• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    I've missed this feeling, oof.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Eerste rijles.
    Ik heb gewoon fucking al zelf op de snelweg gereden.
    Wat is dit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hoop dat je trots bent op jezelf.

    halp


    help

    Clive schreef:
    (...)
    Ah Nettle & Bone is echt een aanrader. Het is best dark, maar er zit ook veel droge humor in. Loved it.

    Helaas ken ik die niet (ik heb in het verleden ook niet zoveel van Nederlandse schrijvers gelezen), maar dunnere boeken kunnen zo fijn zijn om er weer in te komen. And Then There Were None was ook niet zo dik en het helpt mega erg als het verhaal daardoor lekker vlot verloopt :Y)

    We lezen echt hele andere genres heb ik het idee. Ik vind het wel interessant om die verschillen te zien altijd :Y)


    *zet op to read lijst*

    Ik ben ook echt puur Toon Tellegen gaan lezen vanwege de dunheid en de simpliciteit van de verhaaltjes. De verhalen spreken me zelf verder niet heel veel aan (behalve dan de verhalen over de olifant, want ik ben gek op olifanten). Vroeger las ik heel veel detective/fantasy/thriller, maar om daar nu mee te starten, nee, dat is wat lastiger voor mijn hoofd of zoiets. Dus dunne boekjes, en verder waargebeurde verhalen (oorlogsboeken) of non-fictieboeken. Misschien dat ik later wel weer de rest op pak.

    Ja, ik vind het ook enorm interessant om te zien hoe iedereen iets anders leest :) Ben altijd in voor aanbevelingen in ieder geval :Y) Droge humor is altijd goed.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    God, ik dacht dat ik even geen shirtjes ging bestellen but oh boy I was wrong.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    sure, ik kan best mijn kleine beetje vrije tijd op gaan offeren voor het schrijven van artikelen op een website :'>


    because i knew you, i have been changed for good

    Shit mood


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Desgarron schreef:
    Shit mood



    help

    Derks schreef:
    (...)

    *zet op to read lijst*

    Ik ben ook echt puur Toon Tellegen gaan lezen vanwege de dunheid en de simpliciteit van de verhaaltjes. De verhalen spreken me zelf verder niet heel veel aan (behalve dan de verhalen over de olifant, want ik ben gek op olifanten). Vroeger las ik heel veel detective/fantasy/thriller, maar om daar nu mee te starten, nee, dat is wat lastiger voor mijn hoofd of zoiets. Dus dunne boekjes, en verder waargebeurde verhalen (oorlogsboeken) of non-fictieboeken. Misschien dat ik later wel weer de rest op pak.

    Ja, ik vind het ook enorm interessant om te zien hoe iedereen iets anders leest :) Ben altijd in voor aanbevelingen in ieder geval :Y) Droge humor is altijd goed.

    Oeh, ik ben wel benieuwd naar die detectives en thrillers. Heb je aanraders? :Y)

    -

    LANG WEEKEND - Ik heb het zo nodig ;-;


    Caution first, always.

    KLOTE HOOIKOORTS


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Asfdfgjk, Sabaton was again amazing.


    Stenenlikker

    I am a shitty human


    help

    Clive schreef:
    (...)
    Oeh wat leuk! Ik zit nog voor een maand in het buitenland dus een biebpas zit er niet in, maar als ik volgende maand weer in NL woon ga ik er ook weer een halen :3 Naar de bieb/boekenwinkel gaan is op zichzelf altijd zoiets leuks haha.

    Ik heb The Excorcist (William Peter Blatty), And Then There Were None (Agatha Christie), en Nettle & Bone (T. Kingfisher) gelezen. De laatste was mijn favoriet - ik wilde echt huilen toen ik hem gisteravond uitlas. Zoveel gave personages en er is maar 1 deel ;-;

    En jij? Wat heb jij gelezen en ben je nu aan het lezen? :Y)


    Ik sta even op uit de dood om te vertellen dat alle andere boeken van T. Kingfisher ook ZO LEIP zijn... Vooral the hollow places en the twisted ones. Die wil ik zo graag voor de eerste keer weer lezen. What moves the dead was ook noice.


    The truth is out there.

    Kirjava schreef:
    Asfdfgjk, Sabaton was again amazing.

    Omg, me jelly rn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.