• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Clive schreef:
    (...)
    Oeh, ik ben wel benieuwd naar die detectives en thrillers. Heb je aanraders? :Y)


    Nja, ik was toen echt 15 ofzo dus het waren vooral YA-thrillers en ik heb oprecht geen idee meer wat voor detectives ik las hahaha. Ik las als kind/tiener zo'n 10 boeken per week en de titels zijn niet allemaal blijven hangen. Mocht ik iets bedenken dan zal ik het laten weten!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2023 - 21:39 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aurelia schreef:
    Kun je niet alleen je week- of maandbudget als leidraad houden en die verdeling achterwege laten en kijken naar wat je nodig hebt? Scheelt gestress met boodschappenuitgaven noteren. Is het (week)geld op, dan is het op.
    Ik noteer m'n boodschappenuitgaven nu niet meer (heb ook een laag inkomen) maar koop wat ik nodig heb without going too crazy (bijv. visboer en kaasboer incidenteel). Ja ik check aanbiedingen en kook vrij simpel, maar wel voedzaam. Ik kom altijd uit.


    Ik eet niets als ik niet specifiek geld gereserveerd heb voor iets, want dan kan ik het 'besparen' (en soms is er ook gewoon niets). Dus ik wil op zich wel kijken naar wat ik nodig heb, maar het noteren zit zo in mij dat ik dat niet zomaar los kan laten. Dus voor de meeste mensen zou het heel veel stress veroorzaken, voor mij geeft het juist 'rust' om die controle te hebben.

    Alleen weet ik dus niet waar ik rekening mee moet houden hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    RIJLES WAS ZOOOOO LEUK


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Beter ben ik niet verkouden aan het worden....


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik haat het om te liegen tegen zo veel goede, lieve vrienden. Maar hoe kan ik uitleggen dat de meest basic dingen als eten en douchen al zo veel mentale focus kosten dat ik het niet zie zitten om andere mensen te zien? Of. Ben ik gewoon lui en kies ik de easy way out door mezelf diep in mijn comfort space te begraven zonder sociale interactie? Executive dysfunction or just real fucking lazy??

    Beter fixt Transavia hun shit voor juli, want ik heb dit weekend met m'n domme kop een Transavia vlucht geboekt


    Stenenlikker


    When you want to make pesto life gives you fucking beschimmelde parmezaanse kaasrasp.

    Oh well, supermarkt it is.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    tfw een medewerker bij een winkel je vraagt of ze al op je cv gereageerd hebben, en je nu dus aan het twijfelen bent of je ongevraagd je cv nog maar eens opstuurt ;A;. ik wil gewoon daar werken


    because i knew you, i have been changed for good

    Mijn suiker is weer helemaal naar de getver, maar man o man wat waren die snoepjes lekker (A)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Derks schreef:
    (...)

    Ik eet niets als ik niet specifiek geld gereserveerd heb voor iets, want dan kan ik het 'besparen' (en soms is er ook gewoon niets). Dus ik wil op zich wel kijken naar wat ik nodig heb, maar het noteren zit zo in mij dat ik dat niet zomaar los kan laten. Dus voor de meeste mensen zou het heel veel stress veroorzaken, voor mij geeft het juist 'rust' om die controle te hebben.

    Alleen weet ik dus niet waar ik rekening mee moet houden hahaha

    Oww ik snap m haha! Als je de rest al hebt uitgerekend (ontbijt lunch drinken), misschien je maandbedrag naar week uitrekenen, daar die bedragen voor ontbijt, lunch en drinken per week vanaf halen, eventueel snacks vanaf halen en het overgebleven bedrag delen door 7?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2023 - 21:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Holy guacamole, ik ben echt ZO van de leg


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Toreador schreef:
    tfw een medewerker bij een winkel je vraagt of ze al op je cv gereageerd hebben, en je nu dus aan het twijfelen bent of je ongevraagd je cv nog maar eens opstuurt ;A;. ik wil gewoon daar werken


    Het leven is aan de durvers x

    OT: al een hele week ziek en maar een klein beetje verbetering. Ik ben er zooo klaar mee.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Het leven is aan de durvers x

    OT: al een hele week ziek en maar een klein beetje verbetering. Ik ben er zooo klaar mee.


    Like my boyfriend always says: een kleine stap is ook een stap. Take care of yourself <3


    help

    sommige mensen zijn zo intimiderend… word er helemaal zenuwachtig van, ben beetje van slag nu en weet niet wat te doen…


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dacht dat ik meer voor je betekende ..... 🙄😕