• In mijn hele school zijn deze twee bekent;
    Voor godsdienst; Alleen God weet het antwoord.
    Voor elk ander vak; Je tekent een boom en dan schrijf je; Achter deze boom staat het antwoord.
    Is handig voor als je een antwoord niet weet op een examen. Kennen jullie nog andere?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Typfoutje)

    LOL x'D
    Ik had vandaag Biologie en ik moest Bestuiving verklaren.
    Als een mannenjesbloem en een vrouwtjesbloem elkaar graag zien gaan ze trouwen en geeft het mannetje stofjes aan het vrouwtje en zo komen der kleine dingen die bloemen moeten vooorstellen

    hadden ik en mijn beste vriend afgesproken.
    hij schreef; Als 2 bloemen elkaar graag zien gaan ze trouwen, later blijkt dat de man er genoeg van heeft en gaat in het leger, tijdens een missie duikt hij onder, wordt leraar Biologie en geeft ons zo een examen... en dat is bestuiving
    Machtig x'D


    Our thoughts you can't decode...

    Mijn zus moest eens pijnstiller vertalen naar het frans, schreef ze gewoonweg daffelgan, is een soortpijnstiller ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als je op het proefwerk de vraag krijgt: waarom kwamen er opstanden tegen het communisme? en je schrijft op: "het communisme is slecht, kijk maar naar meneer Doggen", krijg je van mij het volle aantal punten'

    ik wou dat ik zo'n leerkrachten had
    hahahaha zoo geniaal

    een vriend van mij schreef bij grieks ooit: blz. 45, 2de kolom, 3de woordje.

    Zooo geniaal

    Ik had dat vandaag ook bij twee woorden in frans ik wist de plaats in mn boek en zelf de woorden eronder maar ik wist gewoon de vertalingen niet meer ><


    Our thoughts you can't decode...

    Ikke!;D

    "Dat weet u toch ook?" ;D

    ofofofof...

    "Ehmm... Wat was het nou? *3regelsverder* ojaa! *antwoord*"

    whaaa, ik zit altijd zo te schrijven zo'n heel lul verhaal en uiteindelijk weet ik wél het goeie antwoord ga ik alles zo vet hard doorkrassen, kijk je zo op, staart de hele klas je zo aan, omdat je je blaadje gewoon helemaal verkracht xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Bij Wiskunde:
    Jij bent de wiskundleerkracht jij zou het moeten weten, waarom moeten wij het dan nog uit rekenen??


    Live life limitless.

    schrijf zo; Ik weet het niet. -> het is toch een juist antwoord, niet ? En er staat nergens dat het niet mag. :'o


    None but ourselves can free our minds.

    nou ik moest zo iets van vergelijkingen uitleggen aan mn zus
    er stond cederic was drie jaar geleden 3x zo oud als zijn hond.
    Binnen 3jaar zal hij 2x zo oud zijn als Bill.
    Hoe oud zijn Bill en Cederic

    en ik zei als je het niet weet zet je 'dat gaat niet Bill sterft volgend jaar.
    Of je zet bij conclusie
    Cederic was een Tokio Hotel fan
    want wie noemt nu zn hond Bill -_-"


    Our thoughts you can't decode...

    iemand bij mij op teknschool had zoiets ook van godl:bid tot god en hij zal u beantwoorden,naar mij luisterd hij niet...

    nou ik moest zo iets van vergelijkingen uitleggen aan mn zus
    er stond cederic was drie jaar geleden 3x zo oud als zijn hond.
    Binnen 3jaar zal hij 2x zo oud zijn als Bill.
    Hoe oud zijn Bill en Cederic

    en ik zei als je het niet weet zet je 'dat gaat niet Bill sterft volgend jaar.
    Of je zet bij conclusie
    Cederic was een Tokio Hotel fan
    want wie noemt nu zn hond Bill -_-"

    Aan die laatste zat ik ook te denke dat ie TH-fan was.

    iemand bij mij op teknschool had zoiets ook van godl:bid tot god en hij zal u beantwoorden,naar mij luisterd hij niet...


    Die is goed, naar mij luisterd hij toch niet

    Ik moest vandaag antwoorden op een vraag het ging over de Joden dat ze de eerste waren met een God, we iets antwoorden, want het was een hele zin en daar moest je op antwoorden
    En ik wou antwoorden:
    Slimheid , maar dat waren te weinig letters
    Simpelheid , nog een te weinig
    KortenBondig , jah dat raakt er in, dat heb ik er maar naast geschreven voor als ik niets meer zou vinden, wat ik dus wel vond


    Live life limitless.