• ̷ᗯEᒪᑕOᗰE
    to      Sommervale



          Somewhere, tucked away in America, there's a quaint town called Sommervale. It's the perfect place for those who want to escape the noise of the big city.
          Or those who want to bury their secrets.

    Here, we do not judge you for your past actions. Heck, we might even share some skeletons in the closet. Because behind those mowed lawns, white picket fences, and helpful neighbors, terrible things have been happening. If you don't watch your back, you might be the next to vanish without a trace.

          And, remember – be a good neighbor, or all the things you tried so desperately to hide, will storm out before you get a grip of yourself. Because, here in Sommervale, nothing is what it seems.

          We hope you enjoy your stay, here in Paradise!
         
    ̷IᑎᖴOᖇᗰᗩTIOᑎ
    De RPG draait om het dorpje Sommervale. Sommervale heeft mooie natuur met grote bossen rond zich, samen met wat meertjes. Langs de centrale weg vind je wat winkeltjes, een bureau voor de hulpdiensten, een kerkje met community center, een arcade met bioscoop, een ouderwetse diner, en toeristeninformatie. Verder zijn er de Sommervale Elementary School, Sommervale Middle School, en Sommervale High School, die elk aan een eigen zijstraat liggen.

          Jarenlang heeft het op rij bekend gestaan als de ‘veiligste plek van Amerika’, wat toeristen heeft getrokken ― eveneens door de prachtige plek waar het zich bevindt. De afgelopen twee jaar echter, zijn er steeds meer dubieuze dingen gaande, waaronder verdwijningen. De goede naam van het dorpje is nu aangetast, en enkele weken geleden heeft het nieuws zelfs gewaarschuwd hier vandaan te blijven.
          Wat alleen de lokale bevolking verder weet, is dat Sommervale is opgedeeld in twee kampen: North en South. In het noordelijke gedeelte zijn de wijken duidelijk opgeknapt in tegenstelling tot het zuidelijke gedeelte, waar ze strijden met armoe en bendes zich gevestigd hebben.

    Ondanks de recente gebeurtenissen, is het er vrij rustig. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft. . . Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van het kleine dorpje?

    Het dorpje kan vergeleken worden met Riverdale, alleen ik heb geen map kunnen vinden. Dus wie zich geroepen voelt, be my guest!


    ''HAVE YOU
    SEEN HER?
    ''


    ̷ᖇOᒪEᔕ
    x      Naam:
    x      Leeftijd:
    x      Status: (Wat voor reputatie heb je in het dorpje? Woon je in North of South Sommervale?)
    x      Baan:
    x      Innerlijk:
    x      Uiterlijk:
    x      Verleden: (Heb je een partner of ben je single? Hoeft niet heel uitgebreid te zijn, gewoon een paar zinnen is goed genoeg. Het is wel handig om te weten wat er allemaal met deze persoon is gebeurd.)
    x      Geheim(en):
    x      Relaties:
    x      Extra:
    ✑      Evangelina Sánchez | The fun-loving Baker (North) | Mabon | 1,1
    ✑      Joel Ellis | son of the Mayor (North) | Madej | 1,1
    ✑      Celeste Howard | step=daughter of the Mayor (North) | glowfaery | 1,4
    ✑      Vincent Madden | Realtor (North) | Ken_ | 1,4
    ✑      Richard Ellis | The Mayor (North) | Madej | 1,4
    ✒      Jack Summers | The Sheriff (South) | Madej | 1,2
    ✒      Kit Hall | Drag Queen (South) | Tolkien | 1,1
    ✒      Jacqueline Summers | Blogger (South) | Tolkien | 1,3
    ✒      Tobias Madden | Gym-owner (South) | Ken_ | 1,4
    ✒      Bash Hall | Newbie Gangmember (South) | glowfaery | 1,4
    ✒      Nikolas Angelov | The Good Samaritan (Neutral) | Mabon | 1,3
    ✑      Name | Role | User
    ✒      Name | Role | User
    ✑      Name | Role | User
    ✒      Name | Role | User


    ̷ᖇᑌᒪEᔕ
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet.
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Deze RPG is samen met Brokkenpap.
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's, hou het zo realistisch mogelijk.
    — We schrijven in het Nederlands, maar voor degenen die dit willen, mogen dialogen wel in het Engels.
    — 16 / 18 + is toegestaan, maar zet er wel een waarschuwing in het rood boven.
    — Karakters mogen in de RP ruzie krijgen, maar probeer geen ruzie te maken buiten de RP. Sluit niemand buiten.
    — Er is een max van 3 karakters, waaronder één man. Meer personages zijn, met overleg, mogelijk nog toegestaan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2023 - 17:17 ]


    How far is far

    glowfaery schreef:
    (...)

    …… tja het is amerika dus is realistisch genoeg lol


    How far is far

    glowfaery schreef:
    (...)
    is gewoon hetzelfde als richard maar ander lettertype 😭

    No, not her snuggle bear, he would never be so aweful 😗


    [ heaven knows ]

    Marthe, een vraag van de dag, if you please? (fish)


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    Marthe, een vraag van de dag, if you please? (fish)


    we hebben genoeg prompts van de metanoia rpg om door heen te werken 😂


    --

    Mabon schreef:
    Marthe, een vraag van de dag, if you please? (fish)


    Oh gosh i havent done those in ages.

    If ur character was the kid of a Greek god, what god would it be?

    For Kit it would be Eros or Aphrodite or Apollo probably lmao. For Jackie maybe Nyx? Or Athena? Maybe even Nemesis?


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Oh gosh i havent done those in ages.

    If ur character was the kid of a Greek god, what god would it be?

    For Kit it would be Eros or Aphrodite or Apollo probably lmao. For Jackie maybe Nyx? Or Athena? Maybe even Nemesis?


    moet even mijn greek mythology knowledge afstoffen hoor


    --

    Tolkien schreef:
    (...)
    Oh gosh i havent done those in ages.

    If ur character was the kid of a Greek god, what god would it be?

    For Kit it would be Eros or Aphrodite or Apollo probably lmao. For Jackie maybe Nyx? Or Athena? Maybe even Nemesis?

    oOoOoh interesting question!! ik moet 't ook ff afstoffen, brb


    [ heaven knows ]

    is puur een vibes en gevoel ding maar voor Celeste blijf ik constant bij Aphrodite terug komen 🫣


    --

          OK, ik twijfel. Voor Evangelina — Ik weet niet of Psyche als Greek God(dess) wordt meegeteld, maar anders zou ik haar kiezen (coz of the soul) OF Dionysus (kwam uit de test, getriggerd op free will en live-in-the-moment) OF Apollo (because of this maar ook dat klopt niet helemaal). Al heeft ze ook wel wat van Demeter in zich. :'D

          Voor Nikolas — Most likely Athena.


    [ heaven knows ]

    Random picker zegt: 1. Demeter      2. Dionysus      3. Psyche      4. Apollo


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
          OK, ik twijfel. Voor Evangelina — Ik weet niet of Psyche als Greek God(dess) wordt meegeteld, maar anders zou ik haar kiezen (coz of the soul) OF Dionysus (kwam uit de test, getriggerd op free will en live-in-the-moment) OF Apollo (because of this maar ook dat klopt niet helemaal). Al heeft ze ook wel wat van Demeter in zich. :'D

          Voor Nikolas — Most likely Athena.


    nu heb ik die hele myers biggers test gedaan om die link te kunnen doen hhaha


    --

    glowfaery schreef:
    (...)
    nu heb ik die hele myers biggers test gedaan om die link te kunnen doen hhaha

    hahaha it's addictive huh? do let me know which one celeste is! (die van niko moet ik nog doen)


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    hahaha it's addictive huh? do let me know which one celeste is! (die van niko moet ik nog doen)


    ik kwam uit op intp-a en dan Hephaestus erbij gematcht en ik vind het beter passen dan ik had verwacht denk ik

    nu ben ik benieuwd naar Niko hahah

    [ bericht aangepast op 8 okt 2023 - 22:32 ]


    --

    glowfaery schreef:
    (...)
    ik kwam uit op intp-a en dan Hephaestus erbij gematcht en ik vind het beter passen dan ik had verwacht denk ik

    nu ben ik benieuwd naar Niko hahah

    Voor Celeste??? OH, that's really interesting! Dat is weer totaal anders dan Aphrodite hahaha. Ik had Demeter voor Eva opgezocht en ik heb precies hetzelfde, like past veel beter omfg.

    Imma go do the test for Niko.


    [ heaven knows ]

    Mabon schreef:
    (...)
    Voor Celeste??? OH, that's really interesting! Dat is weer totaal anders dan Aphrodite hahaha. Ik had Demeter voor Eva opgezocht en ik heb precies hetzelfde, like past veel beter omfg.

    Imma go do the test for Niko.


    is echt dubbel want als ik hem doorlees vind ik het geen match maar zoals het op die site geschreven is weer wel dus is beetje confusing lol

    Demeter past wel echt bij Eva!


    --