• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    jongens mogen tog dragen wat ze willen en op make-up of nagellak staat niet gils only kvind ut onzin dat sommige mensen hem een meisje noemen :S

    Ja, het maakt nie uit dat ie nagellak enzo draagt,,maar hij doet zo eng,,,
    Denk dat ie daarom verwijfd wordt gevonden

    bill durft teminste z'n eigen stijl de dragen!!!! en z'n make-up is sprr stoerrr!!! en sexy:P
    tis flauw van mense als se hem een meisje noemen dat slaat gwn helemaal nergens op!!!

    je moet toegeven,als je hem nog nooit gezien had? dan lijkt ie er wel op, half de klas dacht at ie een meisje was en dat dacht ik ook ...
    hij doet wat hij wil hoor, maar fan wordt ik niet, er zijn zoveel andere veel leukere sterren, vind ik ^^

    Jaaa Bil is et geen wijf maar de meest lekkerste en geniaalste persoon op deze wereld..en hij heeft gruwlijk haar!!!! I love zen haar maar ook zen make up ik vind het egt heel sexy dat hij dat heeft!! hij heeft zen eigen stijl en zijn kleren zijn ook helemaal geweldig!! dus kortom..GEEN wijf wel EEN SUPER TE GEKKE JONGE!!!(H)


    I wasn't always this way, i used to be the one with the halo

    Ik was , fan xD

    En ik vond/vind hem geen meisje
    &jongens met makeup . zijn niet echt verwijfd vindik

    Maar meningen verschillen =/

    Ik vind het ook zo dom!! Maar,, Ppssjjtt!! Toen ik Bill voor het eerst zag was op een poster, waar hij echt! echt! echt! op een meisje lijkt! :$ Als ik steds weer naar die poster kijk, denk ik daar aan. Maar nu vind ik hem Ssooo SeCcii (H)(K)

    XXXXxxxxJess Suus (K)

    JAh je heb volkomen gelijk! de gene die hem verwijfd of een meisje vinden sijn gek!:P(puh):P(puh)hij is SUPER sgattig en sij sijn er gewoon jaloers õp!!!

    Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik ook dat het een meisje was... :$ En ik schaam me daarvoor! Want ik had toen gewoon nie door dat ie ZO HOT is!!!(baby) Maja, nu vin ek nie da ie op een meisje lijkt. Veel vinden van wel. Ma da is precies zo van... Ge ziet em den eerste keer en denkt da et een meisje is. Als ge dan weet dat et een jongen is willen die da gewoon nie geloven omdat ie er Te goed uit zie!!:P En sorr... Da vinnek echt zielig!!! Respecteer mekaar dan toch eens!!!!

    ik vind Bill dus echt niet verwijfd of een meisje... maar... om eerlijk te zeggen twijfelde ik wel een beetje toen ik hem voor het eerst zag:$ maar ik vind Bill meer jongen/man dan de jongens die zeggen dat ie wel een meisje is(6)

    Jh eig vond ik da in begin oek ze ! :$ Ma nu totaal nimeer ! Alle ge ziet toch da da zo niwaar is ! (cool)Hij is zo cute !! ma tog kan ik er ni aan doen da ik TOM zooo zalig ,, heet ,, sexy ,, hot ,, kei sweet vind ze (H)

    Ik snap echt niet dat mensen hem een meisje vinden!!!

    Hy ziet der 10000000% uit als een jongen.
    Hy is zo super hot,lief,sexy, gewoon alles :$

    Bill is Zkr Niet verwijft ! die Jonge Heeft gwn Styl ! Ik Haat het Als Mense Zeggen dat hij een meisje is enzo, wat maakt het uit als die make up gebruikt drm wilt het ng niet zegge dat die een meisje is =p beter gezegt Bill Kaulitz Heeft gwn Styl ! =D

    bill is een meisje!

    bill is een meisje!