• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    andi gaat helemala niet zo vaak mee :')

    bill is geen homo ,die anonieme bron uit hun entourage is waarschijnlijk een hater die wilt dat de hele wereld denkt dat bill gay is .
    andeas is gewoon een vriend!


    xXx alissa


    i'm eating gummybears

    Uhmm ik kan hier wel begrijpen dat hier nu een beetje bijna heel Quizlet kwaad gaat worden op Joepie, maar ik ben eigenlijk honderd procent zeker dat Bill weldegelijk homo is. Maar omdat het nu opeens tóch aan het daglicht komt, moest er vroeg of laat toch van komen, tsjhaa dan gaat het meteen op Q. en word iedereen kwaad op een boekje dat gewoon zegt hoe het waarschijnlijk wel zal zijn. Just deal with it..
    En mensen: Joepie ís zo slecht nog niet hoor.

    Dus, ik heb 2 goede vrienden die soms af en toe bij elkaar komen slapen én zelfs in het zelfde bed liggen. En raad eens ze hebben allebei een lief die een meisje is. Dus omdat je nu in het zelfde hotelkamer slaapt of in het zelfde bed, wilt dat helemaal niets zeggen. Ik geloof er pas iets van als Bill het zegt én bewijs heeft!


    You'll never dream alone. <3

    jh, kdenk oowk dah ut gwn geroddel is!..
    mjh..
    X.

    Boeie ?? x_x
    Gay of Niet het blijft bill x_x


    We can only learn to love by loving.

    F*ck joepie jahh!
    B*llsh*t!
    da ze hen iis gwn met rust laten!


    Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

    Uhmm ik kan hier wel begrijpen dat hier nu een beetje bijna heel Quizlet kwaad gaat worden op Joepie, maar ik ben eigenlijk honderd procent zeker dat Bill weldegelijk homo is. Maar omdat het nu opeens tóch aan het daglicht komt, moest er vroeg of laat toch van komen, tsjhaa dan gaat het meteen op Q. en word iedereen kwaad op een boekje dat gewoon zegt hoe het waarschijnlijk wel zal zijn. Just deal with it..
    En mensen: Joepie ís zo slecht nog niet hoor.

    Ik vind de joepie wel nog een tof boekje maar de helft geloof ik niet! >,< En als Bill homo zou zijn, zou ik er geen nachten van wakker liggen want we zouden hem toch nooit krijgen! :)


    You'll never dream alone. <3

    Weetje wat ik hier zo grappig aan vind? Hier zijn mensen zó bijgelovig dat het begint te stinken x] Kijk: Bill is óf bi óf [/waarschijnlijk] gay. Daar komt hij niet voor uit omdat er anders 'fans' hun laten valln omdat ze dan Bill niet meer kunnen krijgen, wat tóch sowieso onmogelijk is. Maar kinders, Bill zegt altijd dat hij hetero is omdat hij niet anders kan/mag van zijn management of wat het ook mag zijn. Ik hoop niet dat er téveel hartjes gaan breken als hij eindelijk uit de kast komt.

    Weetje wat ik hier zo grappig aan vind? Hier zijn mensen zó bijgelovig dat het begint te stinken x] Kijk: Bill is óf bi óf [/waarschijnlijk] gay. Daar komt hij niet voor uit omdat er anders 'fans' hun laten valln omdat ze dan Bill niet meer kunnen krijgen, wat tóch sowieso onmogelijk is. Maar kinders, Bill zegt altijd dat hij hetero is omdat hij niet anders kan/mag van zijn management of wat het ook mag zijn. Ik hoop niet dat er téveel hartjes gaan breken als hij eindelijk uit de kast komt.

    IDD

    MAAR DUDE
    dan komt er massa zelfmoord x_x


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    IDD

    MAAR DUDE
    dan komt er massa zelfmoord x_x


    Jhaa omfg!
    Morgen krantenkop:
    MASSAZELFMOORD VOOR BILL TOKIO HOTEL x]
    Dan zit ik de kra,t te lezen en zeg ik van:' En ik had weer is gelijk.'

    (...)

    Jhaa omfg!
    Morgen krantenkop:
    MASSAZELFMOORD VOOR BILL TOKIO HOTEL x]
    Dan zit ik de kra,t te lezen en zeg ik van:' En ik had weer is gelijk.'


    Whaha en dan seg ik ;; hoe voorspelbaar x_x


    We can only learn to love by loving.

    Toen ik zag; Gay-alarm bij dat "Joepiedepoepie" mailtje wist ik al waarover het ging.
    Tering dom.


    Uncontrollable.

    (...)

    Whaha en dan seg ik ;; hoe voorspelbaar x_x


    *speelt ff nicol*
    'Annelies is gewoon té slim you know? Ze had dit allemaal voorspeld. Té voorspelbaar x]

    MENSEN!!
    Kap is ><
    Like, hallo nu gaat iedereen wel beweren, dat het niet waar is Bill Wel degenlijk Hetro is.. Maar kom op!!!! Niemand! Maar dan ook Niemand weet Hier iets, ofer Bill en zijn Relatsies!!
    Dus ga dan ook niet doen of je het weet,,, en hou het bij een mending, en word niet meteen Boos!!
    Like dan nu ook mijn mening! Ik weet dat de Joepie het niet altijd bij het juiste eind heeft.. maar Maar ik denk dat het best wel eens waar kan zijn...