• Veel kinderen zegge nu bij een topic van Twilight:

    Alweer ee topic over dit?

    En wat is daar mis mee?
    Je wilt niet weten hoeveel er al van Tokio Hotel zyn.. :S


    --

    OH YEAAAH


    I live for the applause, you will die for it.

    En nu mijn speach (Schrijf je dat zo?) ^_^
    Je ziet nu vaak in Twilight topics dat er iemand zegt 'Twilight dit, Twilight dat.'. Snap ik niet hea. (EN JA ik begin nu over ToHo pech gehad Dude) Moet ik ook in elk topic van ToHo gaan zeggen dat het ook de zoveelste is? NEE want ik weet dat er kinderen zijn die het leuk vinden. En zijn 100x meer topics geweest van ToHo dan van Twilight. -_- En dan kan het zijn dat kinderen zeggen dat ze de film niet willen zien, zodat ze stoer lijken =.=' (Hoeft niet)
    Zo...


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hebt gelijk hoor!
    maar het gaat gauw irriteren >.< en sommige mensen reageren erop


    Dead but delicious

    Ik vind dat je gelijk hebt. Ookal vind ik Twilight niet leuk, je hebt wel gelijk.


    rules don't stop me

    Ik vind dat je gelijk hebt. Ookal vind ik Twilight niet leuk, je hebt wel gelijk.

    "


    Als je maar een ananas hebt..

    dat is wel zo
    maar het gaat gauw irriteren >.<


    Dan even een Serieuze vraag:

    Wie irriteert zich dan niet aan TH ???


    --

    Die van Tokio Hotel ((yeah)) Gaan over verschillende dingen terwijl die van twilight of hoe je het ook schrijft enkel over die Rob...en nog iets gaat --' daarom!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Dan even een Serieuze vraag:

    Wie irriteert zich dan niet aan TH ???

    ik heb geen idee
    maar ik erger me er dood aan xD


    Dead but delicious

    (...)

    Dan even een Serieuze vraag:

    Wie irriteert zich dan niet aan TH ???


    Ik! _O_ maar aan twilight irriteer ik me serieus!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Dan even een Serieuze vraag:

    Wie irriteert zich dan niet aan TH ???


    ik.


    -

    Die van Tokio Hotel ((yeah)) Gaan over verschillende dingen terwijl die van twilight of hoe je het ook schrijft enkel over die Rob...en nog iets gaat --' daarom!
    Nou nee. Ik heb een topic met de vraag waar een poster van Twilight kunt krijgen. Kreeg ik ookal die kut reactie -_- En er zijn ook vragen gweest over de boeken enzo. Het gaat niet steeds over Robert Pattinson.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ach man,klink dan niet op die Twilight zooi en kijk verder als je het echt irriatnt vind,hetzelfde geld voor TH. Klik allemaal gewoon op de dingen die je leuk vind,PUNT

    Die van Tokio Hotel ((yeah)) Gaan over verschillende dingen terwijl die van twilight of hoe je het ook schrijft enkel over die Rob...en nog iets gaat --' daarom!

    De topics van TH gaan meestal ook over Bill en/of Tom T_T
    Of dat ze weer nieuwe vriendin hebben :P Kinda irri, maar ik doe zelf er ook aan mee x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Die van Tokio Hotel ((yeah)) Gaan over verschillende dingen terwijl die van twilight of hoe je het ook schrijft enkel over die Rob...en nog iets gaat --' daarom!



    Das dus egt NOT waar,,

    er zijn veel dingen waar je we dan over praten ,,
    niet alleen over die Robert,, enZZ,,
    en hoevaak moet ik dn nog horen dat ie Bill of tom of wie dn ook om op te vreten is ( Kokhals)


    --

    (...)

    Dan even een Serieuze vraag:

    Wie irriteert zich dan niet aan TH ???


    Misschien moet je daar een topic over maken, 'wie irriteerd er zich aan TH?' dan weet je dat ook weer meteen! is lekker grof en irritant vandaag!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser