• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    Ik zeg toch lekker wanneer iets verboden is hoor, boeit me niet dat ik geen mod ben? :'D Like, het is je toch niet bemoeien met mod-zaken? :'D Und ik ben blij met de mods want ze doen wat ze moeten doen und ze kunnen niet overal tegenlijkertijd zijn! Und als je denkt hier geen rel mee te krijgen zit je verkeerd!

    Mij boeit het niet dat ik hier een rel mee krijg. Maar veel users sitten altijd te zeuren omdat er zoveel rellen enzo zijn.
    En ik erger me er gewoon aan. en dat doen er wel meer. En het is je wel bemoeiend met mod zaken. Want het is een zaak van een mod om een topic te sluiten ofzo?

    (...)

    nee ik heb geen zn om een zeur topic aan te maken, daar zijn er al genoeg van..
    en ik probeer je niet aan te vallen fzo hoowr ;]
    ik bedoel het in zn algemeen..
    Q krijgt naar mijn idee een beetje een zeur sweertje en dat is gewoon stom

    I couldn't agree more! _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Mij boeit het niet dat ik hier een rel mee krijg. Maar veel users sitten altijd te zeuren omdat er zoveel rellen enzo zijn.
    En ik erger me er gewoon aan. en dat doen er wel meer. En het is je wel bemoeiend met mod zaken. Want het is een zaak van een mod om een topic te sluiten ofzo?


    wíl je hier soms een rel mee krijgen? =O


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    I couldn't agree more! _O_


    whaha danku [dat zinnetje heb ik pas met engels moeten leren (cool) /moestikffmelden(A)]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)
    Mij boeit het niet dat ik hier een rel mee krijg. Maar veel users sitten altijd te zeuren omdat er zoveel rellen enzo zijn.
    En ik erger me er gewoon aan. en dat doen er wel meer. En het is je wel bemoeiend met mod zaken. Want het is een zaak van een mod om een topic te sluiten ofzo?


    :'D meid doe rustig, und wij sluiten dat topic toch niet? Enkel als het verboden is zeggen we dat tegen die persoon, want hij of zij wist dat waarschijnlijk niet en kan ze vragen om een slotje zodat ze toch geen waarschwuing of ban zou kunnen krijgen. De gewone users mogen meewerken aan de site, om die zo op orde te houden. Misschie, het regelement lezen? :'D Er staat nergens dat gewone in jou zich F*cking users dat niet mogen doen. En aangezien dat er niet instaat ga jij er niets aan kunnen veranderen helemaal niets! En ik vind het dikke bullshit dat die mensen nu gaan zeggen dat jij gelijk hebt, 'cuzz dat heb je niet!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)

    wíl je hier soms een rel mee krijgen? =O

    Nee, zeg ik dat?
    Ik zeg dat het me niet boeit als hier een rel uit ontstaat.

    Ik doe het ook.But mods kunnen ook niet alle topics bekyken hea.Ik doe het gewoon om hun te helpen.Heb je daar dan problemen mee?Ik snap niet waar jij je aan ergert.U.U'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)
    uhu i know. Maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij gaat lopen te vertellen wat ik moet doen.


    :'D Oké nu lig ik dus helemaal in een deuk, ze mogen jou niet vertellen wat je moet doen maar jij ons wel? :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik doe het ook.But mods kunnen ook niet alle topics bekyken hea.Ik doe het gewoon om hun te helpen.Heb je daar dan problemen mee?Ik snap niet waar jij je aan ergert.U.U'

    Aan dat wat jij doet ^^
    En miss kunnen de mods dat n iet nee. Maar heb jij dan het recht te zeggen wat wel en niet mag. En wat een andere user wel en niet moet doen?

    (...)

    :'D meid doe rustig, und wij sluiten dat topic toch niet? Enkel als het verboden is zeggen we dat tegen die persoon, want hij of zij wist dat waarschijnlijk niet en kan ze vragen om een slotje zodat ze toch geen waarschwuing of ban zou kunnen krijgen. De gewone users mogen meewerken aan de site, om die zo op orde te houden. Misschie, het regelement lezen? :'D Er staat nergens dat gewone in jou zich F*cking users dat niet mogen doen. En aangezien dat er niet instaat ga jij er niets aan kunnen veranderen helemaal niets! En ik vind het dikke bullshit dat die mensen nu gaan zeggen dat jij gelijk hebt, 'cuzz dat heb je niet!


    ben ik het wel een beetje mee eens :X
    ik snap eigenlijk niet waaróm je het zo haat..
    wat is het probleem? O_ô


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Eens :3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    :'D meid doe rustig, und wij sluiten dat topic toch niet? Enkel als het verboden is zeggen we dat tegen die persoon, want hij of zij wist dat waarschijnlijk niet en kan ze vragen om een slotje zodat ze toch geen waarschwuing of ban zou kunnen krijgen. De gewone users mogen meewerken aan de site, om die zo op orde te houden. Misschie, het regelement lezen? :'D Er staat nergens dat gewone in jou zich F*cking users dat niet mogen doen. En aangezien dat er niet instaat ga jij er niets aan kunnen veranderen helemaal niets! En ik vind het dikke bullshit dat die mensen nu gaan zeggen dat jij gelijk hebt, 'cuzz dat heb je niet!

    Dit moet ik gewoon even quoten.
    EDIT: Dat betekent dus dat ik het ermee eens ben :']


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Aan dat wat jij doet ^^
    En miss kunnen de mods dat n iet nee. Maar heb jij dan het recht te zeggen wat wel en niet mag. En wat een andere user wel en niet moet doen?


    ja dat heeft ze, iedereen heeft recht zn mening te geven, ookal gaat hetover wat mensen wel en niet mogen

    ze mogen het niet opdringen nee
    maar dat doen ze tog ook niet?


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    (...)

    :'D Oké nu lig ik dus helemaal in een deuk, ze mogen jou niet vertellen wat je moet doen maar jij ons wel? :'D

    Omg. ik zeg dat ik me er aan erger verdomme ¬¬' Hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Lees mijn andere reactie ofzo?

    (...)

    ben ik het wel een beetje mee eens :X
    ik snap eigenlijk niet waaróm je het zo haat..
    wat is het probleem? O_ô


    In haar ogen is het probleem dat wij, de gewone users eens effe gaan zeggen wat andere moeten doen? :'D Oja over dat, dat doen we niet, we zeggen enkel dat het verboden is en volgens mij is dat nou nog net niet zeggen wat zij wel of niet mogen doen >< dat is ons enkel aan het reglement houden!


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser