• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    En dan al die ballonen in de lucht gooien..
    Ballonenregen.. dus eigelijk beter bij Monsoon XD


    It's all for you, my butterfly.

    echt he :O

    schrijf anders op de ballon

    geh ,geh bv van het liedje geh
    van ballon ga , ga met de gedachte van bill , tom , georg en gustav mee :P

    <33


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Oohjaa :D Als ze er dan ééntje vastkrijgen dan kunnen ze da lezen :D Ooh da ga zo mooi worden! x


    Tanya is de beste.

    Oo das een goeje! wete we zoude da eigelijk naar de joepie moete sturen , en mss komt da daar in^^ Oo


    .-

    Jhaaa :D goe plan !! :D naar de Joepie ! Dan word het zeker een succes!... En komen we niet als enige aan met al onze ballonnen x'D x


    Tanya is de beste.

    bij Monsoon kunde da doen , maar dan houde de meeste da papier al in de lucht -_- ,, en mss spele ze geh ni ,, maar ik vind het idee gwn weg super!


    .-

    Eigelijk zouden wij dan zo dicht mogelijk bij da podium mogen gaan staan, om die ballonen naaar hun te gooien.Kunnen ze die zo voorlezen^^ Alle ander jaloers XD


    It's all for you, my butterfly.

    Ja eigenlijk: Wat als ze geh niet spelen? :S Dan staan we daar met onze ballonnen? :S x


    Tanya is de beste.

    gaan we het dan bij monsoon doen ??

    whii hou van da liedje (H)
    <33


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Gaat het eigenlijk op WB ook zoals in Nederland zijn met zo 1e vak enz? Want ik wil echt een keertje helemaal vanvoor gaan staan x'D maar gaat nooit lukken natuurlijk :P


    Tanya is de beste.

    dan passe we noodplan toe, dan doe we tijdes het laaste liedje, ballonnen vliegen weg, samen met onze herinneringe worde ze nooit vergeten offzo want wie hemel gaat is er mss niet meer, maar word nooit vergete , amai das diepgaand x=D


    .-

    EN om wa duur komen jullie naar werchter? ik sta om 10 uur al aan te schuiven dus mss sta ik ng redelijk vnvoor!


    .-

    Diepgaand wel.. maar wel een super goed idee!! :D dat doen we :D Bij geh.. en als dat niet word gespeeld bij het laatste liedje x'D :D


    Tanya is de beste.

    doen wij mee aan da papier ding ook?


    .-

    da is goed !! ze zingen toch altijd by your side voor finale wnr ze het laatste keer de refrein zingen allemaal gooien maar XD !!


    tomorrow is promised to no one. fuck the future