• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    (...)
    indeed x'D
    zo zou dus georg gustav zijn, en andersom.. :8 :P
    && zou tom een tattoo hebbe x'D
    && zou tom gestopt zijn met playen :P
    && dus heeft de joepie mij gedeprimeerd, want nu maak ik geen kans meer om een one-night-stand te hebbe met tom Ö erg he? :Y)
    :P :P :P :P [/hyperheidheerstochwel]


    heel erg x'D


    You're a star in heaven.

    (...)

    heel erg x'D

    deuh :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Joepie zevert gewoon héél de tijd door, en ze zouden zich beter bezig houden met andere dingen dan stomme roddels te verspreiden ><
    Of ze kunnen mss eens gaan onderzoeken of er iemand anders homo is, bv iemand van de Jonas brothers want daar geven ze nooit slechte commentaar op ><
    Achjaa, sorry voor alle Jonas brothers fans die dit lezen (A)

    Achjaa, Joepie zal ook nooit veranderen ><


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Joepie zevert gewoon héél de tijd door, en ze zouden zich beter bezig houden met andere dingen dan stomme roddels te verspreiden ><
    Of ze kunnen mss eens gaan onderzoeken of er iemand anders homo is, bv iemand van de Jonas brothers want daar geven ze nooit slechte commentaar op ><
    Achjaa, sorry voor alle Jonas brothers fans die dit lezen (A)

    Achjaa, Joepie zal ook nooit veranderen ><


    over JB hebben ze ook al slechte commentaar gegeven hoor, en JB is niet homo, want ze hebben alle3 een lief [meisjes] dus..
    maar het is wel waar dat de joepie zevert


    You're a star in heaven.

    (...)

    over JB hebben ze ook al slechte commentaar gegeven hoor, en JB is niet homo, want ze hebben alle3 een lief [meisjes] dus..
    maar het is wel waar dat de joepie zevert

    ik wil nu niet zeuren he, maar het is niet omdat je een vriendin hebt, dat je direct hetero bent (voor de jongens dan :P) misschien hebben ze maar een lief voor de schijn..snappie? (A) [/isweerraaraanhetdoen]
    maar goed, zoveel slechts over JB hebben ze anders nog niet gegeven hoor..maar ja, de joepie ook...x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    1 zin mensen:
    niet geloven voor dat je het ze zelf hoord zeggen.


    Há! Alsof Bill ooit zo normaal op de radio gaat zeggen: 'Hey kids! Ik ben gay.' Dan verlieze ze al hun fans, you know?

    (...)

    Há! Alsof Bill ooit zo normaal op de radio gaat zeggen: 'Hey kids! Ik ben gay.' Dan verlieze ze al hun fans, you know?

    me not, me not, me not!!
    && ik zie het al helemaal voor mij dat hij dat zegt :P
    maar eigenlijk he..als ze dat doen he, dan weten ze eindelijk hoeveel échte fans ze dan hebben... en met "echte fans" bedoel ik dus géén kindjes die maar fan zijn omdat ze Bill heet vinden en nog altijd hopen om hem te kunne krijge..
    benieuwd hoeveel er overblijve..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ach gesus mensen --' Als ik jullie comments hierop hoor. Ik geloof mijn oren niet --' Like, de meeste zeggen dat Joepie zevert omdat ze meestal slechte commentaar hebben op jullie "toekomstige bruidegom", altans dat denken hier de meeste. But you know? HK zever ook halftijd hoor --' Lees maar: Nicol Scherzinger & Lewis Hamilton zijn in HK uiteen [/wat niet klopt want Lewis ging zelfs mee op tour] en in Joepie zeiden ze dat ze meeging op de PCD hun tour. Dús niet alleen Joepie 'zevert' soms hoor --' Zo aan jullie reacties hier te horen is Joepie een Duivelsblad ofsoo >,<

    Ach gesus mensen --' Als ik jullie comments hierop hoor. Ik geloof mijn oren niet --' Like, de meeste zeggen dat Joepie zevert omdat ze meestal slechte commentaar hebben op jullie "toekomstige bruidegom", altans dat denken hier de meeste. But you know? HK zever ook halftijd hoor --' Lees maar: Nicol Scherzinger & Lewis Hamilton zijn in HK uiteen [/wat niet klopt want Lewis ging zelfs mee op tour] en in Joepie zeiden ze dat ze meeging op de PCD hun tour. Dús niet alleen Joepie 'zevert' soms hoor --' Zo aan jullie reacties hier te horen is Joepie een Duivelsblad ofsoo >,<


    bijna alle magazines zijn dat x']
    maar ik ben geen TH fan en ik vind dat dusja x']


    You're a star in heaven.

    (...)
    me not, me not, me not!!
    && ik zie het al helemaal voor mij dat hij dat zegt :P
    maar eigenlijk he..als ze dat doen he, dan weten ze eindelijk hoeveel échte fans ze dan hebben... en met "echte fans" bedoel ik dus géén kindjes die maar fan zijn omdat ze Bill heet vinden en nog altijd hopen om hem te kunne krijge..
    benieuwd hoeveel er overblijve..


    Yapz zo opeens: En hier komt Bill Kaulitz met een leuke mededeling!
    Bill: -gaystemmetje- "Haai liebe kinder. Ich bin Schwul!" -3 kwart van de wereld pleegt zelfmoord-
    Annelies leest volgende morgen de krant: "Há mijn voorspelling is uitgekomen."

    (...)

    bijna alle magazines zijn dat x']
    maar ik ben geen TH fan en ik vind dat dusja x']


    Dùs? Waarom zit jy dan alleen op Joepie te kakken dan ze áltijd leugens uit hun nek kletsen?

    Ach gesus mensen --' Als ik jullie comments hierop hoor. Ik geloof mijn oren niet --' Like, de meeste zeggen dat Joepie zevert omdat ze meestal slechte commentaar hebben op jullie "toekomstige bruidegom", altans dat denken hier de meeste. But you know? HK zever ook halftijd hoor --' Lees maar: Nicol Scherzinger & Lewis Hamilton zijn in HK uiteen [/wat niet klopt want Lewis ging zelfs mee op tour] en in Joepie zeiden ze dat ze meeging op de PCD hun tour. Dús niet alleen Joepie 'zevert' soms hoor --' Zo aan jullie reacties hier te horen is Joepie een Duivelsblad ofsoo >,<

    joepie is gewoon een nice, coel, leuk, grappig,...blad x'D
    maar je moet gewoon oplette wat je gelooft x'D
    && ik weet wel dat joepie niet het enige blad is met zelfverzonnen dinges :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    ik wil nu niet zeuren he, maar het is niet omdat je een vriendin hebt, dat je direct hetero bent (voor de jongens dan :P) misschien hebben ze maar een lief voor de schijn..snappie? (A) [/isweerraaraanhetdoen]
    maar goed, zoveel slechts over JB hebben ze anders nog niet gegeven hoor..maar ja, de joepie ook...x'D


    ik weet niet hoor, want bij een jongensgroep mogen sommige jongens juist geen lief hebben omdat dat slecht is en ze doen er alles aan om hun relaties geheim te houden dusja
    maarja genoeg gezaagd x']


    You're a star in heaven.

    (...)

    Yapz zo opeens: En hier komt Bill Kaulitz met een leuke mededeling!
    Bill: -gaystemmetje- "Haai liebe kinder. Ich bin Schwul!" -3 kwart van de wereld pleegt zelfmoord-
    Annelies leest volgende morgen de krant: "Há mijn voorspelling is uitgekomen."

    whaha *strijkgaan*
    maarja, gelijk dus x'D
    ikke niet :Y) ik ga vieren op de overwinning van Bill, namelijk; hij heeft het durven zeggen! :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Dùs? Waarom zit jy dan alleen op Joepie te kakken dan ze áltijd leugens uit hun nek kletsen?


    dat heb ik toch niet gezegd? ik heb gezegd dat er dikwijls foute dingen instaan ><


    You're a star in heaven.