• Laatst... nouja om precies te zijn eergister kwam ik ineens op dit..
    Is het niet verboden om hier zomaar eventjes een serie te plaatsen over iemand ZONDER toestemming van hem/haar? Ik vroeg het aan me vader, en hij zei dat als ze erachter komen je een hele hoge boete kan krijgen. Wat me noggal logisch lijkt.

    Dus mijn vraag. heeft quizlet toestemming gekregen verhaaltjes/serie's over bands/zangers te maken?

    [reactie Quizlet.nl]
    Zover ik weet is FanFiction gewoon toegestaan.

    Je hoeft dan ook zeker niet je verhalen offline te gaan halen.

    Hier staat meer informatie over fanfic en hoe het zit met de wet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fanfic
    [/reactie]



    (bericht aangepast door een moderator)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    AAAH ik snap het nu finally ><


    I found myself in Wonderland.

    Halloooo, denk je nou serieus dat die gasten dat niet weten? Het hele internet staat er bomvol mee. Tis alleen dat ze er niet zo'n probleem van maken geloof ik. Maar.. je kunt op het internet sowieso iedereen zijn die je wil, dus je schrijft in principe een boete uit naar iemand die niet bestaat...
    dat is ook vrij onlogisch, dus kan het ook niet denk ik... of ze moeten echt al die dingen gaan hacken enzo xD maar ik denk dat ze hun tijd wel in wat nuttigere dingen steken;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Fijn.
    n.n'
    Dan ga ik al mijn Tc's+Sa's verwijderen, ze staan toch op word. :]

    Ow... FACK!!
    *heeft zowat meer dan 13 series over TH*
    ...
    Oops... Maar... M-maar ze schrijven OVERAL fanfictions! ö


    death to the one at the end of the serenade.

    Mwhaaha ;P dan moet ze Maar eens TC'S gaan lezen xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Mwhaaha ;P dan moet ze Maar eens TC'S gaan lezen xD

    TC's en BC's, of de tegenwoordige GG's ofzo?
    x.


    ok

    Mensen je moet niet nu gelyk al je series gaan verwyderen die gasten komen hier toch sowieso niet op se hebben het veel te druk!


    I found myself in Wonderland.

    wtf da is waar ze jah
    oh damn ik bgin da ier stilletjes al die blogs over th enzo te irriteren laat die gwn grust damn xD


    Gilles (ll)

    Mwhaaha ;P dan moet ze Maar eens TC'S gaan lezen xD

    ik weet gewoon bijna zeker dat ze dat niet op prijs stellen xD
    ik persoonlijk moet er niet aan denken dat ik met mijn broertje of ander familielid seks heb:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Zover ik weet is FanFiction gewoon toegestaan.

    Je hoeft dan ook zeker niet je verhalen offline te gaan halen.

    Hier staat meer informatie over fanfic en hoe het zit met de wet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fanfic


    Dit is mijn signature...

    (...)
    Kijk, wij mods vragen eerst vriendelijk of je iets kwetsend weg wilt halen. De harde wereld van advocaten sleept je meteen voor de rechter.

    Wháááá!
    Dan mag ik mezelf lekker voor de rechter slepen :)
    Ja ik wil advocaat worden (A).
    Of dan sleept myn pa me strax voor de rechter óf hy staat juist aan my kant maar ik denk toch dat hy me eerder voor de rechter zou slepen.. (Die's ook rechterxD)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Je bedoelt toch niet Quizlet met die site, hè? =='

    nee, je hebt tog meerdere site''s waar ze dat doen.
    en er stond ooit zelf een link, in de Girls die naar een verhaal over Th leiden.
    En ik dagt dat ik ergens gelezen had dat Quizelt in eersten instandsie niet eens bedoelt was voor th verhalen.
    of zit ik daar nu weer gradios naast?!


    Dunno ><

    (...)
    ik weet gewoon bijna zeker dat ze dat niet op prijs stellen xD
    ik persoonlijk moet er niet aan denken dat ik met mijn broertje of ander familielid seks heb:|

    oww, dan heb ik denk ik een heel groot probleem als ze mijn tc lezen O.O..xD


    Dunno ><

    (...)
    nee, je hebt tog meerdere site''s waar ze dat doen.
    en er stond ooit zelf een link, in de Girls die naar een verhaal over Th leiden.
    En ik dagt dat ik ergens gelezen had dat Quizelt in eersten instandsie niet eens bedoelt was voor th verhalen.
    of zit ik daar nu weer gradios naast?!

    Nja ik denk ook dat Quizlet eerst bedoeld was voor gewone kortje quizjes zoals bij het vorobeeld (van, ben jij een superheld?).


    One man's fun is another's hell.

    Ik ben het met je eens, maar één ding: Ze kunnen je toch niet voor de rechter slepen? Gaat dat echt zo? O.O


    -