• Ik vind het zo spannend en mega eng en ben al heel de week zo nerveus en mijzelf gek aan het maken maar ik heb zondag een fotoshoot alleen gepland staan.

    Ik had dit gewonnen een fotoshoot met 1 gratis foto. Dus ik wil hem alleen doen omdat mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld wel een positieve draai kan gebruiken. Ik heb ook aangegeven hoe spannend ik het vind en mijn doel erachter maar ugh ik ben mezelf even compleet gek aan het maken.

    Het is in een studio, van te voren kan ik kennismaken en gaan we bespreken wat ik wil en naderhand mag ik gelijk foto's uitzoeken maar ik ben zo bang dat het helemaal niks word. Ergens zeg ik mijzelf het is gratis dus ik verlies er niks op en ik weet heeeeeel diep van binnen dat er altijd wel iets tussen zit maar ik ben zo bang dat ik geen enkele foto mooi vind straks.

    Wat is jullie ervaring met fotoshoots?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Helaas kan ik je hier niet bij helpen, ik heb nooit een fotoshoot gedaan. Ik ben zelf ook geen fan van op de foto gaan.....ook nooit geweest eigenlijk (':


    You were born original, don't die as a copy.

    Als ik ergens foto's voor moet maken, probeer ik er altijd maar het beste van te maken. Dus veel tips heb ik niet.
    Maar zoals je zelf ook ergens wel weet: je verliest niets als het niet helemaal goed gaat en kan er alleen maar op vooruit gaan met een ervaring en nieuwe leuke foto's van jezelf. Bovendien werk je neem ik aan met professionals, dus die zullen er echt wel voor zorgen dat er in elk geval iets leuks bijzit. Al helemaal gezien ze je doel weten. Wat trouwens een erg stoer doel is. Tof dat je dit daarvoor gaat gebruiken en have fun!
    Trouwens, als je zelf alles niet goed vindt, laat iemand via videocall of mensen daar meekijken en ze aanwijzen wat zij leuke foto's vinden. Die kunnen het soms iets objectiever zien.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben zelf (cosplay)fotograaf en vind shoots in studio's persoonlijk eigenlijk niet so leuk haha. Have fun tho! Hopelijk is het een fijne ervaring 😊


    help