• Veel kinderen zegge nu bij een topic van Twilight:

    Alweer ee topic over dit?

    En wat is daar mis mee?
    Je wilt niet weten hoeveel er al van Tokio Hotel zyn.. :S


    --

    TH is cool. Twilight niet. Daarom zijn Twilight topics irritant. En TH topics niet (:


    (N)
    Daarom VIND JIJ Twilight topics irritant. Het is een mening lieve schat :- D


    rules don't stop me

    hopelijk loopt het hier niet uit op ruzie.


    Lost in your eyes.

    LALALALALALALA [/Doet vingers in oren] =3.
    TH fans (Niet iedereen hoor) vinden het zó erg als Twilight komt, maar als ToHo topic komt is er niks aan de hand. Heb ik gelijk of heb ik gelijk. -_-


    Ik vind het totaal niet erg dat ze over twilight beginnen, het kan dan een mega goede film zijn enz. Maar de meeste van de twilightgeobsedeerden -niet iedereen- vinden het precies wel erg dat er zoveel over TH wordt gezegd, I don't care dat jullie over robennogwat praten, maar je moet niet gaan zeuren als iemand er iets negatiefs over zegt, 'cuzz, wij de TH-fans hebben dat ook al veel moeten verdragen, maar jullie doen dat precies niet!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik ben je lieve schat niet ><
    Moet ik er perse steeds dat stomme [/mening] achter zetten dan?


    -

    (...)

    Euhm ze zegt wel je moet eens weten hoeveel er over TH zijn und ja dan neem ik het zó op.

    und by the way, bij die van TH zeggen ze ook wel van, 'weer een topic over dat?'


    Oké, maar ik denk niet dat ze bedoelt dat TH stom is ofzo.


    rules don't stop me

    Ik ben je lieve schat niet ><
    Moet ik er perse steeds dat stomme [/mening] achter zetten dan?


    Nou, sorry hoor. En nee, maar je kunt het wel op een vriendelijkere manier zeggen, vind je ook niet? TH is niet beter als Twilight, en andersom is het ook niet zo.


    rules don't stop me

    Je hebt voor een deel wel gelijk. Het is gwn dat er zoveel topics over twilight worden geopend met hetzelfde onderwerp. x]
    Maar goed , Ja.. Ik erger me er wel aan. Strax moeten ze nog een apart ding gaan openen vr twilight als vr TH. ^^


    A. ikmisje.

    Je moet alleen wel oppassen dat het geen dubbeltopics zijn, die zijn verboden.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)

    Oké, maar ik denk niet dat ze bedoelt dat TH stom is ofzo.


    Nee, ik ben geen fan vn TH,, maar this ju eigen smaakk,, ik bedoel dt niet vn,, Th stom ofsow,,


    --

    omg, eerst was het TH vs. JB nu is het TH vs. Twilight T_T


    Tears are crashing out of my eyes

    Ja ok, maar TH is iets dat iedereen kent. Denk eens aan de mensen die de film of boek niet hebben gelezen/gezien. Die kunnen over niets meespreken. Zoals ik ^^
    En volgens mij gaat Twilight ook even commercieel worden als ToHo. Iedereen gaat het lezen/kijken omdat iedereen zegt dat het oh-zo goed is en de meelopertjes er natuurlijk willen bijhoren ^^

    [/mijnfuckingmening]


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)

    Oké, maar ik denk niet dat ze bedoelt dat TH stom is ofzo.


    Dat bedoel ik nou ook weer niet, maar zij moet negatieve opmerkingen over twilight kunnen accepteren, ze mag zich best aan dir topics over TH ergeren, maar laat ons dan ons ergeren aan die topics over twilight, alsjeblieft dankuwel!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    hopelijk loopt het hier niet uit op ruzie.


    Listen to what we're not saying..

    Whieeee :'D


    -

    TH is cool. Twilight niet. Daarom zijn Twilight topics irritant. En TH topics niet (:

    Hmm.. ik zou een hele opsomming kunnen geven van wat ik van TH en dan met name Twincest vind maar laat ik dat maar niet doen ivm het reglement.
    -Disagree-


    No growth of the heart is ever a waste