• als je een wens of probleem hebt vertel je het hier en dan gaat de volgende het antwoorden en zelf een wens of probleem vertellen en die daarna gaat weer antwoorden. ik begin wel


    ik wil een nintendo ds lite maar die is te duur.

    Ohwjaah :D
    Eeuuhm...Wel nog altijd het vorige probleem, Wanthet isvoor in België in vorst nationaal :D
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    ik kan je niet helpen (A)

    ik heb ook een probleem: ik moet morgen meedoen met een benefiet-concert. ik moet 1 liedje zingen:
    boulevard Of Broken Dreams
    1 op het keyboard meespelen:
    Dtarlight - Muse
    en 1 achtergrondkoor:
    Hit the Road JAck...
    nou mijn probleem:
    IK BEN FUCKING ZENUWACHTIG!!! straks vergeet ik mijn tekst en dan sta ik daar ...:|:... HELLUP!!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    :( Nu kan ik dus ni Naar TH want ge kunt mij ni helpe :(
    Maja oké wa ge moet doen
    1.Praat op voorhand wat en lach wa me u vriende...
    2.Ga naar het benefietding zoon 2uur op voorhand om nog 1 Laatste keer met iedereen te oefenen
    3. Wa je NOOIT moet doen, is u tekst, 5 min voor da ge op moet, Nakijke, Daar wordt ge alleen maar zenuwachtiger van, en dan gaat ge hem zeker vergeten.

    Voila Mijn Tips (A)
    En ik kan het weten want ik doe al van mijn 9 jaar Toneel, OPtreden voor mensen enz :D
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    ik heb trouwes een idee voor je concert (mss wat duurder maar goed) zoek op ticketservices! EN DOE HET SNEL!!! des te dichter je bij het concert komt, des te duurder het kaartje wordt... en als je neit mag kopen, ZEUREN!!! en voor de rest, kijken of iemand in je omgeving een kaartje over heeft...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wa is Ticketservices??
    kheb er nog nooit vn ghoord?
    X(K)


    everybody needs a song.

    op internet zijn er 'berdrijven' die een paar tockets kopen en dan verkopen... maar meestal is het een stuk duurder, meteen al... dus je moet er wel wat voor over hebbe, maar als je echt wil dan heb je eht er ook voorover ;) misschien lukt het zo nog ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Maar ik heb et er wel voor over, maar mijn moeder nie, ze wilt er ni meer voor betalen dan 36 euro :(
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    das kut :S die kaartjes zijn meestal rond de 70 euro ^_^" nou ja, als je spaart ofzo?? als je zelf betaald vind ze het toch niet zo erg?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Hmm:S
    Zeer Pijnlijk, Want mijn zus wil natuurlijk ook gaan, en 70 euro is wel Vééél :(:(
    Xx(K)


    everybody needs a song.

    ik moet over een week solo zingen, dat durf ik echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik moet over een week solo zingen, dat durf ik echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    mss moet je zo denken
    er zijn mensen die valser dan je zingen ?o.o


    never lose the ability to see beauty in the little things

    ik zeg altijd: niet te veel denken, maar doen!
    dan kan je wel zeggen dat je het niet durft maar dan nog moet je zingen! enneh niet te veel aan de mensen denken die naar je kijken *mijn vriendin werdt zo zenuwachtig dat ze vals ging zingen en midden in het lied rende ze huilend het podium af*
    denk gewoon aan het liedje en dat er helemaal geen mensen om je heen zijn!