• Lucht je Hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.


    Anxious. Anxious. Anxious. Anxious.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I hate being sad even though this was the best possible outcome and we knew this for a week already :'c

    Waarom krijgen we de antwoorden niet van de oefentoets🥲
    Hoe moet ik nu weten of ik het goed doe of niet UGH

    Afgelopen week was een actieve week, jemig.

    Nu half dood, maar de nieuwe week is toch weer begonnen…


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    I feel sick.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverwalker schreef:
    I feel sick.


    Oh nooo, whats wrong ? 😔


    So art deco

    Ehm. Ik kom niet voor meer dan een paar noten zo laag. (Het klinkt te erg 'trying to be a male voice' in elk geval.) Misschien is er een herverdeling nodig? Tenzij mijn octavering prima is voor ze.. Maar hey. Het is wel Chris's stukje in het nummer :)
    Nu is het alleen de vraag of ik het ze al mail of dat we er gewoon donderdagavond verder naar kijken.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Can I put all my worries and negative thoughts in a box and ship it far away?

    Bidden dat ik niet van overspannen naar burn-out schiet voordat ik klaar ben met mijn scriptie, want als student kan ik niet met betaald verlof rippp :')

    HOLY SHIT ik heb al drie keer nachtmerries gehad over de cover maar deze is echt mooier dan ik had durven dromen en past zó goed :3 :3 :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maandagen amirite


    Caution first, always.

    Thank whoever, the workday is over.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverwalker schreef:
    Thank whoever, the workday is over.


    +1

    AAAAAHHHH IK BEN OFFICIEEL LID VAN HET NIEUWE BESTUUR OH MY

    Saureus schreef:
    AAAAAHHHH IK BEN OFFICIEEL LID VAN HET NIEUWE BESTUUR OH MY


    Proficiat!(:


    Queer zijn is gewoon alles