• Mijn vader is dus overleden, (bekend) en nu heb ik laatst mijn eerste onvoldoende (van alle groepen)gehaald op school. Nu kwam ik pas thuis met een 8+ voor taal en een 8 voor woordenschat. Mijn moeder zag het en ik krijg als antwoord 'Esmaye, dat kan je gewoon beter!' Ik vind het niet eerlijk als ze dat zegt. 'Je doet het expres! Je maakt expres fouten!' Dat is dus absoluut niet zo! Ze blijft doordrammen en ik voel me zo onzeker. Ik vind het gewoon niet eerlijk, want ik doe zéker mijn best! Ondanks dat mijn vader is overleden.

    Heeft iemand een oplossing? Want ik zie het somber in.


    -

    @ SKITTELx

    Dat was ik inderdaad ook van plan. Thanks,


    -

    ik geloof wel in jou ookal ken ik je nauwelijks toch geloof ik in je



    Thanks : )


    -

    @ SKITTELx

    Dat was ik inderdaad ook van plan. Thanks,

    Ik hoop dat je erdoor beter gaat voelen! Succes er mee meid!


    Your Butt is Mine!

    Praat er voer met je moeder en praat mss ook is met iemand andrs stort alls is uit bij iemand ? x] xS


    Waarschijnlijk met een lerares ofzo. (Ik ken mijn lerares ook persoonlijk, haar dochter zit in mijn hockeyteam)


    -

    (...)
    Ik hoop dat je erdoor beter gaat voelen! Succes er mee meid!


    Bedankt! Hoop dat het lukt..


    -

    Ik zou zeggen haal een 1 en kijk of ze trots is? Flauwe humor.

    8en zijn echt mega goed. Ik denk echt dat ze zo doet om je vader. Het ligt dus niet aan jou, misschien moet je hulp zoeken van buiten af, iemand anders die met haar praat, een volwassenen, helpt misschien meer.

    Ik zou zeggen haal een 1 en kijk of ze trots is? Flauwe humor.

    8en zijn echt mega goed. Ik denk echt dat ze zo doet om je vader. Het ligt dus niet aan jou, misschien moet je hulp zoeken van buiten af, iemand anders die met haar praat, een volwassenen, helpt misschien meer.


    Goede optie. Ik zal mijn moeders' zus een opzoeken.


    -

    Een acht is megagoed, zeg dat maar eens tegen je moeder. En hoezo maak je expres fouten, zeg dat je dat niet doet, meid! Zeg dat niet alleen zij verdriet heeft, maar jij ook; net zo goed! Ik zou er met anderen over praten, je tante, je oom, je juffrouw. In ieder geval iemand die je meer kan helpen dan de mensen op Quizlet, dus ook ik eigenlijk. Je moeder die heeft natuurlijk ook stress, en zij heeft net zoveel verdriet als jou. En ze vind het waarschijnlijk moeilijk om nu opeens alleen door het leven te gaan, omdat ze normaal altijd met je vader was.;-)
    Sterkte, kusjes.(K)


    ok

    Sorry als je dit verkeerd ziet, maar ga nou niet zeuren(ik wilde zeiken zeggen) dat je moeder niet luistert. Denk jij dat jouw moeder het makkelijk vindt na het verlies van haar man om alles alleen te doen? Nee!
    Natuurlijk, jullie vinden het allebei moeilijk. Hij was jouw vader en haar man. Laat je moeder het nog even verwerken en praat eens RUSTIG(zonder geschreeuw, zonder gedram enz.) over school en dat je tijd nodig hebt om alles te verwerken.
    Ze snapt het wel en wilt heus wel luisteren, maar het is niet zo dat zij het niet hoeft te verwerken en jij wel.
    Ik denk dat ze gewoon wilt dat jij veel tienen haalt voor je vader...

    G-sus 0.o Mijn ouders zouden ongelooflijk blij zijn als ik een 8 zou halen 0.o Sorry hoor, maar ik vind echt dat je moeder onterecht zit te zeiken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Een 8 en daar is ze niet tevreden mee? Zeg dat zulk perfectionistisch gedrag niet goed voor je ontwikkeling is >.<'
    En ja, das nog waar ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je moeder niet naar je wil luisteren, praat er dan over met iemand op school. Zij kunnen meer doen dan je denkt!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Volgens mij is je moeder zelf ietwat onzeker, afleidend op haar reactie. Ik denk dat ze gewoon wilt zien dat je nog steeds 9 en 8'ten haalt, ondanks dat je vader overleden is. Ze wilt dat je doorgaat met die goede punten en als er ook nog maar één vakje slechter is ofzo, gaat ze dat zien als een teken van ongelukkigheid door de dood van je vader. Tenminste, zo vat ik het op...

    Heb ik ook gehad. Ik had 70% maar mijn vader zei doodleuk: Beter je best doen Celien!
    Ik begon helemaal te wenen, en heb uitgelegd hoe het kwam dat mijn rapport net iets minder was.
    Mijn vader begreep me, maar ik zou in jouw geval nog een proberen te praten. En anders naar een leerkracht gaan zodat die met je ma kan praten?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Een 8
    Omg
    Ik had voor taal toets een 5,5 en voor andere taal een 6
    Kijk het verschil
    Ik zit naast je in de klas, En ik weet dat jij echt je best doet