• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    je hebt hem vermoord maar hij word een zombie en neemt wraak op jou en dan ben jij ook dood

    ik wens dat kattenoogje online komt ;-)

    was een foutje die vorige

    ik ben in de war het was geen foetje srry

    ik wens dat kattenoogje online komt ;-)

    ze komt online.. maar dan knalt je comp uit elkaar en denkt ze dat jij haar in de steek laat en lig je 1 in het ziekenhuis en 2 je bent een vriendin verloren..

    ik wens een nieuwe met paarse stippen mobiel

    Die krijg je maar de accu explodeert tijdens het bellen :O.

    Ik wens dat het vakantie was.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    het is vakantie maar iedereen is weg en jij blijft thuis en verveel jeje dus dood en wil je dat school begint. x)

    ik wens dat honger niet bestond... -.- (heb geen zin in eten)


    Here I Am

    en geen zin om op krukken daar heen te hupsuh...


    Here I Am

    niemand heeft honger dus eten word niet meer verkocht maar je krijgt zo'n zin in chips en chocola. net als alle anderen en dan is alleen dat nog te koop en dan word je heeeeeeeel dik


    ik wens dat mijn juf, ria. niet meer zo'n bitch was

    ze is niet meer zo'n bich maar vet lief en omdat ze zo lief is wordt ze kleuterjuf en nu hebben jullie een vet strenge meester
    ik wens een peer

    je krijgt een peer maar die wordt verrot en je kan hem niet meer eten

    ik wens th naast me(dance)(cool)(dance)

    je krijgt ze naast je ma ze gedrage zich zo boertig da je wegloopt XD

    ik wens dak nooit zo'n tante had gehad (zie vorige wense xD ps: als ge dood zijt kannek toch nie veel meer wense dusja we zijn weer bij men tante XD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    whaaahh XD je hebt ook nooit zo'n tante gehad:P:P
    het is een oom maar daar kom je later pas 8er aaahhh:O geslacht ombouuwww :X

    ik wens dat iemand die naar de time out moet niet mer hoeft en lkkr op school kan blijve :D

    :O xD ok die blijft op school xD
    na ee tijdje wenste je da ze beter weg was gegaan xD

    :O wat ben jij gemeen

    ik wens da men nonkel noot een geslachtsombouw heeft gedaan xD (zie vorige wense xD ps ik haat die tnate/nonkel nog steeds XD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ooowwkj dan niet XDXD hij.. ow w8 ik bedoel zij:P heeft een baksteen tegen haar hoofd gekregen.. nu heeft ze geheugen verlies en denkt ze dat jij haar vriendin is en ze loopt je overl 8ernaaahh:O

    :P jij ook hoor

    ik wens dat ik meer fruit ga eten^^

    Je gaat meet fruit eten maar je word het zo zat dat je ineens begint met een dikke Big Mac en dan elke dag weer ongezond gaat eten bij de Mc Donalds.

    Ik wens dat ik geen koude handen had.


    In Italië tot en met 26 juli! :D