• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    xD lol mijn tante stinkt ook harder dan normaal ma ze koopt deo dorant om et te stoppe xD

    ik wens dak de geur van men tante nie hem gekrege xD (zei vorige wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je krijgt um niet nu heeft de rest van je familie het overgenomen en sta je bekend om je stinkende familie..

    ik wens dat ik een faunaat ben^^ (gheghe harry potter gelezen)

    Dat kanniet want je hebt al een XD


    Ik wens dat ik beroemd wordt :D

    je word beroemt ma je gaat vanalles uitspoke (zoals brintey) en pleegt uiteindelijk zelfmoord xD

    ik wens dak nie bekent sta om de stinkende familie xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je staat ineens bekendd om hett lekkerstee guertjee van je klass..aalle jongenss hange aan je lip.. je hebtt tegenwoordigg een vriendje..na de eerstee keer zoenen gha je opgewonden naar je vriendinn en zegtt ik houuuu van hemm..en je vriendinn zegtt jemigg je meurtt ongelovelikk uit je bekk

    ik wenss dan TH in da lege huis tegenover me ghaat wonen en ik contactt maak met bill


    HenkAddicted <33

    zij kome over je wone en je maakt contact me bill ma je beseft da bill een grote egoist is en heel stom is (is nie zo ze xD)

    ik wens da mene adem nie stinkt (ik blijf wel popu zijn xD) (& mense zie andere wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je et een ton pepermunt en je adem stinkt niet meer maar je wordt er wel een beetje misselijk van waardoor je helemaal geen aandacht meer wilt en met rust gelaten wilt worden
    ik wens een pannekoek

    Je krijgt je pannekoek , alleen hij is aangebrand en dus heel goor ,

    ik wens pauze [school] =D

    Je hetb pauze, maar tijdens die pauze wordt je in elkaar geslagen en krijg je afwascorvé in de keuken op school.

    Ik wens dat ik mn vriendin terug zie!

    je ziet je vriendin terug maar herkent haar niet meer
    ik wens nieuwe lekkere pannekoek

    dat is gelukt maar je let even niet op en dan eet je hond je pannekoek op xD
    ik wens dat ik mijn tongpiercing al heb (cool)

    je hebt je tongpiercing al maar hij onsteekt helemaal en al wat je nog kunt zegge is : wwbbleuehbwwbuel ?!?

    ik wens datik een nintendo ds had XD

    je krijgtt je nitendo ds en je speeltt err een hele week mee totdat je merktt datt je susjee m in hett toilett heeft gegooitt

    ik wenss een vriendjee (A)


    HenkAddicted <33

    je krijgt een vriendje maar je moet hem niet en maakt het uit. gevolg: je zit weken aan een stuk te huilen enz...

    ik wens een privé TH-concert :P


    Don't be a drag, just be a queen.

    mwuahahahaaahh die wens gaat dr aan:P
    je hebt een prive th concert maar ze hebben het vuurwerk bij het concert verkeerd neergezet en knald recht tege jou aan.. toen was je verminkt en th vond je lelijk...

    ik wenss dat ik geen nekpijn meer heb