• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    (...)

    Oké, daar mag je toch ook zeggen wat wel en niet mag hè?


    Ik deed dat al in de kleuterklas ,, welke groep is dat ? xD

    (...)

    Back on topic? (A)
    Ik zal het nooit meer doen. [/sarcasme]


    Ik ga het ook niet meer doen ikhebnietnooitgezegd

    und on-topic..

    ik heb alles al gezegd wat ik daarover te zeggen heb!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    arghh ik wordt hier chaggie van

    [/zoekt andere bezigheid]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Ik ben hget half met je eens :Y) Raad maar welke x]
    Maar, als ze idd gewoon een berichtje sturen weten de anderen er niks van en kun je je er ook niet aan ergeren. En ze mogen zich ook wel inzetten. Maar ze moeten ze zich niet gaan gedragen alsof hun mod zijn van; Verboden en Slotje en blablabla. Daar erger ik me dus aan [a]

    Dat is hetzelfde als melden,alleen zie jij het niet.Weet jij hoeveel meldingen er op een dag worden gedaan?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Ik ben hget half met je eens :Y) Raad maar welke x]
    Maar, als ze idd gewoon een berichtje sturen weten de anderen er niks van en kun je je er ook niet aan ergeren. En ze mogen zich ook wel inzetten. Maar ze moeten ze zich niet gaan gedragen alsof hun mod zijn van; Verboden en Slotje en blablabla. Daar erger ik me dus aan [a]


    :'D gajemethetmodjemeepraten

    Ik dacht dat je een hekel aan mods had? --'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Dat is hetzelfde als melden,alleen zie jij het niet.Weet jij hoeveel meldingen er op een dag worden gedaan?

    Nee, ben geen mod :wiebel:
    Maar ik kan me er niet aan ergeren omdat ik het niet weet +)

    (...)

    Ik deed dat al in de kleuterklas ,, welke groep is dat ? xD

    Groep 1 en 2.
    Ze hebben maar 2 kleuterklassen,ze beginnen later met school dan wij.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Dat is hetzelfde als melden,alleen zie jij het niet.Weet jij hoeveel meldingen er op een dag worden gedaan?

    redelijk weinig, ik denk een stuk of 6/7 per week. Wat ik erg jammer vind omdat dingen voorkomen kunnen worden met één simpele melding


    BAM!

    (...)

    :'D gajemethetmodjemeepraten

    Ik dacht dat je een hekel aan mods had? --'


    heej GO speechless ><
    you're so fucking right^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    heej GO speechless ><
    you're so fucking right^^


    Weet ik U_U


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    :'D gajemethetmodjemeepraten

    Ik dacht dat je een hekel aan mods had? --'

    Hekel is een groot woord. Ik mag sommigen niet nee.
    En ik geef haar gelijk. mag dat soms niet meer?

    Gamemaarlopentevertellenwatikmoetdoen.toemaartoemaar:wiebel:
    Sorry moest ff x'']

    (...)

    heej GO speechless ><
    you're so fucking right^^


    Jullie 2 zijn koell ^^ [/ vind ik =] ]

    (...)
    Hekel is een groot woord. Ik mag sommigen niet nee.
    En ik geef haar gelijk. mag dat soms niet meer?

    Gamemaarlopentevertellenwatikmoetdoen.toemaartoemaar:wiebel:
    Sorry moest ff x'']


    alsikhetdantochmag Neen, dat mag je niet neen! :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    vanaf nu worden off-topic berichten verwijdert
    like mensen, het was een waarschuwing...? oh en trouwens wtf heeft dit te betekenen:

    :'D gajemethetmodjemeepraten
    Ik dacht dat je een hekel aan mods had? --'


    BAM!

    vanaf nu worden off-topic berichten verwijdert
    like mensen, het was een waarschuwing...? oh en trouwens wtf heeft dit te betekenen:
    (...)

    I dunno >< Ik heb gesegd dat ik sommige mods niet mag. Maar das logisch? Je kan moeilijk iedereen mogen +)