• Veel kinderen zegge nu bij een topic van Twilight:

    Alweer ee topic over dit?

    En wat is daar mis mee?
    Je wilt niet weten hoeveel er al van Tokio Hotel zyn.. :S


    --

    (...)

    Dan even een Serieuze vraag:

    Wie irriteert zich dan niet aan TH ???
    Ik irriteer me er de !@#$%^ aan =]


    Life is hard and then we die

    (...)


    Das dus egt NOT waar,,

    er zijn veel dingen waar je we dan over praten ,,
    niet alleen over die Robert,, enZZ,,
    en hoevaak moet ik dn nog horen dat ie Bill of tom of wie dn ook om op te vreten is ( Kokhals)


    Dat van Bill und co nog vaak, maar euhm ze zijn niet om op te vreten ze zijn vette séx dude!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ach man,klink dan niet op die Twilight zooi en kijk verder als je het echt irriatnt vind,hetzelfde geld voor TH. Klik allemaal gewoon op de dingen die je leuk vind,PUNT


    Goedsooww!!

    Maar ga geen berichte schrijve van: Weer twilight?
    Ofsoww


    --

    (...)


    Das dus egt NOT waar,,

    er zijn veel dingen waar je we dan over praten ,,
    niet alleen over die Robert,, enZZ,,
    en hoevaak moet ik dn nog horen dat ie Bill of tom of wie dn ook om op te vreten is ( Kokhals)
    '(Kokhals)' Mwuahaha >=3


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hebt wel gelijk. Sommige mensen vinden dat irritant blijkbaar, maar dan moeten ze maar niet klikken :Y)


    Listen to what we're not saying..

    Ach man,klink dan niet op die Twilight zooi en kijk verder als je het echt irriatnt vind,hetzelfde geld voor TH. Klik allemaal gewoon op de dingen die je leuk vind,PUNT


    Voila! Je hebt groot gelijk. En trouwens, je mag zelf topics maken over wat je wilt. Er is geen regel tegen Twilight topics. En als mensen die film toch gewoon leuk vinden, laat ze dan lekker. Ik vind het fijn dat er ook eens iets anders dan de hele tijd Tokio Hotel over het topic komt.


    rules don't stop me

    und jij zit nu wel te zeuren wat daar mis mee is hè? Maar wat is er dan mis aan TH?? Dude, denk na voor je ergens over begint!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    und jij zit nu wel te zeuren wat daar mis mee is hè? Maar wat is er dan mis aan TH?? Dude, denk na voor je ergens over begint!


    Uhh.. -.-

    Ik ga niet zeiken bij zoown topic van: Alweer th?


    --

    LALALALALALALA [/Doet vingers in oren] =3.
    TH fans (Niet iedereen hoor) vinden het zó erg als Twilight komt, maar als ToHo topic komt is er niks aan de hand. Heb ik gelijk of heb ik gelijk. -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    und jij zit nu wel te zeuren wat daar mis mee is hè? Maar wat is er dan mis aan TH?? Dude, denk na voor je ergens over begint!


    Ze heeft toch helemaal niet gezegd dat er iets mis is met TH?

    Dude, denk na voor je ergens over begint!


    rules don't stop me

    LALALALALALALA [/Doet vingers in oren] =3.
    TH fans (Niet iedereen hoor) vinden het zó erg als Twilight komt, maar als ToHo topic komt is er niks aan de hand. Heb ik gelijk of heb ik gelijk. -_-


    JU HEBT 100% GELIJK BABE!!!


    --

    (...)

    Ze heeft toch helemaal niet gezegd dat er iets mis is met TH?

    Dude, denk na voor je ergens over begint!


    Euhm ze zegt wel je moet eens weten hoeveel er over TH zijn und ja dan neem ik het zó op.

    und by the way, bij die van TH zeggen ze ook wel van, 'weer een topic over dat?'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    TH is cool. Twilight niet. Daarom zijn Twilight topics irritant. En TH topics niet (:


    -

    LALALALALALALA [/Doet vingers in oren] =3.
    TH fans (Niet iedereen hoor) vinden het zó erg als Twilight komt, maar als ToHo topic komt is er niks aan de hand. Heb ik gelijk of heb ik gelijk. -_-

    Dat klopt niet, ik bn TH fan en hou vn Twilight^^
    Alleen ik moet de film nog zien (huil)


    Tears are crashing out of my eyes

    TH is cool. Twilight niet. Daarom zijn Twilight topics irritant. En TH topics niet (:

    Is dat als grapje of sirieus?


    Tears are crashing out of my eyes