• ̷ᗯEᒪᑕOᗰE
    to      Sommervale



          Somewhere, tucked away in America, there's a quaint town called Sommervale. It's the perfect place for those who want to escape the noise of the big city.
          Or those who want to bury their secrets.

    Here, we do not judge you for your past actions. Heck, we might even share some skeletons in the closet. Because behind those mowed lawns, white picket fences, and helpful neighbors, terrible things have been happening. If you don't watch your back, you might be the next to vanish without a trace.

          And, remember – be a good neighbor, or all the things you tried so desperately to hide, will storm out before you get a grip of yourself. Because, here in Sommervale, nothing is what it seems.

          We hope you enjoy your stay, here in Paradise!
         
    ̷IᑎᖴOᖇᗰᗩTIOᑎ
    De RPG draait om het dorpje Sommervale. Sommervale heeft mooie natuur met grote bossen rond zich, samen met wat meertjes. Langs de centrale weg vind je wat winkeltjes, een bureau voor de hulpdiensten, een kerkje met community center, een arcade met bioscoop, een ouderwetse diner, en toeristeninformatie. Verder zijn er de Sommervale Elementary School, Sommervale Middle School, en Sommervale High School, die elk aan een eigen zijstraat liggen.

          Jarenlang heeft het op rij bekend gestaan als de ‘veiligste plek van Amerika’, wat toeristen heeft getrokken ― eveneens door de prachtige plek waar het zich bevindt. De afgelopen twee jaar echter, zijn er steeds meer dubieuze dingen gaande, waaronder verdwijningen. De goede naam van het dorpje is nu aangetast, en enkele weken geleden heeft het nieuws zelfs gewaarschuwd hier vandaan te blijven.
          Wat alleen de lokale bevolking verder weet, is dat Sommervale is opgedeeld in twee kampen: North en South. In het noordelijke gedeelte zijn de wijken duidelijk opgeknapt in tegenstelling tot het zuidelijke gedeelte, waar ze strijden met armoe en bendes zich gevestigd hebben.

    Ondanks de recente gebeurtenissen, is het er vrij rustig. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft. . . Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van het kleine dorpje?

    Het dorpje kan vergeleken worden met Riverdale, alleen ik heb geen map kunnen vinden. Dus wie zich geroepen voelt, be my guest!


    ''HAVE YOU
    SEEN HER?
    ''


    ̷ᖇOᒪEᔕ
    x      Naam:
    x      Leeftijd:
    x      Status: (Wat voor reputatie heb je in het dorpje? Woon je in North of South Sommervale?)
    x      Baan:
    x      Innerlijk:
    x      Uiterlijk:
    x      Verleden: (Heb je een partner of ben je single? Hoeft niet heel uitgebreid te zijn, gewoon een paar zinnen is goed genoeg. Het is wel handig om te weten wat er allemaal met deze persoon is gebeurd.)
    x      Geheim(en):
    x      Relaties:
    x      Extra:
    ✑      Evangelina Sánchez | The fun-loving Baker (North) | Mabon | 1,1
    ✑      Joel Ellis | son of the Mayor (North) | Madej | 1,1
    ✑      Celeste Howard | step=daughter of the Mayor (North) | glowfaery | 1,4
    ✑      Vincent Madden | Realtor (North) | Ken_ | 1,4
    ✑      Richard Ellis | The Mayor (North) | Madej | 1,4
    ✒      Jack Summers | The Sheriff (South) | Madej | 1,2
    ✒      Kit Hall | Drag Queen (South) | Tolkien | 1,1
    ✒      Jacqueline Summers | Blogger (South) | Tolkien | 1,3
    ✒      Tobias Madden | Gym-owner (South) | Ken_ | 1,4
    ✒      Bash Hall | Newbie Gangmember (South) | glowfaery | 1,4
    ✒      Nikolas Angelov | The Good Samaritan (Neutral) | Mabon | 1,3
    ✑      Name | Role | User
    ✒      Name | Role | User
    ✑      Name | Role | User
    ✒      Name | Role | User


    ̷ᖇᑌᒪEᔕ
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Deze RPG is samen met Brokkenpap.
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's, hou het zo realistisch mogelijk.
    — We schrijven in het Nederlands, maar voor degenen die dit willen, mogen dialogen wel in het Engels.
    — 16 / 18 + is toegestaan, maar zet er wel een waarschuwing in het rood boven.
    — Karakters mogen in de RP ruzie krijgen, maar probeer geen ruzie te maken buiten de RP. Sluit niemand buiten.
    — Er is een max van 3 karakters, waaronder één man. Meer personages zijn, met overleg, mogelijk nog toegestaan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2023 - 17:17 ]


    How far is far

    Ik besef me net, dat Laurel rond haar verjaardag vermist is geraakt.... (brb crying)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ken_ schreef:
    Ik besef me net, dat Laurel rond haar verjaardag vermist is geraakt.... (brb crying)



    --

    glowfaery schreef:
    (...)



    YA CAN'T UNDELETE THE TRUTHHH


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ken_ schreef:
    (...)

    YA CAN'T UNDELETE THE TRUTHHH


    jij doet me pijn!!! 😭😭😭


    --

    glowfaery schreef:
    (...)

    jij doet me pijn!!! 😭😭😭


    Kunnen we samen huilen ;'c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ken_ schreef:
    (...)
    Kunnen we samen huilen ;'c

    Make that three.


    [ heaven knows ]

    Ik heb een klein geheimpje toegevoegd aan Kits rol woeps


    help

    Tolkien schreef:
    Ik heb een klein geheimpje toegevoegd aan Kits rol woeps


    dit is handsdown het beste geheim


    --

    Tolkien schreef:
    Ik heb een klein geheimpje toegevoegd aan Kits rol woeps


    CHRISSY


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    help

    Was er nog iemand over voor Kit, of laat ik hem gewoon een late dramatic entrance maken? 🙃


    help

    Tolkien schreef:
    Was er nog iemand over voor Kit, of laat ik hem gewoon een late dramatic entrance maken? 🙃


    a dramatic entrance would suit him tho 👀👀

    (sorry heb alleen Celeste en ze is al bij Joel)


    --

    Ik heb Nikolas nog wel, maar heb zijn rol nog niet af en zou niet weten hoe die twee elkaar kunnen ontmoeten. Be my guest to include him in Kit's post, though.


    [ heaven knows ]

    Venkman schreef:
    Ik heb Nikolas nog wel, maar heb zijn rol nog niet af en zou niet weten hoe die twee elkaar kunnen ontmoeten. Be my guest to include him in Kit's post, though.


    I mean I could always have Kit flirt with him 👀


    help

    glowfaery schreef:
    (...)

    a dramatic entrance would suit him tho 👀👀

    (sorry heb alleen Celeste en ze is al bij Joel)


    It wouldddd


    help