• Laatst... nouja om precies te zijn eergister kwam ik ineens op dit..
    Is het niet verboden om hier zomaar eventjes een serie te plaatsen over iemand ZONDER toestemming van hem/haar? Ik vroeg het aan me vader, en hij zei dat als ze erachter komen je een hele hoge boete kan krijgen. Wat me noggal logisch lijkt.

    Dus mijn vraag. heeft quizlet toestemming gekregen verhaaltjes/serie's over bands/zangers te maken?

    [reactie Quizlet.nl]
    Zover ik weet is FanFiction gewoon toegestaan.

    Je hoeft dan ook zeker niet je verhalen offline te gaan halen.

    Hier staat meer informatie over fanfic en hoe het zit met de wet:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Fanfic
    [/reactie]



    (bericht aangepast door een moderator)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    wauw, eigenlijk nooit over na gedacht :|
    lijkt me logies dat je dan een boete krijgt, maar dat zou dan wel veel werk zijn lijkt mij om al die mensen een boete te geven.

    maar ergens is het dan toch ook dat wanneer jij foto's maakt van een concert of gewoon op straat van een beroemdheid en die op internet zet ofzo dan zou je dan toch ook een boete moeten krijgen?/

    er zijn genoeg sites waar verhalen enzo op staan, dus ik denk dat de kans nog wel klein is dat we een boete krijgen ik sluit alleen niet buiten dat er kans bestaat dat we een boete krijgen, het lijkt mij alleen een kleine kans ofzo


    let me be myself!

    okee, nu ga ik ff heel dom zijn mag et? x)

    wat is fan fiction ook weer? Oo


    Dat zijn de verhalen hier Op Q

    Die over Tokiohotel gaan en over andere bands

    Hoewel de meeste wel over Th gaan


    I solemny swear i am up to no good

    luister als th er achter komt dan denk ik weet wel zeker dat deze site word opgedoekt een een hoge boete krijgt. als hun al aan geven dat ze het niet fijn vinden laat staan dat ze deze site ontdekken. dan is het dag Q en halo boeten. geloof me, dit was een site om een quiz te maken van simpele dingen.. !! oo een het kan zelfs zoo uit de hand lopendat jet een rechtzaak word dan winde deze site niet!!


    Some angels have no wings.

    Maar als ze vragen of hij over TH gaat, zeg je toch gewoon dat je 'toevallig' hun namen hebt gepakt ? :X


    None but ourselves can free our minds.

    tokio hotel weet dat er zoiets bestaat, maar wat gaan ze nu doen? ons alemaal voor het gerecht slepen? dt zijn 20 000 mensen ofzo...

    dit zegt bill over fanfiction:


    Jeder kann ja Fantasien haben...auch wenn die manchmal echt absurd sind...aber dazu sind sie ja da. :-)

    Sexyy(cool)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik maak wel verhalen over ze, maar ik zet ze niet online. ze staan lekker op word. op deze staan alleen maar non-toho. gnagna. miss komt er ooit nog eentje op te staan over toho ;d

    Maar zo van die verhalen over Harry Potter enzo, mogen toch? Of niet? Want Harry Potter bestaat toch niet echt..
    En je e-mail adress, die moet je toch geven als je hier registreert, dan kunnen die u toch nog steeds via die e-mail bereiken?
    Omfg. =|
    Kga mijn quizjes verwijderen, die trokken toch al zowiezo nergens op x'D.


    Where there is a sea there are pirates...

    het is een engelse wikipedia pagina dus misschien geld die wet alleen in amerika ofzo :8 en anders vraag ik in mijn serie koning georg lekker of hij die wet wilt aanpassen xD


    You're the heir, I'm the forgotten grave..