• Laatst... nouja om precies te zijn eergister kwam ik ineens op dit..
    Is het niet verboden om hier zomaar eventjes een serie te plaatsen over iemand ZONDER toestemming van hem/haar? Ik vroeg het aan me vader, en hij zei dat als ze erachter komen je een hele hoge boete kan krijgen. Wat me noggal logisch lijkt.

    Dus mijn vraag. heeft quizlet toestemming gekregen verhaaltjes/serie's over bands/zangers te maken?

    [reactie Quizlet.nl]
    Zover ik weet is FanFiction gewoon toegestaan.

    Je hoeft dan ook zeker niet je verhalen offline te gaan halen.

    Hier staat meer informatie over fanfic en hoe het zit met de wet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fanfic
    [/reactie]



    (bericht aangepast door een moderator)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Nja ik denk ook dat Quizlet eerst bedoeld was voor gewone kortje quizjes zoals bij het vorobeeld (van, ben jij een superheld?).

    dat zeg ik :P


    Dunno ><

    (...)
    dat zeg ik :P

    Ik wou alleen maar eve agree-en :') [/isdateenwoord?ö]


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    Ik wou alleen maar eve agree-en :') [/isdateenwoord?ö]

    uuh, niet dat ik weet..xD
    Maar anders, Vanaf nu wel :P
    Maar daan weet ik ook meteen, dat ik wel gelijk had.
    want ik wist het dus niet meer zeker:P


    Dunno ><

    okee, nu ga ik ff heel dom zijn mag et? x)

    wat is fan fiction ook weer? Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wij verdienen er toch ook geen geld aan? volges mij houde ze zich daar echt niet mee bezig ofzo...

    (...)
    nee, je hebt tog meerdere site''s waar ze dat doen.
    en er stond ooit zelf een link, in de Girls die naar een verhaal over Th leiden.
    En ik dagt dat ik ergens gelezen had dat Quizelt in eersten instandsie niet eens bedoelt was voor th verhalen.
    of zit ik daar nu weer gradios naast?!
    Nee, je hebt het helemaal goed >< Quizlet was niet alleen niet bedoeld voor TH-verhalen. Quizlet was in het algemeen niet bedoeld voor verhalen ><


    Bored.

    Dan moeten er veel mensen een boete krijgen..
    onderander ik ook. Ik heb ze niet meer actief staan maar dat komt ook dat ik een andere account heb en en ik schrijf geen verhalen meer over bands en dat soort dingen..


    Special Love <3

    (...)Nee, je hebt het helemaal goed >< Quizlet was niet alleen niet bedoeld voor TH-verhalen. Quizlet was in het algemeen niet bedoeld voor verhalen ><


    het was idd niet bedoeld voor verhalen, maar dat is wel de reden waarom er elke dag zo'n 12 000 mensen hier zitten ... en de site gaat er gwn me mee, ik dacht dat het een verhalensite was toen ik hier kwam, je hebt ook zoon speciale knop om aan te duiden dat het een serie is enzo...

    als er op q geen fanfictions mochten had rutger neej moeten zeggen tegen fanfictions:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Nee, je hebt het helemaal goed >< Quizlet was niet alleen niet bedoeld voor TH-verhalen. Quizlet was in het algemeen niet bedoeld voor verhalen ><


    Klopt. Ik was al lid toen er nig helemaal geen fanfictions waren! Toen waren er net bij elkaar 100 leden ofzo en ik heb zelf de eerste serie gelezen maar ik vind het wel gezellig en er zijn ook genoeg mensen die niet over TH schrijven maar iedereen schrijft verhalen en iedereen vind die leuk om te lezen dus das toch alleen maar beter ><


    One of the Duo Of Evilness

    i dunno maar ik denk niet eens da ze de moeite zouden doen het te gaan lezen om eerlijk te zijn... en ik zou verder ook niet weten waarom ze zich hier iets van zouden aantrekken om eerlijk te zijn...
    ik denk dat ze daarvoor te druk bezig zijn...


    A Noble was Born in Chaos



    Weetje?Om eerlijk te zijn Geloof ik helemaal niks van dat Bullshit!! Anders zouden we nu allang een Boete hebben!! En, Denk je nou echt dat ze daar mee bezig gaan? Dan hebben ze wel heel veel Te doen heaa.Daar gaan hun echt niet hun aandacht aan besteden,en hun tijd aan Verliezen! Ze hebben wel betere dingen te doen hoor. Ik bedoel dit niet kwaad tegenover de mensen hiier hoor x'] en ook niet tegen jou.Maar ik geloof die site gewoon niet x']



    xxx

    (flower)

    Ik doe er tg nix fout mee? >.<
    Ach Jaa me men TwinCest mss wel mr kom!^^


    If music be the food of love, play on!

    *Zucht* Omg, als ze de Twincest No haters lezen x3 Of mijn stand alone's o_ô Die lopen nooit goed af. >:3

    Ik denk dat als TH het zelf zou lezen (en kunnen verstaan), ze het wel grappig zouden vinden :'D


    One man's fun is another's hell.