• als je een wens of probleem hebt vertel je het hier en dan gaat de volgende het antwoorden en zelf een wens of probleem vertellen en die daarna gaat weer antwoorden. ik begin wel


    ik wil een nintendo ds lite maar die is te duur.

    of je moet w8en op je verjaardag en alleen maar dat vragen.. of tsjah je mot baantje zoek en heeeel veel gaan sparen.. of je moet op je verjaardag sinterklaas kerstmis alleen maar geld vragen.. kan ook.. en voorde rest weet ik het niet meer..

    ik zou graag willen leren hoe ik nou eens kan stoppen met het sooo veel snoep en chips eten na school..

    Kauwgum of chikken (hoe spel je dat? xD). Helpt bij mij ook:P of fruit eten in de plaats..

    Uuhm.. hoe kan ik minder vals zingen? xD

    zanglessen nemen of gewoon meer gaan zingen. help echt omdat je dan je stem meer traint ofzo xD

    ik wil het vest van tokio hotel kopen.. heb alleen net niet genoeg geld. en ben al aan het sparen enzo..

    gewoon veder sparen en als je een beetje kan zingen op een plein gaan staan en zingen heb ik laatst ook gedaan alleen dan gitaar gespeeld egt daar veridien je veel mee

    ik wil uhhmm *zoveel:P* een cool vriendinnetjuhh

    nou veel connecties make^^ kijk hier op quizlet rond xD genoeg meide hierr XD tsjah ga veel uit en je komt wel iemand tege dan ej:P party's feeste zwembad lalala al dat zoort dinge..

    ik wil weten wat je kan doen tegen een koude neus:P

    :Pboven een bak met heet water hangen werkt egt alleen druipt er meestal wel snot mee:P:P


    ik wil een cd maken!! hoe doe je dat:D:D:D:D:D

    op het internet zoeken naar een studio wou ik ook doen typ maar is in david music entertainment had ik gevonden. succes

    ik wil weten waar ik tokio hotel kleding in nederland kan kopen?Ik ben er al heel lang naar op zoek!

    Die kleding kun je gewoon op de markt kopen volgens mij ( hier in ons dorp dan want een vriendin heeft er een :P. )

    Ik wil erg graag de 2e van de klas zijn met een PSP :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    xD sparen sparen sparen, of een baantje xD (joh je naam zegt het zelf ;) *ik meen het niet hoor*)

    Ik zie mijn dode vriendin de hele tijd terug... en het maakt me gewoon ze bang...

    oeh, eehhmmm... die vriendin die zelfmoord had gepleegd bedoel je? of heb ik nou iemand anders voor me? (A) nou in ieder geval, het is duidelijk dat je haar dood nog net verwerkt hebt. praat met iemand en het liefst met een therapeut. dat kan je helpen om het te verwerken en het verdriet minder te laten worden. sterkte ermee ;)

    err... ik heb een kaartje voor TH en ik mocht ook, maar toen kreeg ik mijn rapport... mijn ouders zijn dr niet bepaald blij mee, en nu mag ik mss niet meer :( wat moet ik doen? mijn ouders geloven me ook niet meer als ik zeg dat ik geen hw heb... zelfs niet als ik de waasrheid spreek '-_-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    het is duidelijk dat je haar dood nog net verwerkt hebt.


    ik bedoelde niet verwerkt (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Whaha, THndALlover Topic-vriendin xD
    Wel ge moet gwn keiBRaaf zen en helpen met veel klusjes thuis enz...En je moet iets beloven en vrage da je in ruil drvoor naar TH mag :D
    bv.da je goed je best doet voor de exames (maar u rapport was ni zo goed dus miss ni zoo goed idee :P)
    en Als je erna nog ni mag , moet je een paar vriendinne laten komen die dan je ouders smeke zoda jij meemag naar TH (werkt altij, als ik erges naartoe wil, of te laat thuis bn en mijn vriendin is erbij krijg ik nooit straf :D, anders WEL)
    Wrm geloven ze u ni als je de waarheid spreekt? Da snapk ni zo goe

    OK, Ik wil supergraag naar een THconcert ,en ik mocht gaan,maar de 2 concerten waar ik ,na LAngLangLang zagen naartoe mocht, zijn al uitverkocht, terwijl ik Dezelfde dag dat de kaartverkoop startte bgon op het internet ging kijke, maar het ws uitvrkocht...:(
    En ik kan echt niet een heel jaar w8e,Tot hun nieuwe tour gdn is en ze aan een nieuwe bginne dan zou ik Doogaan fzoo,Ik wil ze echt zien...En het liefst nog deze tour :D
    Iemand een idee hoe ik aan kaarte kom, en EBAY zal ni gaan daar worde ze voor meer dan 100 euro aangebode en da mag echt ni van me ouders...
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    err... wil je naar Rotterdam?? :D:D:D die is nl nog niet uitverkocht ;) ik heb wel zitplaatsen maar ik ga daar ook heen :D:D dus misschien mag je daarheen... en mss kan ik je dan 1 keer int echt zien XD (en tnx voor je advies (K) ;))

    err... nieuw probleem... ik ben verslaafd aan internet en quizlet XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Nee het is in België dat ik wil gaan, want daar woon ik namelijk, de kaarten in België waren in minder dan een halve dag uitverkocht, in Nederland kon je ze 2 tot 3 dage na de startverkoop nog altijd vinden...Ik bn toen op het internet gegaan en heb gaan zien enz...:D

    Wel,jou Probleem...Ik bn ook verslaafd aan het internet en quizlet...Daar is weinig aan te doen en kvind het ni eens zo slecht eignlijk...
    Maar je kan dus voor jezelf zegge, ik ga nu 45 min op de comp, dan ga je er na die 45 mn af om ff iets anders te doen, bv je huiswerk, of TV zien...
    En dan ga je naa een uurtje trg op de comp, zo zit je er al minder op :D
    Je kan ook ipv op de computer te gaan, een tijdschirft lezen of naar muziek luisteren, doe ik altijd wanneer ik nie mag op de comp:P
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    ik luister constant naar muziek, ook als ik op de pc zit, dus dat heeft niet zoveel nut XD maar je had geen probleem toegevoegd ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!