• Velen onder jullie zijn het vast wel eens met me. Twilight is hier op Q een echte hype geworden. Liet hier 6 maanden geleden het woord 'Twilight' vallen, dan zouden velen niet weten wat het was. En oeeeh komt er nu toch wel geen film uit met die titel zeker ö hoe toevàllig! ><
    Hier op Q waren er maar een pààr mensen die afwisten van Twilight. Volgens mij was er tot voor kort maar één serie die gebaseerd was op Twilight en sinds die film er is, zie je bijna niets anders meer in the spotlight. Vreemd Vreemd als je het mij vraagt. Ik ben een grote fan van Twlight, maar niet omdat er een film van uit is, vooral omdat k er al een jaar een serie op Q van volg en omdat de boeken goed zijn. Ik vind het jammer dat iedereen er zo meteen opspringt vanaf er iets nieuws is. Het doet me denken aan The Jonas Brothers. Een paar maanden geleden was iedereen er hier nog zo vol van, maar sinds Twilight hoor je er hier bijna niets van. Volgens mij zijn veel mensen hier op Q gevoelig aan de Hype-Bacterie, en dat vind ik jammer.
    Dat is alles wat ik erover te melden heb, geloof ik.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Moof

    (...) (': weet jij misschien hoeveel het tweede boek kost?

    Ik heb er 18 voor betaald.

    wààt dat heb ik nu nooit gedacht dat boek bestaat al van 2005. Ooh en weet er iemand of het boek en het boek van de film editie anders is?

    Het boek heeft meer details en er wordt meer in gekust :Y)(A)


    Moof

    wààt dat heb ik nu nooit gedacht dat boek bestaat al van 2005. Ooh en weet er iemand of het boek en het boek van de film editie anders is?

    Geen idee, maar ik zou de origele versie nemen. De Filmcover vind ik verneukt, past niet meer bij de andere covers.

    (...)
    Geen idee, maar ik zou de origele versie nemen. De Filmcover vind ik verneukt, past niet meer bij de andere covers.
    jah maar nu heb ik wel die film editie en ik kan daar niets aan doen mijn mama eeft da gekocht voor mij voor kerst. ze wist niet wat ze moest pakken hopelijk gaan die vervolgen daarop volgen.


    Lost in your eyes.

    (...)
    Geen idee, maar ik zou de origele versie nemen. De Filmcover vind ik verneukt, past niet meer bij de andere covers.


    Ja echt hé, Edward staat er creepy op ><
    Ze hebben zijn gezicht zo gephotoshopt dat hij er echt uitziet als een een een...vampier ><
    En ik vind het/hem mooier als hij lacht ><


    Moof

    (...) jah maar nu heb ik wel die film editie en ik kan daar niets aan doen mijn mama eeft da gekocht voor mij voor kerst. ze wist niet wat ze moest pakken hopelijk gaan die vervolgen daarop volgen.


    Als je de filmedities blijft lezen, dan zul je weten wat er in de films gebeurd, en heb je wat minder details -film edities zijn dunner- maar normaal gezien verschilt het niet zoooveel ;)


    Moof

    die foto van hem als hij lacht vind ik wel mooi.


    Lost in your eyes.

    (...)

    Ja echt hé, Edward staat er creepy op ><
    Ze hebben zijn gezicht zo gephotoshopt dat hij er echt uitziet als een een een...vampier ><
    En ik vind het/hem mooier als hij lacht ><

    Ik vind gewoon de orinele cover heel leuk, mooi bedacht. Niet te rommelig, gewoon perfect voor dat boek.

    die foto van hem als hij lacht vind ik wel mooi.

    Jaa, in mijn fotoboek staat een foto van de Cullens, die vind ik echt schattig, ze zitten er allemaal zo gezellig bij ^^
    Veel leuker dan wanneer ze gephotoshopt zijn, om ze enger te maken ><


    Moof

    (...)
    Ik vind gewoon de orinele cover heel leuk, mooi bedacht. Niet te rommelig, gewoon perfect voor dat boek.

    Ja, ze houden het telkens simpel..
    Less is more zeggen ze altijd, en in dit geval telt dat zeker, ze zijn elk op zich heel speciaal, uniek telkens..


    Moof

    (...)
    Jaa, in mijn fotoboek staat een foto van de Cullens, die vind ik echt schattig, ze zitten er allemaal zo gezellig bij ^^
    Veel leuker dan wanneer ze gephotoshopt zijn, om ze enger te maken ><

    jasper is die met het lange haar toch? of ben ik zo dom?


    Lost in your eyes.

    (...)
    Ik vind gewoon de orinele cover heel leuk, mooi bedacht. Niet te rommelig, gewoon perfect voor dat boek.
    ik vind het simpel maar mooi.


    Lost in your eyes.

    (...)
    jasper is die met het lange haar toch? of ben ik zo dom?

    Jasper-->Alice-->Emmett-->Rosalie-->Eddie :Y)


    Moof

    OhMyGodd Noo , Ik wil die film niet eens zien.Ik haat het gewoon nu al.Geen Behoefte aan de film , het boek , of series er over.Nee bedankt.


    Pictures fade away, but memories are forever

    OhMyGodd Noo , Ik wil die film niet eens zien.Ik haat het gewoon nu al.Geen Behoefte aan de film , het boek , of series er over.Nee bedankt.

    Smaken verschillen ^^
    Er zijn vast nog leuke films die je wel kunt bespreken ^^
    Heel normaal dat niet iederen van dezelfde dingen houdt xD
    k hou ook niet van bepaalde dingen, en daar kan ik niets aan doen ^^


    Moof