• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Saureus schreef:
    Nog 1 week overleven🥰


    U got this!!


    help

    For everyone involved, I hope it's all over soon.

    Kijk ik eindelijk iets..
    Also, Je laat ons ons ding doen als A. hier is? Uhuh. En daarom keken jij en papa de laatste paar avonden dat hij hier was jullie serie. En de andere avonden dat ik hier was ook, ook na half 10. Het is allemaal prima. Maar dan kijk ik een avond iets in plaats van zelf naar boven gaan o.i.d., en dan moet het door jou verstoord worden.

    Edit: En ik wilde eigenlijk rond 1 wel al naar bed for once, maar een vriend van mijn broer zit inmiddels nog 1,5 uur een aflevering te kijken, en is nu net een nieuwe begonnen.. Wat geen probleem zou zijn. Als ik niet halverwege iets kijken was toen ze hier aankwamen (wat ik nog wil afkijken) en het niet voelt alsof wat mijn broer wilt belangrijker is dan wat ik wil hier thuis. Dit is ook mijn huis..

    [ bericht aangepast op 6 april 2024 - 2:29 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Zoveel zin in vanavond. M'n huis lijkt overspoelt door carnaval en flamingos. Party time


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat doet dit weer mij goed, wauw.


    Life is a beautiful struggle

    Why are feelings complicated


    help

    omg yes!! Eindelijk kan ik weer buiten leren op het gras🥰

    Vanavond gelijk regelen om naar Londen te gaan dit jaar. Wil heen en dit is het eerste moment ooit dat het ook gewoon kan.


    Life is a beautiful struggle

    lawaaierige buren zijn echt vreselijk, maar het is nog erger als ze er eigenlijk niets aan kunnen doen. Dat het gewone geluiden zijn die bij een huishouden horen.
    Hebben we eindelijk wat geld gespaard, kunnen we dit gebruiken om de muren in de woonkamer beter geluidsdicht te isoleren ugh


    The soul needs autumn.

    Ik ben op aanraden op zoek gegaan naar een site met een community-gevoel en ben hier nu uitgekomen.
    Ik merk dat ik een nieuwe site toch best intens vind, ook omdat alles zo onderverdeeld is in secties hier en ik nergens een algemeen "intro" en meet people topic kan vinden. K weet niet of deze site dat misschien gewoon niet heeft, dat kan natuurlijk ook.


    So art deco

    Adarna schreef:
    Ik ben op aanraden op zoek gegaan naar een site met een community-gevoel en ben hier nu uitgekomen.
    Ik merk dat ik een nieuwe site toch best intens vind, ook omdat alles zo onderverdeeld is in secties hier en ik nergens een algemeen "intro" en meet people topic kan vinden. K weet niet of deze site dat misschien gewoon niet heeft, dat kan natuurlijk ook.


    Nee, klopt, hebben we niet echt haha. Zou misschien wel handig zijn. Wat sommigen wel doen is een 'hoi ik ben nieuw' topic maken in het stamcafé forum. Ik ben er zeker van dat daar sowieso reactie op komt en dan kun je ook vragen stellen enzo 😊


    help

    Adarna schreef:
    Ik ben op aanraden op zoek gegaan naar een site met een community-gevoel en ben hier nu uitgekomen.
    Ik merk dat ik een nieuwe site toch best intens vind, ook omdat alles zo onderverdeeld is in secties hier en ik nergens een algemeen "intro" en meet people topic kan vinden. K weet niet of deze site dat misschien gewoon niet heeft, dat kan natuurlijk ook.


    Hoi, welkom (bloos)
    Voor zo ver ik weet hebben we niet echt een introductie topic oid.
    Je kunt natuurlijk altijd je eigen voorstel topic maken (blush)


    You were born original, don't die as a copy.

    Dankjullie voor de snelle reacties. Enorm fijn. Ik ga eens kijken om zelf een nieuw introductie topic te openen <3
    Dat lijkt me voor mezelf wel zo fijn om aansluiting te vinden.


    So art deco

    Adarna schreef:
    Ik ben op aanraden op zoek gegaan naar een site met een community-gevoel en ben hier nu uitgekomen.
    Ik merk dat ik een nieuwe site toch best intens vind, ook omdat alles zo onderverdeeld is in secties hier en ik nergens een algemeen "intro" en meet people topic kan vinden. K weet niet of deze site dat misschien gewoon niet heeft, dat kan natuurlijk ook.


    Er was wel een topic voor, ooit, want die had ik volgens mij zelf aangemaakt :'DD, maar die is sws denk ik al een paar jaar dicht. Dus ik zou lekker een topic aanmaken inderdaad! Maar welkom! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Er was wel een topic voor, ooit, want die had ik volgens mij zelf aangemaakt :'DD, maar die is sws denk ik al een paar jaar dicht. Dus ik zou lekker een topic aanmaken inderdaad! Maar welkom! (:


    Lief, dankjewel. Ga ik morgen inderdaad doen ☺️


    So art deco