• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    ik ken de joepie niet x3
    ze verkopen het niet bij ons in da buurt x3
    mja zo te lezen is dat niet echt iets waar ik me zorgen om moet gaan zitten maken...
    ik hoor er altijd slechte verhalen over...
    en van de dingen die ik erover lees vraag ik me af of het wel allemaal waar is...


    uhu milly ik ben het met je eens...
    en neeh ik denk ook niet dat ik me druk ga maken omdat hij hier niet te koop is zijn nog zat andere bladen over :')


    A Noble was Born in Chaos

    Joepie is gay olé olé.

    Snap dat dan.. Bill is wel Homo! -.-

    'k zou er totaal geen problemen mee hebben, zolang ze allebei maar gelukkig zijn...

    'k vind mensen/fans die het niet zouden accepteren zieliger dan zielig, echt waar misselijkmakend, er niets mis mee als ze nou verliefd zijn of niet, ik kan hier echt zo pissed van worden, het zijn ook maar mensen...


    Moof

    'k zou er totaal geen problemen mee hebben, zolang ze allebei maar gelukkig zijn...

    'k vind mensen/fans die het niet zouden accepteren zieliger dan zielig, echt waar misselijkmakend, er niets mis mee als ze nou verliefd zijn of niet, ik kan hier echt zo pissed van worden, het zijn ook maar mensen...

    Idd, jij hebt gelijk :3, bill is en blijft onze bill, dat hij op mannen valt, wilt niet zeggen dat hij anders is en shït ö


    I don't need words to feel those lips.

    ik weet niet of ik het moet geloven ik zou het de jongens wel gunnen ma ik vind het zielig voor alle fans:S
    ma ik wil wel eerst een bevestiging van bill of niemand anders die ze goed kennen


    cupcake smells great

    1. joepie kan leuke leugentjes verzinne :P ze zijn altijd om mee te lache x'D
    2. dat concert van coldplay..ik heb daar een halfjaar gelede een filmpje van gezien -_-
    3. die foto's? die stonde al op quizlet vóór kerstmis..
    4. Bill is waarschijnlijk (zo'n 69% kans) homo, maar de meeste ToHo-fans durve dat niet toe te geve.. (ikke wel :Y) na zo'n jaar lang het te zitte ontkenne x'D)
    5. zowiets kan ik ook verzinnen hoor x'D ja, heb je het al gehoord? joe jonas slaapt samen met nick jonas, en stiekem he, zijn ze een koppel en doen ze aan incest x'D en weetje van wie ik dat heb? van kevin jonas :Y)
    6. en nu weet ik niks meer :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Maak er niet zo'n probleem van man. Als hij homo is, laat 'm dan lekker homo zijn, als hij daar gelukkig mee is dan ben ik ook gelukkig. En een echte fan moet het gewoon accepteren dat hij homo is, anders ben je gewoon kei fake!

    Amen :'3


    Helemaal mee eens!
    Ik bedoel, je bent toch fan om de muziek en als de bandleden dan ook nog eens leuk zijn is dat alleen maar fijn! (A)


    Träume sind wirklich!!

    Mensen, geef nou maar toe dat Bill hartstikke bi is. =.=


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    4. Bill is waarschijnlijk (zo'n 69% kans) homo, maar de meeste ToHo-fans durve dat niet toe te geve.. (ikke wel na zo'n jaar lang het te zitte ontkenne x'D)

    Whaha, ja.
    Ik ben het ook al 2 jaar aan het ontkennen, maar eigenlijk is het gewoon zinloos.
    Ik bedoel er zijn een paar mensen die het weten, en dat zijn wij hier op quizlet in ieder geval niet! :P
    We zien wel!
    En als Bill fijn homo wil zijn, en hij daar blij van wordt, wie zijn wij fans dan om daartegen te zijn?!


    Träume sind wirklich!!

    (...)
    Whaha, ja.
    Ik ben het ook al 2 jaar aan het ontkennen, maar eigenlijk is het gewoon zinloos.
    Ik bedoel er zijn een paar mensen die het weten, en dat zijn wij hier op quizlet in ieder geval niet! :P
    We zien wel!
    En als Bill fijn homo wil zijn, en hij daar blij van wordt, wie zijn wij fans dan om daartegen te zijn?!

    niks ? :P
    && jawel, ikke weet het wel héél zeker, want ik heb stiekem zo een trio gehad met Bill en nog een hete kerel enzow :D
    && dat was heel nice enzow :P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    heeft de joepie ooit wel eens iets juist?
    ik lees de joepie wel voor de fun, maar geloven? no way, allemaal zever --'


    You're a star in heaven.

    heeft de joepie ooit wel eens iets juist?
    ik lees de joepie wel voor de fun, maar geloven? no way, allemaal zever --'

    half & half? x'D
    sommige dinge kloppe, bv. dat Bill homo is, alleen moeten ze met sterkere argumente kome, want zo zou je het idd. niet gaan gelove x'D maar ikke dus wel :P
    [/hyperzijnisleuk]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    half & half? x'D
    sommige dinge kloppe, bv. dat Bill homo is, alleen moeten ze met sterkere argumente kome, want zo zou je het idd. niet gaan gelove x'D maar ikke dus wel :P
    [/hyperzijnisleuk]


    ik weet niet, het kan zijn dat hij homo is ofzo, maar zoals je zegt de argumenten trekken op niets
    maar soms merk je echt dat de joepie iets verzint, dat zo zogezegd een interview met iemand hebben gehad en dan staat daar iets in wat die bekende dan heeft gezegd wat totaal niet klopt --'


    You're a star in heaven.

    (...)

    ik weet niet, het kan zijn dat hij homo is ofzo, maar zoals je zegt de argumenten trekken op niets
    maar soms merk je echt dat de joepie iets verzint, dat zo zogezegd een interview met iemand hebben gehad en dan staat daar iets in wat die bekende dan heeft gezegd wat totaal niet klopt --'

    indeed x'D
    zo zou dus georg gustav zijn, en andersom.. :8 :P
    && zou tom een tattoo hebbe x'D
    && zou tom gestopt zijn met playen :P
    && dus heeft de joepie mij gedeprimeerd, want nu maak ik geen kans meer om een one-night-stand te hebbe met tom Ö erg he? :Y)
    :P :P :P :P [/hyperheidheerstochwel]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!