• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    ik vind bill über geil!!!! :P
    hij heeft in ieder geval een eigen stijl!
    iedereen die hem verwijfd of meisje noemt doet anderen na !
    en th haters zijn gwn kneusjes die jaloers zijn omdat bill zoooooooo fucking lkkr is (L)(L)(L)(L)(L)

    Zeker!
    Hij mag doen wat ie wilt XD
    Hij IS gewoon über sexy X]

    Tuurlijk is hij geen meisje, allez, EEN MEISJE, oe komen die haters er eigenlijk op??, hij zit dan ook nog eens constant zij T-shirt omhoog te doen(A), dat zou een meisje toch nooit doen!!!!

    Bill is echt ALLES BEHALVE een meisje (hihi en behalve alles wat negatief is XD)!!!!! : hij is überknap, cool, lief, lekker etc. :P en als mensen hem verwijfd vinden hebben ze een bril nodig ^^ k vind het juist cool dat hij uitkomt voor zijn eigen stijl! :D GOOOOO BIIIIILLLLL !!! XD :P:P


    I clicked my heels and wished for you.

    Absoluut mee eens. Trouwens ik vind het wel leuk dat ie een meer 'vrouwelijke' kant heeft. Ik speel toch ook in de modder en ik zit steeds onder de blauwe plekken en ik ben toch ook geen jongen(cool). Dus waarom zou hij nu geen nagelak mogen ophebben of oogschaduw. K vind het juist super sexy, vergeleken met de jongens van mijn klas heeft hij tenminste style(A)(H) Nuhuuu verwijft is hij zeker NIET.

    Crap, nu staat het er 2 keer op. Lol

    heej :) srry dak et zegg :O mr tOen iik bill vOort het eerst zag ..^^ dacht iik da die een meisie ws :X x_x nh jh :P vii nd et nu nii meer (H)


    PoisonTrash on camera

    bill is idd geen meisje:O en ik word er helemaal gek van dat julie12 da blijft zegge!!!!zelfs buite quizlet!!!!en ..waarschijnlek..ze zegt dat ze anti is maar ze houd zig er wel erg veel me bezeg.dus waarschijnlek leest ze dit...BILL IS GEEN MEISJE!!!!!(doeg)((altans..dat vind ik(H)))


    From one side to another you're thrown by your fate.

    Ik vind het oowk niet omdat hij gewoon z'n eigen stijl heeft en ik vindt dat totaal NIET verkeerd. Das wel schattig (H)

    Bill is geen meid neecker niet:O Hij heeft gewoon zn eigen kledingstyle is dat zo erg dan?? En dat ie make-up draagt//tja ik vind t ook wel een beetje raar voor een jongen maar t staat m wel hea :Q Hijs gwoon sexyy :O En voor Tom ook OMG Hij heeft gwoon zn eigen style das wel leuk voor een jongen vind ik OMG xD die broeken van hem he die zakken half van ze reet af das juist stoer (H) :P ofzo xD xx(H)

    ik denk egt: wrrm zou hij een meisje zijn???? jongens met langhaar en make-up... waar vind je die nou? hij is ONTZETTEND knap gewon!


    parapapapapapa <'3

    bill is ubergeil gewoon en schattig lief sexy mooilief gevoelig en nog veel meer teveel om op te noemen Bill fur immer

    Ik ben het met je eens Bill is keilkr!!!

    Weette wak der van vind al de mense die zegge da bill verwijfd is he die zijn gewoon jaloers da zij nie zo kunne zijn da ze nie zo über lkkr zijn dusja xxxx

    BILL IST HOTST VNN ALLE HOTTIES!! I love himmm<3 en dat mense hem verwijft vinde is dom want als die da is ben ik lesbiee hij is überr geill!!


    HenkAddicted <33