• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    (...)
    Dan doe je dat tog? Sjee, ik vind dat irritant en meld het gewoon. En als je daar problemen mee hebt dan reageer je gewoon niet?


    Zij mag toch ook haar mening hebben?

    Er is geen kwestie van opkomen voor de mods, het gaat puur om het feit dat sommige users er graag aan mee willen werken dat Quizlet een prettige site wordt voor iedereen. dat reglement is niet voor jan met de korte achternaam ingevoerd. Eerder deze dag werden talloze bullshit spamtopics geopend die nergens maar dan ook nergens op sloegen. Er zijn mensen die drie keer hetzelfde promitietopic openen. Ten eerste: ik erger me daar mateloos aan. Ten tweede: Het is verboden. Wat is er mis mee als users dat zeggen en eventueel dat topic melden. Als starter van een verboden topic zijn dergelijke reacties niet meer dan logisch: het is dan jouw verantwoordelijkheid het reglement beter door te lezen.
    En ja, ik ben 1 van die users.

    Ja, jij ergerd je eraan. Ik erger me hier aan.
    En ik vind dat het gewoon nergens opslaat. Je bent geen mod. dus waarom je bemoeiend met mod zaken?

    (...)

    Zij mag toch ook haar mening hebben?

    Ja, ik ook. En dat zeg ik dus tegen haar.
    En als zij het zat is, dan gaat ze tog gewoon weg ofzo? x]

    (...)

    nee ik heb geen zn om een zeur topic aan te maken, daar zijn er al genoeg van..
    en ik probeer je niet aan te vallen fzo hoowr ;]
    ik bedoel het in zn algemeen..
    Q krijgt naar mijn idee een beetje een zeur sweertje en dat is gewoon stom

    uhu i know. Maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij gaat lopen te vertellen wat ik moet doen.

    (...)
    uhu i know. Maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij gaat lopen te vertellen wat ik moet doen.


    oke..;]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    sjemig ben je chaggie?
    mensen geven hun mening en jij voelt je misschien aangevallen
    maar je zit ze zowat uittesgelden =O
    en jij bent ook geen mod, en mods irriteren zich er niet aan.. en als jij je er als enige of met misschien nog een paar eraan irriteerd geeft je dat nog niet het recht om iedereen maar aftekraken

    Ik ben niet chaggie hoor ;)
    En ik geef gewoon me mening, en dat is niet uitschelden? En ik kraak ze niet af. Ik zeg gewoon adt ik me er aan erger

    (...)
    Ik ben niet chaggie hoor ;)
    En ik geef gewoon me mening, en dat is niet uitschelden? En ik kraak ze niet af. Ik zeg gewoon adt ik me er aan erger


    o oke wat zo leek het wel een beetje ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    uhu i know. Maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij gaat lopen te vertellen wat ik moet doen.


    Moet jij dat ook niet bij andere mensen gaan doen ,, lijkt me logisch.

    (...)

    Moet jij dat ook niet bij andere mensen gaan doen ,, lijkt me logisch.

    Nog een keer, ik zeg dat ik er gewoon neit tegen kan ¬¬'
    En, tja. Misschien loop ik nu te vertellen wat hun NIET moeten doen. maar ik erger me daar gewoon aan en geef mijn mening daar over.

    (...)

    Moet jij dat ook niet bij andere mensen gaan doen ,, lijkt me logisch.

    Doet ze dat dan? ik heb dat nergens gezien, ze geeft haar mening, of is dat ook al te veel hier ¬¬'


    shine on.

    (...)
    Doet ze dat dan? ik heb dat nergens gezien, ze geeft haar mening, of is dat ook al te veel hier ¬¬'

    Dat is hier altijd te veel ¬¬
    Kinderen worden hier geband omdat ze hun menong geven of gewoon gepest ofzo.

    (...)
    Doet ze dat dan? ik heb dat nergens gezien, ze geeft haar mening, of is dat ook al te veel hier ¬¬'


    "Misschien loop ik nu te vertellen wat hun NIET moeten doen"
    Enja het is haar mening,, net zoals dit mijn mening is >.<

    (...)
    Ja, jij ergerd je eraan. Ik erger me hier aan.
    En ik vind dat het gewoon nergens opslaat. Je bent geen mod. dus waarom je bemoeiend met mod zaken?

    Waarom ik dat doe? Dat staat wel ergens in die enorme opsomming van me.
    En ja, respect voor iedere mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    goshh, dr hangt in dit topic een halve haat sweer damn..

    why's everybody so petrified..? [HAHA mike wist het al van te voren HE's A MEDIUM]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ik zeg toch lekker wanneer iets verboden is hoor, boeit me niet dat ik geen mod ben? :'D Like, het is je toch niet bemoeien met mod-zaken? :'D Und ik ben blij met de mods want ze doen wat ze moeten doen und ze kunnen niet overal tegenlijkertijd zijn! Und als je denkt hier geen rel mee te krijgen zit je verkeerd!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser