• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    op de wc xD ghehe xD Ballonne uitdele xD Ghehe ^^ ,, naja ik ga weg :'( Sweet Dreams Bout our TH and onze QUIZLET ATTAC! ,, (K) Succes morge voor exaam!


    .-

    we doen een honey pops actie xD we smijte die op het podium en dan valt bill over die bollekes het publiek in xd en dan raak ik dieje ng is aan ^^xD en dan volgt tom ^^ en gustii en georg ^^


    Haha , en dan vangen wij die zo mooi juist op XD


    It's all for you, my butterfly.

    Haha :D En dan de volgende dag in de krant: Tokio Hotel aangevallen door Honey pops, kwade bedoelingen of was het een actie van fans? x'D


    Tanya is de beste.

    op de wc xD ghehe xD Ballonne uitdele xD Ghehe ^^ ,, naja ik ga weg :'( Sweet Dreams Bout our TH and onze QUIZLET ATTAC! ,, (K) Succes morge voor exaam!


    Dank u!! Zal et nodig hebben XD
    Gij ook he ;)


    It's all for you, my butterfly.

    op de wc xD ghehe xD Ballonne uitdele xD Ghehe ^^ ,, naja ik ga weg :'( Sweet Dreams Bout our TH and onze QUIZLET ATTAC! ,, (K) Succes morge voor exaam!


    Jij ook succes :D x Quizlet attac rulleez x


    Tanya is de beste.

    Maar nu heb ik nog wel da lieke van Honey Pops in m'n hoofd XD


    It's all for you, my butterfly.

    Haha :D ik zat hier ook nog steeds te zingen x'D x


    Tanya is de beste.

    Zo door heel het huis zingen, krijg ik hier ouders op m'n dak XD


    It's all for you, my butterfly.

    Haha.. Dan zeggen mn ouders altij : Examenstress? x'D En dan ik gewoon : Jhup dat is het ^^ xD


    Tanya is de beste.

    Examenstress XD
    Dan ist dat wel heel grappige stress^^


    It's all for you, my butterfly.

    Jhaaa ik heb da altij x'D.. Dan krijg ik van die HyperActieve buien.. :P Wa zou je zelf.. als je heel de tijd moet stil zitten om te leren :P .. Wa eb jij morgen? X


    Tanya is de beste.

    Ik heb morgen Natuurwetenschapepn en aardrijkskunde en ik kan er niets van XD Maar ik leer niet stil, ik zing mooi mee met muziek, tot grote ergernis van m'n broers en ouders XD W>ant ik kan absolute niet zingen:P Wat heb jij??


    It's all for you, my butterfly.

    Ik heb nederlands >.< Nja.. bij moet het echt muisstil zijn of ik kan niet concentreren x'D en dan één keer ik klaar ben :D .. hmm een beetje minder stil :P x


    Tanya is de beste.

    Ma kga is een keertje slapen..:) Morgen fit zijn voor examen x'D Veel succes morgen :) .. en tot een volgende x :P niet dromen ovr de honey pops hé xD x


    Tanya is de beste.

    Bah, Nederlands dat heb ik woensdag. Kik er al naar uit -.- Als het hier te stil is flip ik gewoon. Een beetje maar XD


    It's all for you, my butterfly.