• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    (...)
    Dit moet ik gewoon even quoten.

    Oeh nutteloos bericht :'D


    shine on.

    (...)

    ja dat heeft ze, iedereen heeft recht zn mening te geven, ookal gaat hetover wat mensen wel en niet mogen

    ze mogen het niet opdringen nee
    maar dat doen ze tog ook niet?

    haha, niemand heeft het recht mij of iemand anders te vertellen wat die moet doen. En dat heeft niks met mening tre maken?

    (...)
    Dit moet ik gewoon even quoten.


    _O_ Dankje, die reactie moest gewoon effe! :'D


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Oeh nutteloos bericht :'D


    Niets nutteloos, dat bericht van míj was de harde waarheid waar niemand tegen kan! [/ego]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Omg. ik zeg dat ik me er aan erger verdomme ¬¬' Hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Lees mijn andere reactie ofzo?

    Dit moet ik gewoon even quoten.


    shine on.

    (...)

    Niets nutteloos, dat bericht van míj was de harde waarheid waar niemand tegen kan! [/ego]


    Idd ego xD
    Maar je hebt wel gelijk :Y)

    Het is like het zelfde als;
    Ik meld een topic omdat er ruzie word uitgelokt ofzo.En dan erger jij eraan?

    Omg.De mods doen dat nog steeds hoor.De users zeggen het gewoon om de sfeer op quizlet.nl vredig te houden.

    Sorry,dat moest ff gevetdrukeerd worden.^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    (...)

    Niets nutteloos, dat bericht van míj was de harde waarheid waar niemand tegen kan! [/ego]

    Idd ego, en ik vind het lekker wel nutteloos, maar blijkbaar mag je nu ineens wel nutteloze berichten plaatsen n_n


    shine on.

    (...)

    Idd ego xD
    Maar je hebt wel gelijk :Y)


    Dude, je maakt mijn ego enkel groter! (A)


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Idd ego, en ik vind het lekker wel nutteloos, maar blijkbaar mag je nu ineens wel nutteloze berichten plaatsen n_n


    het was niet nutteloos 'cuzz het was een reactie van mij dat ze quoten! :Y) [/hoeso ego!]


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Typen is moeilijk he. :]


    shine on.

    (...)
    Idd ego, en ik vind het lekker wel nutteloos, maar blijkbaar mag je nu ineens wel nutteloze berichten plaatsen n_n

    Ghehe, het verbaasd me dat hier nog geen enkele user is die zegt; Off-toppic. Ofzoiets x]

    Typen is moeilijk he. :]



    ?? You mean?


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    (...)
    Ghehe, het verbaasd me dat hier nog geen enkele user is die zegt; Off-toppic. Ofzoiets x]

    Ja idd, want like.
    Dat is toch een taak van een doodgewone user?
    modje-nadoen n_n'


    shine on.

    (...)

    Dude, je maakt mijn ego enkel groter! (A)


    Ach zo groot zal je ego nu toch ook weer niet zijn ? En trouwens ,, als je ego daardoor toch groter wordt neem ik het maar terug,, nu is je ego weer kleiner xD