• Veel kinderen zegge nu bij een topic van Twilight:

    Alweer ee topic over dit?

    En wat is daar mis mee?
    Je wilt niet weten hoeveel er al van Tokio Hotel zyn.. :S


    --

    omg, eerst was het TH vs. JB nu is het TH vs. Twilight T_T

    -grinnik-
    Tingdingding: volgende ronde.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je hebt wel gelijk. Sommige mensen vinden dat irritant blijkbaar, maar dan moeten ze maar niet klikken :Y)

    Agree


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)

    Nou, sorry hoor. En nee, maar je kunt het wel op een vriendelijkere manier zeggen, vind je ook niet? TH is niet beter als Twilight, en andersom is het ook niet zo.

    Hoe kun je de twee ook vergelijken?
    Een fucking verhaal en een Duits bandje


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    -grinnik-
    Tingdingding: volgende ronde.

    Whaha goeie


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oja ik zeg dit alle sniet om ruzie te maken ik zeg gewoon mijnfuckingkutmening!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Dat bedoel ik nou ook weer niet, maar zij moet negatieve opmerkingen over twilight kunnen accepteren, ze mag zich best aan dir topics over TH ergeren, maar laat ons dan ons ergeren aan die topics over twilight, alsjeblieft dankuwel!


    LUISTER:

    Ik erger me aan niks,, maar alleen aan dat mense dn de moeite neme om er zoow over te prate als: alweer dit... Dat is tog onzinnig?

    [/mijn mening!!]


    --

    (...)
    Hoe kun je de twee ook vergelijken?
    Een fucking verhaal en een Duits bandje


    Inderdaad. Dat valt niet te vergelijken! Mensen, dit is echt zinloos gewoon.


    rules don't stop me

    mensen/kienders ,
    Laat elkaar gewoon in zijn waarde oke mensen die twilight niet leuk vinden gaan naar een ander topic. mensen die het wel leuk vinden kletsen hier gezellig Zonder Ruzie verder.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)

    Inderdaad. Dat valt niet te vergelijken! Mensen, dit is echt zinloos gewoon.

    Blij dat we het eens zijn :P


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Hmm.. ik zou een hele opsomming kunnen geven van wat ik van TH en dan met name Twincest vind maar laat ik dat maar niet doen ivm het reglement.
    -Disagree-


    Like, ik meen het ook niet eens x'd
    Ik wou gewoon even wat zeggen en kijken hoe ze erop gingen reageren (:


    -

    mensen/kienders ,
    Laat elkaar gewoon in zijn waarde oke mensen die twilight niet leuk vinden gaan naar een ander topic. mensen die het wel leuk vinden kletsen hier gezellig Zonder Ruzie verder.


    Agree^^


    --

    (...)

    LUISTER:

    Ik erger me aan niks,, maar alleen aan dat mense dn de moeite neme om er zoow over te prate als: alweer dit... Dat is tog onzinnig?

    [/mijn mening!!]


    Dude, zeg ik 1x mijn mening komt er ruzie van x D uhum oké, you know, die van twilight gaan telkens over het zelfde, het onderwerp van de film, robennogwat, en wie weet wat nog, kan je toch evengoed daar mee gaan praten i.p.v. telkens nieuwe aan te maken? und nu kan je gaan zeggen, 'dat ze dat met TH dan ook doen!' Als er bij TH dubbeltopics zijn zeg ik het ook 'daar is al eent opic van!' und dan ga ik bij eht andere meepraten, maar met TH kun je vele richtingen uit om over te praten en met twilight niet! Maar ja het is mijn mening die telt niet, ze worden toch enkel boos en het draait toch altijd enkel uit op ruzie, und ik ben toch zo'n fuckingTH-fan --'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Dude, zeg ik 1x mijn mening komt er ruzie van x D uhum oké, you know, die van twilight gaan telkens over het zelfde, het onderwerp van de film, robennogwat, en wie weet wat nog, kan je toch evengoed daar mee gaan praten i.p.v. telkens nieuwe aan te maken? und nu kan je gaan zeggen, 'dat ze dat met TH dan ook doen!' Als er bij TH dubbeltopics zijn zeg ik het ook 'daar is al eent opic van!' und dan ga ik bij eht andere meepraten, maar met TH kun je vele richtingen uit om over te praten en met twilight niet! Maar ja het is mijn mening die telt niet, ze worden toch enkel boos en het draait toch altijd enkel uit op ruzie, und ik ben toch zo'n fuckingTH-fan --'


    MAAARJONGGG MENSE ^^

    Ik heb het niet over dubbele topics of wat dan ook, ik zeg alleen:

    Dat het onZinnig is om te zegge: Alweer over Twilight, alweer een, twilight alweer,, or Something!!

    [/Pff...]


    --

    ogod. alweer een topic over twilight? ><


    -

    Het is net 2 januarie laten we niet nu al elkaars hersenen digitaal inslaan


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.