• Welk boek heb je het laatst gelezen/gekocht?



    (zal de beginpost later wat opleuken ^^)


    Caution first, always.

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, vorige week uitgekomen (:

    Zo knap dat je meerdere uitgegeven boeken hebt! Echt heel gaaf.


    it's not you, it's me. i have standards.

    Uitgelezen: Bloodmarked, 12/10
    Nu aan het lezen: Name of the Wind, en Hitchhiker's Guide to the Galaxy

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep, vorige week uitgekomen (:


    Vers van de pers dus! Gefeliciteerd. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ancunin schreef:
    (...)
    Zo knap dat je meerdere uitgegeven boeken hebt! Echt heel gaaf.




    @Natas: dank je wel :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Laatst gelezen boek is 'Just Friends' van Natascha :3 maar ben nu tegen het einde van deel vier van De Glazen Troon-serie van Sarah J. Maas en ik zal daarna wel doorgaan met deel vijf 😂


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Caverna schreef:
    Laatst gelezen boek is 'Just Friends' van Natascha :3 maar ben nu tegen het einde van deel vier van De Glazen Troon-serie van Sarah J. Maas en ik zal daarna wel doorgaan met deel vijf 😂


    Oeeeh ben je nu bezig in Queen of Shadows dan? Ik heb de hele reeks ook pas deze zomer gelezen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oeeeh ben je nu bezig in Queen of Shadows dan? Ik heb de hele reeks ook pas deze zomer gelezen (:



    Jaaa! Het is echt spannend nu haha. Moest wel echt inkomen maar ik ben echt impressed door de wereld die zij heeft neergezet en hoe het in elkaar steekt, en ik vind de personages ook leuk :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Uitgelezen: The Heir van Kiera Cass
    Aan het lezen: The Crown van Kiera Cass


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Caverna schreef:
    (...)


    Jaaa! Het is echt spannend nu haha. Moest wel echt inkomen maar ik ben echt impressed door de wereld die zij heeft neergezet en hoe het in elkaar steekt, en ik vind de personages ook leuk :3


    Omg, Throne of Glass <3 Ik had ook wel wat meer moeite met de eerste paar boeken dan met A Court of Thorns and Roses als ik eerlijk moet zijn, maar love them (ik vond Throne of Glass stiekem beter dan de ACOTAR-serie :') al hebben ze beide een speciaal plekje, gezien ik dit weekend een tattoo aanvraag ga doen voor iets voor beide series). Kingdom of Ash is echt chef's kiss


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Omg, Throne of Glass <3 Ik had ook wel wat meer moeite met de eerste paar boeken dan met A Court of Thorns and Roses als ik eerlijk moet zijn, maar love them (ik vond Throne of Glass stiekem beter dan de ACOTAR-serie :') al hebben ze beide een speciaal plekje, gezien ik dit weekend een tattoo aanvraag ga doen voor iets voor beide series). Kingdom of Ash is echt chef's kiss


    Ik heb ACOTAR nog niet gelezen, maar hoor er inderdaad meer van dan TOG
    En oeeeh mogen we het design van je tattoo zien? :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb ACOTAR nog niet gelezen, maar hoor er inderdaad meer van dan TOG
    En oeeeh mogen we het design van je tattoo zien? :3


    Als ik het heb, sowieso. Tattoo gaat op m'n onderarm komen. Het idee nu is om voor TOG een sword, met vlammen eromheen gedraaid, met een paar wyverns en 13 sterren te doen (iykyk). En dan wat flowers en zo, want ik hou van flowers. En voor ACOTAR de moon phases, waarom kan ik niet zeggen zonder spoilers, onder elkaar met wat flair en ook wat flowers. Dan heb ik gevraagd in het gesprek erover om "Light it up" als quote ergens te verwerken voor Crescent City en wil ik onder of boven de tattoo (dus op m'n pols of onder m'n elleboogholletje) 3 sterren. Eentje een 8-pointed star en dan nog 2 unique ones in een bepaald patroontje.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2024 - 13:02 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Als ik het heb, sowieso. Tattoo gaat op m'n onderarm komen. Het idee nu is om voor TOG een sword, met vlammen eromheen gedraaid, met een paar wyverns en 13 sterren te doen (iykyk). En dan wat flowers en zo, want ik hou van flowers. En voor ACOTAR de moon phases, waarom kan ik niet zeggen zonder spoilers, onder elkaar met wat flair en ook wat flowers. Dan heb ik gevraagd in het gesprek erover om "Light it up" als quote ergens te verwerken voor Crescent City en wil ik onder of boven de tattoo (dus op m'n pols of onder m'n elleboogholletje) 3 sterren. Eentje een 8-pointed star en dan nog 2 unique ones in een bepaald patroontje.


    De 13 sterren (huil) I'mma go cry a bit
    Klinkt wel heel cool!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2024 - 13:09 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    De 13 sterren (huil) I'mma go cry a bit
    Klinkt wel heel cool!


    Wilde eerst 13 wyverns, maar dat zouden blops worden, dus dan maar stars
    ook voor de crown of stars een beetje
    . En thanks! De design krijg ik pas dag of 2 voordat de afspraak is, dus zal pas in juli of augustus zijn. Maar ik zal het vast wel ergens op Q posten dan ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oeh Maxime, wat cool!
    Ik hoop dit jaar mijn eerste Sarah J. Maas boek te lezen x)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Oeh Maxime, wat cool!
    Ik hoop dit jaar mijn eerste Sarah J. Maas boek te lezen x)


    Kan ze heeeel erg aanraden! Ik heb ACOTAR - TOG - CC gelezen in die volgorde en dat voelde het beste aan. Hoor van veel mensen dat dat beter is om te lezen, maar ik raad wel aan om ACOTAR voor CC te lezen, gezien boek 3 van Crescent City wat met ACOTAR te maken heeft en het handig (en leuk) is om die voorkennis te hebben.

    Ik vond zelf de romantasy naar fantasy naar adult erg fijn. TOG is in mijn ogen beter qua plot en character uitwerking, maar de romance en quick read en simplicity van ACOTAR is ook geweldig. En Crescent City is veel nieuwere fantasy, combinatie met moderne wereld en techniek en zo. Ik raad deze leesvolgorde i.i.g. heel erg aan ^^

    En thank you, ik ben zeer benieuwd naar wat m'n artist ervan gaat maken ook!

    [ bericht aangepast op 29 maart 2024 - 13:48 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen