• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.

    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]



    [ bericht aangepast op 26 april 2023 - 16:29 ]

    Zo gefrustreerd door de traagheid van m'n fotogalerij, AAAAAAAAAAAAAAARGH


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    okayy i need to get in *action*

    lets do it

    body.
    move.

    hellooooww???


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hatsjoe.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Niet verwacht dat er ja gezegd zou worden, maar holy shit, it was interesting to say the least. Zeker voor herhaling vatbaar 🫣.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Meh, altijd zonde als iets me veel energie kost en ik niet eens eruit heb kunnen halen wat ik wilde. Nu voel ik me kut 🥲


    Stenenlikker

    Scully schreef:
    (...)

    Ik sta even op uit de dood om te vertellen dat alle andere boeken van T. Kingfisher ook ZO LEIP zijn... Vooral the hollow places en the twisted ones. Die wil ik zo graag voor de eerste keer weer lezen. What moves the dead was ook noice.

    Oehhh, ik heb idd ook de andere boeken van die auteur op mijn lijstje gezet. Goed om te horen dat de andere boeken ook goed zijn! :3


    Caution first, always.

    Ik zit zo vol dat ik het gevoel heb dat ik ontplof.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wowww spoilers pls thank u very much


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom vermijd ik alle dingen die ik moet doen en zit ik een beetje puzzels te maken aan de keukentafel terwijl er zoveel gedaan moet worden UGH


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ben echt aan het struggelen met m'n boodschappen maandbudget. Het budget wat ik toereken aan ontbijt en lunch is makkelijk te berekenen, maar hoe de fuck weet ik wat een 'normaal' bedrag is om uit te geven aan het avondeten (en fruit en 'snacks' en drinken?)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Waarom ben ik zo'n pussy en bel ik niet gewoon de huisarts? It's nothing they haven't seen before, but my mind is like, nah (':


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Derks schreef:
    Ben echt aan het struggelen met m'n boodschappen maandbudget. Het budget wat ik toereken aan ontbijt en lunch is makkelijk te berekenen, maar hoe de fuck weet ik wat een 'normaal' bedrag is om uit te geven aan het avondeten (en fruit en 'snacks' en drinken?)

    Als je zuiniger aan wil/moet zijn, 30/40 euro per week aan boodschappen. De bovengrens is die van je inkomen lol.
    Als je bijv. wekelijks je weekgeld pint dan zie je meteen wat je nodig hebt en wat je overhoudt. Binnen die marge ben je vrij basically ;). Sliptong en pijnboompitten kopen? Prima, ben je wel door 3/4e van je weekgeld heen (no_chears)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2023 - 15:56 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Als je zuiniger aan wil/moet zijn, 30/40 euro per week aan boodschappen. De bovengrens is die van je inkomen lol.
    Als je bijv. wekelijks je weekgeld pint dan zie je meteen wat je nodig hebt en wat je overhoudt. Binnen die marge ben je vrij basically ;). Sliptong en pijnboompitten kopen? Prima, ben je wel door 3/4e van je weekgeld heen (no_chears)


    Ik heb een extreem goed overzicht van wat ik heb op m'n rekening, dus pinnen doe ik niet (dan moet ik ook bij een mensenkassa afrekenen en die scannen wel eens bijv. een kortingscode niet, dus dan moet je weer naar de servicebalie en bleh. Ik ga naar de zelfscan, maar daar kun je alleen met pin betalen).

    Mijn budget per maand voor vaste lasten (buiten huur en energie) en boodschappen (en dingen als wc-papier enzo) ligt rond de €200,- dus dat zou 50 (?) per week zijn. Weet alleen niet hoe ik dat verdeel over avondeten, fruit en drinken enzo. M'n budget voor ontbijt/lunch weet ik wel :) en alle uitgaven noteer ik. Maar het is wel gedoe en gestress en ik ben gewoon geneigd om dan maar niet te eten, zegmaar, want dan heb ik sowieso geld om de huur te betalen enzo.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Kun je niet alleen je week- of maandbudget als leidraad houden en die verdeling achterwege laten en kijken naar wat je nodig hebt? Scheelt gestress met boodschappenuitgaven noteren. Is het (week)geld op, dan is het op.
    Ik noteer m'n boodschappenuitgaven nu niet meer (heb ook een laag inkomen) maar koop wat ik nodig heb without going too crazy (bijv. visboer en kaasboer incidenteel). Ja ik check aanbiedingen en kook vrij simpel, maar wel voedzaam. Ik kom altijd uit.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2023 - 20:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    morgen ga ik denk ik toch maar een longboard kopen... ik hoef niet per se enkels te hebben.


    because i knew you, i have been changed for good