• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    mensen, Joepie schrijft het.
    *ignore modus on*

    Wat de meeste hier zeggen ben ik mee eens ''De joepie is zielig''

    Kom op Bill en Tom zijn toch ook close en slapen soms toch ook op dezelfde hotel kamer of niet?
    dan is eht toch niet meteen twincest:S


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ik geloof sowiezo niet dat Bill 100% hetero is, maar ik vertrouw de Joepie voor geen meter, rotzooi gewoon.
    x


    ok

    Maja.. ze moeten íéts in hun blaadje hebben staan, hé.. -.-

    Lees wat ik zei XD
    *leveloos*


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HAHAHAHAHAHA WAT EEN GELUL ;d;;d;;d;d;d;d;dd

    blablabla, they talk shit. maar van de joepie zijn we niets anders gewoon. Weke staat er niets in van tokio hotel in de joepie, en nu ineens terug over dat bill homo is. Heeft dat er al is niet ingestaan? Of zijn ze gewoon te dom om een andere roddel te verzinnen (;

    ik weet het niet meer , als het zo is is het voor mij helemaal oké als het niet zo is is het voor mij ook helemaal oké =)

    Ik wist het :]
    OKe joepie verzint zo veel.. maar ik vind dit even waar :]
    Maar zelf heb ik altijd gedagt dat die 2 wel wat met elkaar zouden krijgen..
    Like ik had ook niks voor niks,, een Sirie,, The perfect men is Gay [/Andreas+Bill] He.. x']

    Gewoon eens met de roddels.. Joepie suckt =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Bill is niet 100% hetero en al zou het waar zijn zijn leven laat hem doen wat hij wil, zouden jullie ze dan gaan haten? Als het wel waar zou zijn? Ik zou juist blij zijn dat Bill gelukkig is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bill is niet 100% hetero en al zou eht waar zijn zijn leven laat hemd oen wat hij wil, zouden jullie ze dan gaan haten? Als het wel war zou zijn? Ik zou juist blij zijn dat Bill gelukkig is.

    Wees dan maar niet blij. Denk je dat Bill gelukkig is als de helft van de fans afhaken wanneer hij zijn echte geaardheid bekend maakt?


    ok

    (...)
    Wees dan maar niet blij. Denk je dat Bill gelukkig is als de helft van de fans afhaken wanneer hij zijn echte geaardheid bekend maakt?


    Nee dat niet maar ook als hij een vriendin zou hebben, dat is dan toch juist cute, dan gaan we ze toch niet gelijk haten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Nee dat niet maar ook als hij een vriendin zou hebben, dat is dan toch juist cute, dan gaan we ze toch niet gelijk haten.

    Nee, maar ik weet niet hoe jij denkt, een vriendin zou ik niet verwachten bij hem O.o
    x


    ok

    (...)
    Nee, maar ik weet niet hoe jij denkt, een vriendin zou ik niet verwachten bij hem O.o
    x


    Nee, ik verwacht ook eerder een vriend maar ik bedoel hij kan ook bi zijn, maargoed, dan alsnog vind ik dat de fans horen te begrijpen dat hij ook niet eeuwig single blijft laat staan ooit zijn obsessed krijskind kiest, juist diegene die helemaal denken dat ze kans maken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Wtf, weer een roddel :P


    Tears are crashing out of my eyes