• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    er zijn wel raardere dingen maar oke

    PRO-ANA is egt zwak, als je wilt afvallen en je bent aan de wat zwaardere kant oke maar Pro-Ana staat gelijk aan zwak, sorry voor de mensen die Ana hadden of hebben maar ik vind het Z.W.A.K !!!!!


    Love sheds light one the darkest of times

    er zijn wel raardere dingen maar oke

    PRO-ANA is egt zwak, als je wilt afvallen en je bent aan de wat zwaardere kant oke maar Pro-Ana staat gelijk aan zwak, sorry voor de mensen die Ana hadden of hebben maar ik vind het Z.W.A.K !!!!!

    Dan vind je dat maar ergens anders, ookal is dit niet normaal hier hebben we respect voor andere mensen. R.E.S.P.E.C.T

    Ik denk dat iedereen hier wel intelligent en verstandig genoeg is om hier niet zelf aan te beginnen, maar ik ben het met je eens.


    Als je maar een ananas hebt..

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 23:46 ]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Als er mensen zijn die doen alsof ze pro-ana zijn, vind ik dat zelf echt lelijk.
    Je bent het of je bent het niet.
    &waarom zijn verhalen waarin zelfverminking voorkomt dan niet verboden, want ik vind dat die verhalen mensen aanzetten tot zelfverminking, dat is net zo erg.

    En ik denk niet dat de mensen die hier op Quizlet zeggen pro-ana zijn, aandacht zoeken. Zij kunnen dat hier 'anoniem' kwijt, en wss zoeken ze net zoals ik naar andere pro-ana's.
    Wanneer wij verhalen tegen komen die mensen écht aanzetten tot, worden die ook verwijderd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik had vroeger anorexia ><
    Maar deed niet dat pro-ana dinges maar ik las wel de tips dat ze gaven maar dus gaf niet zelf tips


    Live your life.

    viedeogame zei op 19 maart 2009 - 18:24:


    ummmmmmmm

    ik doe m'n spreekbeurt over anorexia

    en man ik ben de dunste van de klas en eet nu al geen keokjes meer in de pauze (zit in groep 8!) ja srry dan maar dan wil je gewoon dun zijn en je wilt ook gezien worden en niet ow dat stuudje of da mens. ik hoef heus geen aandacht ofzo en heb geen anorexia maar heb nu al de naam anorexiakind! en ik weet t ook soms niej meer want dan denk je pfffffff je wil toch leuk enmooi zijn! en aan de andere kant heee bitch waar ben je mee bezig!

    kwou ff me verhaal kwijt.

    en hulp hoef kniej en aandacht ook nije

    dop me eigen boontjes wel




    eet je die boontjes daarna ook lekker op ? (:


    er probeert hier iemand grappig te zijn. Het is NIET grappig, want daardoor kan ik misschien mijn vriendin kwijtraken!(marchrain):(


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    AprilRain schreef:
    (...)

    er probeert hier iemand grappig te zijn. Het is NIET grappig, want daardoor kan ik misschien mijn vriendin kwijtraken!(marchrain):(

    ik probeer niet grappig te zijn, ik zeg wat ik denk. ik heb een mening over anorexia maar die zal ik wel voor me houden aangezien jij het er moeilijk mee hebt.
    sterkte met je vriendin iig !


    -

    oke het is erg, en ik snap dat het verbode word enzz om erover te prate, maar je beledigt wel mijn vriedin (ook pro ana) en se is dus egt hartelijk gekwetst door dese infoo.. dus hou ook JIJ je in ;)


    --

    Kirsten!Ik ben het volledig met je eens!

    Dat spoort niet :o Das echt erg!!

    <3 iloveyou


    My friends are my estate.

    wat is een pro ana profiel?


    hyper !! haay

    Coldplace schreef:
    is trots op kirsten
    helemaal mee eens
    Á-mèn


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    ogod. mijn mond valt open. hoe kunnen ze dat doen. o my god


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    sukii schreef:
    wat is een pro ana profiel?

    Zoals hierboven staat: een profiel waarop mensen reclame maken voor pro-ana (een veel te heftige manier van afvallen die je lichaam als het ware vernietigt. Kans bestaat ook dat je het niet overleeft) of er de spot mee drijven om reacties uit te lokken.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb ook anorexia gehad, toen een kennis was overleden van mij. Maar pro ana was net iets te ver. Annywayz, goed dat quizlet hier iets aan doet.


    Jaybee dude (: