• Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    Bored.

    Ik maak eiglek geen quizen meer vn anderen., Ik maak er zelf wel ng , Maar die wordt dus byna niet gemaakt en dat is wel k*t en ik vind het ook wel spijtig dat er mensen zijn die hier zogezegd 'onpopulair ' zijn maar zoveel talent hebben , En die dan gwn byna niet worden gemaakt. x3.


    A. ikmisje.

    Mmm...
    De meeste reageren gewoon op je topics en maken je quizzen als je moderator bent of veel aandacht trekt op het forum gewoon als iedereen je kent zo'n beetje. Hoe slecht ze ook schrijven volgens mij willen ze er gewoon bij horen, en ze hebben het gevoel dat als ze die quizzen niet maken ze er buiten vallen? Of wat me heel sneu lijkt ze vinden dat die persoon echt heel goed kan schrijven. --'

    Ik kijk naar topic titels en geef toe soms wel users maar dat is meer omdat ik weet dat sommige slecht schrijven en ik daar geen verhaal van wil lezen maar meestal werp ik wel eens een blik. Maar als ik een verhaal echt leuk vind maakt het me niet uit wie het schrijft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ten eerste ik vind dat er geen vriendjes politiek is want hier is gewoon geen politiek! dus dat kan er al ni zijn
    ten tweede als je het zou zien als vriendjes politiek tja dan...is da voos. srry ik vind da vrij voos! da maakt toch ni uit of ge beroemd of berucht zijt voordat je een quiz maakt van iemand!...oke da van berucht zijn is miss wa te veel ma ge snapt wa ik bedoel maar tja er is ook ni echt veel dat je er aan kan doen... je kan moeilijk iedereen verbieden om de quizen van zijn vienden te maken...

    ikzelf ben eigenlijk al lang ni meer op quizlet geweest. maar ik vind wel dat je "beroemd" word via het forum (meestal toch) ook via quizes als je eens een geniaal origineel in de smaak vallend idee hebt, maar de andere liggen links. (ik hoor daar ook bij, like I care!) je zou eens een dag fso, zoals een beroepdag zoals op school maar dan voor onbekende quizen. je weet wel...hoe heten die dingen?! je weet wel wat ik bedoel..allé zo'n nen dag, hoe heet dat? maak niet uit.je zou dat dus eens kunnen doen dat ze eens reclame zouden mogen maken (overal) of dat ze...ja ik weet niet...iets!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!


    Hoezo, de meeste users hier doen aan vriendjespolitiek? Ja, ik heb het over jullie.
    Ik weet dat hier al meerdere topics over zijn gemaakt, maar ik heb er even een onderzoekje achteraan gegooid, om te kijken of het nu echt zo was.
    Uitkomst; Vriendjespolitiek.
    Waarom?
    Ik heb met een ander account, waar mijn naam nergens op staat, een aantal promotietopics gemaakt. Op geen van alle werden meer dan 6 reacties geplaatst. En ongeveer de helft kwam dan nog van mij af ook.
    Als ik een promotietopic maak met mijn eigen account (DarkPassion) wordt er binnen 10 minuten ongeveer 10 keer gereageert. Ja, zoiets zal het zijn.
    Nu is mijn vraag; Waarom reageren jullie wél op dit account en niet op het andere?
    En ga nu niet aan komen zetten met 'Jij bent bekend en dat andere account niet' want toen ik mod werd schoten de statistieken van mijn Quizzen ook omhoog.
    Waarom laten jullie de beste en onbekende Quizzen links liggen en maken jullie veelal slecht geschreven populaire verhalen? Dat terwijl beide accounts evenveel online zijn?
    Leg me dat eens uit, want ik snap het echt niet.
    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.
    Dank u.
    X.


    dat is geen vriendjespolitiek,
    dat is gewoon omdat je bekend bent ;)
    maar ik lees die topics heeel soms. XD


    It's not the same without you.

    Ik doe zelf niet aan vriendjespolitiek , En ik zou ook nooit gaan slijmen om 'populair' te worden.Mijn Quizen worden ook amper gemaakt..Waarom?Jaa omdat ik hier nou eenmaal niet zo bekend ben.En Neee non stop reclame maken doe ik ook niet , want dat is gewoon triest.Idd niet iedereen is zo.


    ps.dankjewel melodious


    Pictures fade away, but memories are forever

    @Tugba;

    Ik wil ook geen reacties als 'Dat doe ik niet.' want ik weet ook wel dat niet iedereen dat doet.


    (A)


    a figment of your imagination

    @Tugba;

    (...)

    (A)

    Wopsie , xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik niet! Ik heb zo geen vriendjes van het 'populaire' gedeelte hier, ik erger mij daar zelfs aan, maarja. Ik reageer daar niet verder op. De enige goeie vriendinnen vindt je trouwens die niet op het forum komen.. Zoals ik heb. Maar ik doe dus echt niet mee aan vriendjespolitiek, ik reageer ook nooit op promotie topics. Alleen op die van mijn nicht ja, maar daar is zo hard niks vriendjespolitiek aan, want daar help ik haar gewoon mee. Dat is alles.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wopsie , xD

    Haha x'D


    a figment of your imagination

    ik heb daar ook last van. vroeger maakte iedereen mijn verhalen en nu is daar niets meer van over. ik mag blij zijn met 10 reacties ofzo?
    en je hebt gelijk, alle goede verhalen worden niet gemaakt. je hebt van die verhalen die altijd heel vaak gemaakt worden en die erg slecht zijn. ik las eens een stukje van een quiz en haakte na drie delen al af.. maar de pagina's reacties die eronder stonden.. dat waren er echt mega veel.
    maar ik maak sowieso alleen de verhalen die ik écht goed vind. ik begin niet eens meer aan nieuwe verhalen ofzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou, ik ga af op de titels. Als die me aanspreken klik ik op de link en ga ik kijken of ze ook goed geschreven zijn. Is dat niet zo, dan maak ik ze niet. Ook al is die van een Mod. of van iemand die heel populair is.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    ik heb daar ook last van. vroeger maakte iedereen mijn verhalen en nu is daar niets meer van over. ik mag blij zijn met 10 reacties ofzo?
    en je hebt gelijk, alle goede verhalen worden niet gemaakt. je hebt van die verhalen die altijd heel vaak gemaakt worden en die erg slecht zijn. ik las eens een stukje van een quiz en haakte na drie delen al af.. maar de pagina's reacties die eronder stonden.. dat waren er echt mega veel.
    maar ik maak sowieso alleen de verhalen die ik écht goed vind. ik begin niet eens meer aan nieuwe verhalen ofzo.

    Jouw verhalen heb ik ook altijd gelezen. Totdat mijn internet voor een paar maanden wegviel. Daarna had je zoveel geschreven dat ik het met geen mogelijkheid meer kon inhalen Ö


    Bored.

    uuh ik maak alle quizen van iedereen oook van mensjes die ik niej ken


    love is dead and dead is love

    Ik maak meestal net niet-populaire quizzen, en laat de populaire links liggen ^^'
    er zijn crazy peepz like me, die dat doen, ik ben het bewijs. :Y)


    You move me ......... Kurt

    ik kijk zowiezo niet naar promotietopics... ik maak al heel veel series die ik heel leuk vind en anders raak ik doordewar.
    maar ik erger me er ook aan dat op de gewone topics van 'populaire' mensen veel meer word gereageerd... ook is iedereen het sneller met hun eens dan met de minder populaire mensen.
    gelukkig gaat het nog niet zover dat de 'onpopulaire' mensen genegeerd worden.


    Als je maar een ananas hebt..