• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    (...)

    Zeker? Want volgens mij mag je in groep 3 wel zeggen wat mag of niet? :'D

    weetnietwelkjaargroep3isofzokomuitbelgië


    Wou juist ook het doorstreepte vragen xD

    (...)

    dr is een "meldknop" ...


    Ja en die meldknop is nieuw *kijkt gefacineerd naar dat driehoekachtig dingetje*


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    o.O' ben je het ermee eens dat mods geen quizne mogen maken of begreep ik die 'agree' verkeerd? :'D

    Je begreep hem verkeerd xD.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)

    Wou juist ook het doorstreepte vragen xD


    :'D ik zou nu wel graag daar een antwoord op weten of anders ga ik er een topic over maken!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    Ja en die meldknop is nieuw *kijkt gefacineerd naar dat driehoekachtig dingetje*


    xD
    Ow volgens mij ben jij zo een toevallig gevonden soulmate :Y)

    (...)
    Dit had best een leuk, interessant topic kunnen zijn.
    Maar jij discrimineert en reageert alsof je god bent.
    En nee, dat ben je niet.
    Doe niet zo aangebrand en dan zouden we zo niet doen.

    Oeh gaan we het weer over discrimineren hebben? ^^
    Ik discrimineer niet. ik zeg dat ik me er aan erger gvd. lees dat dan gewoopn is goed ¬¬
    En nee, ik ben geen god. God is een saddist of hoe je dat ook schrijft x] Maar, iig, Ik geef mijn mening en dan denk ik dat ik god benm? Yeah right :Y)
    En jullie doen aangebrand. Jullie gaan gelijk boos reageren als ik zeg dat ik me aan jullie [/de kinderen die dat doen] erger?

    (...)

    Wou juist ook het doorstreepte vragen xD

    1ste leerjaar ;)


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)

    Ja en die meldknop is nieuw *kijkt gefacineerd naar dat driehoekachtig dingetje*


    [/komtzownHALLELUJAAAgeluidje]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    :'D ik zou nu wel graag daar een antwoord op weten of anders ga ik er een topic over maken!


    Topic :P
    Weet ik het ook direct :P

    (...)
    Je begreep hem verkeerd xD.


    Ok" dus die 'agree' was voor dat je het ermee eens bent dat mods quizen moge, maken :'D Dan ben ik het met jou eens omdat jij het daarmee eens bent!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik benhet er mee eens dat het geen zin heeft te zeggen 'slotje' ik kan dus echt niet elk topic helemaal gaan napluizen! Ik krijg soms berichten van mensen die willen dat hun topic gesloten word en daar heb ik een stuk meer aan.
    1. Je kan er als user toch niets aan doen, meestal wakkert dit de ruzie aan.
    2. Als je gewoon een berichtje naar een mod stuurt is het een stuk sneller opgelost.

    aan de andere lant vind ik het jusit positief dat sommige users zich inzetten om Quizlet te maken zoals het hoort, alleen is de manier waarop soms iets minder handig..


    BAM!

    (...)

    [/komtzownHALLELUJAAAgeluidje]


    :'D dat driehoekachtig dingetje is facinerend!Ö


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Oeh gaan we het weer over discrimineren hebben? ^^
    Ik discrimineer niet. ik zeg dat ik me er aan erger gvd. lees dat dan gewoopn is goed ¬¬
    En nee, ik ben geen god. God is een saddist of hoe je dat ook schrijft x] Maar, iig, Ik geef mijn mening en dan denk ik dat ik god benm? Yeah right :Y)
    En jullie doen aangebrand. Jullie gaan gelijk boos reageren als ik zeg dat ik me aan jullie [/de kinderen die dat doen] erger?

    Ik ben nu eenmal sarcastisch.
    Sorry.
    Ik kan er niet aan doen dat ik zo ben.
    God de saddist heeft me zo gemaakt.

    En nu we het tog over de meldknop hebben. Waarom gaan zeggen wat ze wel en niet moeten doen terwijl je nu ook op de meld knop kan drukken +)

    (...)
    1ste leerjaar ;)


    van het lager of het middelbaar? :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser