• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    Ma kga is een keertje slapen..:) Morgen fit zijn voor examen x'D Veel succes morgen :) .. en tot een volgende x :P niet dromen ovr de honey pops hé xD x

    Oke zal proberen XD , Veel succes!! slaapwel xx


    It's all for you, my butterfly.

    26 Dage :O ja eik ik moet vndg aarderijkskunde lere en voorbereide op mondeling vn iet xD


    .-

    GhihixwD Ik vr geschiedenisxD


    Get outta my head!

    F zitte gij op msn?


    .-

    laat maar ^^ I Know ^^xD **26**


    .-

    whha dus dit is het befaamde topic :P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKK :D

    whha dus dit is het befaamde topic :P

    Befaamde xD Ghehe


    .-

    Ghii ik moet dan ng ballonne fzo gaan kope, ,wnt ik heb der geen mer denk ikxD:p
    Hii.. i kzal wel nen alcool stift meepakke^^xD


    Get outta my head!

    Ghehe,, heeft er iemand al gedroomd over WB?:Y)

    Als ik eerlijk moet bekenne ik wel :$

    Xx.


    .-

    Kei leuk^^
    Ik heb gedroom dat ik was gebuisd voor al m'n examens -.-


    It's all for you, my butterfly.

    Ghehe,, mijn droom : houu uu vast aan de takke vn de mast xD dus ik stond daar in werchter me F en jerrit xD mel was kwijt xD,, als eerste laat ik mij zo een bandje aan doen ^^ ,, en ga iik binne ; blijkt da ik zo uitkom op de strate vn brussel en da daar mijn bed sta xD ,, dus ik ga op mijn bed zitte, en inneens komt de jerrit naar mij, "waar moet ge bandje hale?" xD onnzin he xD Mijn bed in de strate vn brussel terwijl ik net door de ingang vn werchter ging xD ** Ik biin Zooot **


    .-

    Haha, die droom was cool!
    Vee..el leuker als mijn XD
    Stel u voor da u droom uitkomt, ni da da kan gebeuren ofzo..
    Maar langleven de fantasie XD


    It's all for you, my butterfly.

    ghehe da zou ik eng vinde moest da egt zijn xD ,, naja xD gelukkig is het ni zoo ,, Wete ge ga ni gebuisd zijn (De theorie vn jerrit is!: Als ge lief zijt hedde een a atest) xD dus ge hebt een a atest^^


    .-

    Ik hoop het^^
    Ma aadrijkskunde was zo moelijk -.-
    Ma ik hag gewoon geen zin om nog te leren gistere(A)Da was gwn te veel. En dan zij die leerkracht nog, ma das ni veel. Ik dacht : ja gij moet het nie lere!
    Maarjah het is bijna gedaan en dan is het eerst werchter en dan werchter boutique(yeah) Ik zit hier zo elke dag te een rondje door het uis te huppele, ik ga naar werchter XD Ni op lette ik bn raar vandaag XD


    It's all for you, my butterfly.