• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    ik moet me zo eens aan gaan kleden en richting de trein gaan (cat)


    because i knew you, i have been changed for good

    Derks schreef:
    (...)

    Oooh, heerlijk in het buitenland! Maar dan heb je ook alvast wat om naar uit te kijken als je terugkomt, hehe :Y). Het is sowieso heerlijk om te dwalen tussen de boeken - in boekwinkels en in bibliotheken. Zo'n fijne sfeer altijd. Al vind ik kleine bibliotheken/boekwinkels fijner dan grote bibliotheken en boekwinkels.

    Die eerste ken ik van naam, van de tweede ken ik de auteur en de derde heb ik echt geen idee wat het is, maar ik ben nu eigenlijk wel heel erg benieuwd.

    Ik heb afgelopen weken de volgende boeken gelezen:
    - Kop uit 't Zand (Jan Terlouw)
    - Op goed geluk (Toon Tellegen)
    - Ik moet nog even kijken of ik kan (Liesbeth Smit)

    De eerste twee zijn extreem dunne boekjes (dat heeft mij geholpen om weer een 'beetje' te kunnen lezen, want elk hoofdstuk was drie tot vijf pagina's en soms moest ik dan de laatste pagina herlezen maar het was wel een succes, ik heb ze gelezen), de derde is een boek over introvertie EN HET IS ZO HERKENBAAR EN ZO GOED GESCHREVEN. Wel erg lange hoofdstukken (30-40 pagina's per hoofdstuk), eigenlijk een beetje too much voor m'n brein. Maar ik heb 'm 5 sterren gegeven. Echt een aanrader. Topinhoud.

    Op dit moment lees ik "De zin van het leven" van Fokke Obbema, de introductie was vrij heftig en kwam bij mij even binnen. Had 'm iets langer willen laten liggen maar ik heb dus 13 boeken van de bieb thuis op dit moment en dit boek is gereserveerd door een volgende lener en kan ik dus niet verlengen. Er zit dus enigszins druk op om hem uit te lezen, haha. Wel hele mooie portretten en wijze inzichten.

    En verder heb ik wat Toon Tellegen-boekjes en een dik boek op de plank staan, een boek over piekeren, een boek over creativiteit, een waargebeurd oorlogsboek en een boek over niksen. Ben heel benieuwd.


    Ah Nettle & Bone is echt een aanrader. Het is best dark, maar er zit ook veel droge humor in. Loved it.

    Helaas ken ik die niet (ik heb in het verleden ook niet zoveel van Nederlandse schrijvers gelezen), maar dunnere boeken kunnen zo fijn zijn om er weer in te komen. And Then There Were None was ook niet zo dik en het helpt mega erg als het verhaal daardoor lekker vlot verloopt :Y)

    We lezen echt hele andere genres heb ik het idee. Ik vind het wel interessant om die verschillen te zien altijd :Y)


    Caution first, always.

    Waarom is er altijd dat iets niet werkt op feestdagen? Redelijk belangrijk dat ik mijn mails kan lezen... Gelukkig vond ik een omweg.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Omg, straks Chipz zien!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkle schreef:
    Omg, straks Chipz zien!

    Wacht wAT? Zijn ze weer aan het optreden?
    Edit: Oh ja het is koningsdag, maakt op zich sense haha

    [ bericht aangepast op 27 april 2023 - 16:48 ]


    Caution first, always.

    Vandaag was zo productief en motiverend en leuk en nu ben ik weer op kot en voel ik me eenzaam 🫠


    help

    Bruh werken met koningsdag slaat echt nergens op. Gelukkig heb ik vrij geregeld voor bevrijdingsdag, want twee keer deze shit word ik niet vrolijk van. M'n vrienden lekker vrij omdat in hun (overheids) cao staat en ik nou ja, niet. Fuck die ongelijkheid. Blyat.

    [ bericht aangepast op 27 april 2023 - 21:12 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo fucking moe dat ik te moe ben ik te slapen.

    Vandaag wel fijn Koningsdag ontlopen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Clive schreef:
    (...)
    Wacht wAT? Zijn ze weer aan het optreden?
    Edit: Oh ja het is koningsdag, maakt op zich sense haha


    Jaa in Arnhem waren ze (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff, hoe kan jij zó aardig lijken, maar eigenlijk zo gemeen zijn?!

    stressstressstressstressstress


    help

    Ik zoek hier een Tamara. If yes, meld je in mijn pb hahaha!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok. Lets go. Ik haat ziekenhuizen, maar dit wil ik al sinds januari regelen. Dus deze spanning slaat nergens op.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zometeen rijles AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben nu al op en ik kan niet eens gaan volleyballen (':


    Mhm?