• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    vanaf nu worden off-topic berichten verwijdert
    like mensen, het was een waarschuwing...? oh en trouwens wtf heeft dit te betekenen:
    (...)


    nou moet je een stukje terug gaan,
    daar scheld ze op de users en mods


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    nou moet je een stukje terug gaan,
    daar scheld ze op de users en mods


    Ik zou alles herlezen.



    wij zijn gewoon allemaal cuwl ;]

    on-topic:

    dit topic is best wel hatelijk geworden én daar irriteer IK me dan weer aan


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    nou moet je een stukje terug gaan,
    daar scheld ze op de users en mods

    Ja, ik mag sommige mlods niet. Nog een keer ><
    Sjee, is dat ook alweer verboden. oke, je mag tegenwoordig niks meer +)

    (...)
    Ja, ik mag sommige mlods niet. Nog een keer ><
    Sjee, is dat ook alweer verboden. oke, je mag tegenwoordig niks meer +)


    Dat heb jij gezegd


    sorryvoordegenediemecoolvindenikwaseffebeneden


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Ja, ik mag sommige mlods niet. Nog een keer ><
    Sjee, is dat ook alweer verboden. oke, je mag tegenwoordig niks meer +)

    laatste keer. anti-mod topics zijn verboden. onderhandelen doe je via PB. Nog een keer en ik sluit dit topic, iets wat ik volgens mij meteen had moeten doen.


    BAM!

    (...)
    I dunno >< Ik heb gesegd dat ik sommige mods niet mag. Maar das logisch? Je kan moeilijk iedereen mogen +)

    Dat kan gemakkelijk.Dat is niet moeilijk,je kan tog typpen? "Hoi" of "Ik vind je quizzen leuk." kan je dichterbij brengen hoor ;)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    laatste keer. anit-mod topics zijn verboden. onderhandelen doe je via PB. Nog een keer en ik sluit dit topic, iets wat ik volgens mij meteen had moeten doen.


    naar mijn gevoel kan er dóór dit topic weleens rellen ontstaan..
    en naja je begrijpt het wel als je het hele topic heb gevolgd/ gelezen


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    I dunno >< Ik heb gesegd dat ik sommige mods niet mag. Maar das logisch? Je kan moeilijk iedereen mogen +)

    Daarin moet ik je wel gelijk in geven.
    Je kan niet iedereen hebben. (:

    (...)

    naar mijn gevoel kan er dóór dit topic weleens rellen ontstaan..
    en naja je begrijpt het wel als je het hele topic heb gevolgd/ gelezen


    Idd, maar iedereen heeft zijn eigen mening , je kan het moeilijk met iedereen eens zijn,, en dat leid tot kleine meningsverschillen :Y)

    (...)

    naar mijn gevoel kan er dóór dit topic weleens rellen ontstaan..
    en naja je begrijpt het wel als je het hele topic heb gevolgd/ gelezen

    Ben ik al mee bezig. even een quote: "Mij boeit het niet dat ik hier een rel mee krijg." Ik heb naaar haar IP gekeken. En laat ik even zeggen dat het geen onbekende is bij ons.


    BAM!

    (...)
    Ben ik al mee bezig. even een quote: "Mij boeit het niet dat ik hier een rel mee krijg." Ik heb naaar haar IP gekeken. En laat ik even zeggen dat het geen onbekende is bij ons.


    Ow dus ze is een bekende, heeft ze al veel bans gehad dan of zo?


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Ben ik al mee bezig. even een quote: "Mij boeit het niet dat ik hier een rel mee krijg." Ik heb naaar haar IP gekeken. En laat ik even zeggen dat het geen onbekende is bij ons.

    Dat dacht ik ook al vaag.
    Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen 2 personen. :'D

    Ik dnek dat ik weet wie het is,maar als ik zeg wie het is krijg ik ruzie


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    Dat dacht ik ook al vaag.
    Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen 2 personen. :'D

    Dit ga ik wel zeggen.
    Ze heet Brooke.Niet veel meiden heten Brooke,maar vinden het wel een mooie naam,verdacht,niet?


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D