• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    nou voor het eerst dacht ik dat ie n meisje was. maar toen ik fan begon te worde had ik een egte mirakel-->ik liep op straat toen er ineens gillende meide mij omver duwde en toen ze weg waren werd ik geholpe door bill (H) JA MENSUH DIT IS EGT WAAR.

    Omg !! Bill is ZOO hard niet verwijfd !!
    TJeez! Egt nie te doen ,, hoe kome ze der tog op .? oke nagellak, oogschaduw .. SOW ? das übersexy man !! egt th haters zijn zo'n fucking teringzaaiers e ..!!
    BILL ICH LIEBE DICH !! <3(H)(H)

    bill is zeker geen meisje ik wordt er gek van da iedereen da zegt alle kutjongens in men klas aaaaaaa word er zot van:@:@:@

    GROOT GELIJK !! BILL IS GEEN MEISJE !! (cool)

    Yeaahh x :$

    Bill is gewoon SUPER!!!En geen meisje.Anders zouden niet zoveel meisjes op hem vallen.Hij heeft zijn eigen stijl gevonden en durft daar zelfs voor uit komen.En hij draagt niet altijd make-up hoor.Bijvoorbeeld als ie gaat slape dan is ie zooooow cute!!!


    Don't walk away and leave without a reason.

    Waarom zeggen ze nou weer dat hij verwijft is? Tss.. Ik vind het maar láág hoor!
    Maar Yuffira ik ben het helemaal met je eens!

    Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)


    klop...Ik krteeg pas geleden een poster van een meisje uit mn klas van ze en toen zeiden 4 meisjes uit groep 4:DAT IS EEN EISJE!HAHAHAHAHAAH

    pfff(en ik kwaad worden...)

    Toen ik Bill voor het eerst zag dacht ik wat een knappe jongen!! en ik snap nog steeds niet dat sommige mensen denken dat Bill een meisje is. ik bedoel je ziet toch zo dat het gewoon een jongen is!! mensen die dat niet zien zijn gewoon blind!! en die weten het verschil niet. en ik vind het juist stoer als jongens make-up dragen. ik bedoel Bill durft! en dat kan je niet over alle jongens zeggen. maar ik vind wel, make-up moet je wel staan als jongens zijnde, maar bij Bill staat het juist heel leuk! maar ik vind het jammer dat sommige mensen er andere meningen over hebben dat hij make-up draagt. en trouwens er dragen ook wel meerdere mannelijke artiesten make-up dus Bill is niet de enigste hoor!!

    Nou ik heb me zegje wel weer gedaan geloof ik!!(doeg)

    Toen ik Bill voor het eerst zag dacht ik wat een knappe jongen!! en ik snap nog steeds niet dat sommige mensen denken dat Bill een meisje is. ik bedoel je ziet toch zo dat het gewoon een jongen is!! mensen die dat niet zien zijn gewoon blind!! en die weten het verschil niet. en ik vind het juist stoer als jongens make-up dragen. ik bedoel Bill durft! en dat kan je niet over alle jongens zeggen. maar ik vind wel, make-up moet je wel staan als jongens zijnde, maar bij Bill staat het juist heel leuk! maar ik vind het jammer dat sommige mensen er andere meningen over hebben dat hij make-up draagt. en trouwens er dragen ook wel meerdere mannelijke artiesten make-up dus Bill is niet de enigste hoor!!

    Nou ik heb me zegje wel weer gedaan geloof ik!!(doeg)

    bill is zeker ni verwijfd en da is juist mooi met zijn make-up en nagellak dus ge moe niks zegge

    K Word Er Egt Sheitziek Van Dhat ze Bill Een Wijf Noeme,,WTF slaat dhat Op> Omdat Hij Make Up Op heeft? Het STaat Juist Hartstikke Hip!:D,,Hijs Ook vet Knap:D(H) ,,Maar IK heb Liever Tom:D(H),,Toen Ik bill Voor Het Eerst Zag D8 ik Van;;Wat Is Die Kerel Loos,,Maar Nooit Gedacht Dhat ie een Meisje was,! Hijs Coowl En Hip!! Liebe Him!(H)

    Ja, het maakt nie uit dat ie nagellak enzo draagt,,maar hij doet zo eng,,,
    Denk dat ie daarom verwijfd wordt gevonden


    Eng??:S Wat is er zo eng aan Bill? :D

    Ik dacht eerst ook dat Bill een meisje was...:X maar na 2 minuten vond ik hem egt übergeill(lol)(H)
    Bill plakt uiteraard lekkr groot op mn schoolagenda, en zeker 10 mensen hebben mij gevraagd wie dat meisje op mn agenda is! :S Dan roep ik 'dat is geen meisje gvd! das Bill van Tokio Hotel!! en dan zeggen ze 'aah, dus das dienen verwijfden travestiet/zanger van Tokio hotel...':@:(((6)ik wordt er zot van...laatst was iemand Bill aan het uitmaken! die heb ik meteen een bitchklap gegeven (A)Ik heb wel een klop teruggekregen...

    Bill Is Geen Meisk.. Gij Is Gwn Spr ,, TokioHotel ForEver Nwluu

    das waar. Iemand van men klas vind hem verwijft en zegt ook da hij zingt als een meisje. totaal ni!(H)