• Wie komt er allemaal naar Werchter Boutique?
    En weet iemand iets over een Fanactie??
    (K)


    .-

    eik ik moet vndg aarderijks kunde lere,, xD Ja als exaam gedaan is xD :O dan moet er iemand oppasse xD ^^ Ghehe ng 3 dage (H),, en ng 26 ^^ ik ga egt te veel naar mijn goesting doen in de vakantie ,, daar ga men uitslaap ding xD


    .-

    Ma tis voor een goeddoel hé XD
    Iedereen aan de kant, want wij kome er aan, en wij wille vakantie^^
    Ma das ni eerlijk ik heb nog 4 dagen :O


    It's all for you, my butterfly.

    Ghehe WIJ WILLE VAKANTIE xD WIII ^^ ,, gaan we anders staken offzo? xD (hoera) nee da kunne we best ni doen xD:Y)


    .-

    hoiii
    ik heb morgen geschiedenis whoehoe:(NOT

    nog 26 dage !! laatste dag van sgool loop ik gwn gillend naar buiten van blijdschap voor mij nog maar fucking 2 dagen !!! whiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel
    tokio hotel

    kan nie wachten kan tokio hotel geen dagen ervoor voor ons kome spele en dan op werchter boutique nog eens XD


    tomorrow is promised to no one. fuck the future


    Ma das ni eerlijk ik heb nog 4 dagen :O


    Ik heb ook nog 4 dagen :( .. Morgen Frans! :O Ik kan er echt niks van majaaah x'D nog maar 26 dagen mense!! :D wiii :D bijnaaaa x'D *word helemaal zot.. * x


    Tanya is de beste.

    ocharme !! hatelijk nog 4 dage en dan nog frans baaaaaah !! maar denk ma 26 dagen !!!
    morgen 25dagen
    overmorgen 24dagen
    vrijdag nog 23 dagen
    ....

    whiiiiiiiiiiii *flip helemaal door* XXX


    tomorrow is promised to no one. fuck the future



    Ik heb ook nog 4 dagen :( .. Morgen Frans! :O Ik kan er echt niks van majaaah x'D nog maar 26 dagen mense!! :D wiii :D bijnaaaa x'D *word helemaal zot.. * x


    Dan zijn we me twee, ik heb morge Nederlands en overmorgen Frans. En ik kan da ni XD
    MAjah dan ist bijna vakantie en Werchter boutique ^^*danst*


    It's all for you, my butterfly.

    Idd ik heb morge aarderijkskunde en iet mondeling :O,, en daaarna ng nl xD en dan Godsdienst ^^ THERS ^^


    .-

    HoiHOi^^
    Ik kom nog es op dit topic zittexD^^


    Get outta my head!



    Ik heb ook nog 4 dagen :( .. Morgen Frans! :O Ik kan er echt niks van majaaah x'D nog maar 26 dagen mense!! :D wiii :D bijnaaaa x'D *word helemaal zot.. * x


    Dan zijn we me twee, ik heb morge Nederlands en overmorgen Frans. En ik kan da ni XD
    MAjah dan ist bijna vakantie en Werchter boutique ^^*danst*


    Whaa toevallig :D ik had gisteren nederlands en morgen frans x'D pff ik wil gewoon WERCHTER BOUTIQUE!! :P die examens moetten gewoon voorbij zijn.. Waarom doen ze dat ook? Je iedere namiddag te pletter laten leren waarna je het toch allemaal meteen weer vergeet! Ze zouden betere dingen moetten verzinnen :D gelijk TokioHotel concerten ofso xD haha :D x


    Tanya is de beste.

    UhU xD ik ben helemaal akoord ^^xD
    Pff Ik verveel mij ,, iemand weet toevallig iet tege de verveling?


    .-

    Verveel me ook :D Laten we gewoon samen actief wezen x'D..:D x


    Tanya is de beste.

    JA xD hebt gelle da filmke vn de playback al gezien?


    .-

    Playback? .. Nhee dus :D geef is fso :) x


    Tanya is de beste.

    Whaaaa IK = ACTIEF ! :D


    Tanya is de beste.