• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    Kiekeboe,
    Jy deelt mijn mening :Y)

    MENSEN!!
    Kap is ><
    Like, hallo nu gaat iedereen wel beweren, dat het niet waar is Bill Wel degenlijk Hetro is.. Maar kom op!!!! Niemand! Maar dan ook Niemand weet Hier iets, ofer Bill en zijn Relatsies!!
    Dus ga dan ook niet doen of je het weet,,, en hou het bij een mending, en word niet meteen Boos!!
    Like dan nu ook mijn mening! Ik weet dat de Joepie het niet altijd bij het juiste eind heeft.. maar Maar ik denk dat het best wel eens waar kan zijn...

    Jij bent hier degene die opgefokt raakt ><


    Uncontrollable.

    (...)
    Jij bent hier degene die opgefokt raakt ><

    Jha vind je het gek.. iedereen loopt boos te doen,, vanwegge zoon stom berigt.. Lekker Boeiend of Bill gay zou zijn,, en zijn liefde deelt met zijn Vriend.. >< Iets aan veranderen kunnen ze tog niet.. als hij like gelukkig is ><
    En mensen loopen te done, of ze hier alles weten.. maar ze weten nadha.. en like ik ben niet oppgevokt.. aallen geirriteerd ><

    Ik vind Bill gay.
    Maar wat ik stom vind is dat ze het in de joepie zetten.Wat is er nu mis mee? --'

    Merel? Ken je nou echt niets van showbizz? Alle vette roddels of alle vette verhaaltjes die waar kunnen of waar zijn zetten de blaadjes bij hun op de cover enzoo ^-^
    That's the famous life;3

    (...)
    Jha vind je het gek.. iedereen loopt boos te doen,, vanwegge zoon stom berigt.. Lekker Boeiend of Bill gay zou zijn,, en zijn liefde deelt met zijn Vriend.. >< Iets aan veranderen kunnen ze tog niet.. als hij like gelukkig is ><
    En mensen loopen te done, of ze hier alles weten.. maar ze weten nadha.. en like ik ben niet oppgevokt.. aallen geirriteerd ><

    Als jij er gewoon niet op had gereageert had je nu meer energie. Je denkt er teveel bij na. Denk je dat Bill het überhaupt kan schelen? Waarschijnlijk niet, misschien wel. Boeiend.


    Uncontrollable.

    (...)
    Als jij er gewoon niet op had gereageert had je nu meer energie. Je denkt er teveel bij na. Denk je dat Bill het überhaupt kan schelen? Waarschijnlijk niet, misschien wel. Boeiend.

    Oef,, Like hallo. Mij boeit het helmall nadha wat bill vind >< Ik heb like helmaal niks met die jongen,, en boeit het me geen f*ck.. en ik snap dus niet hoeze er zoon drama van gemaakt woord hier >< en ik aan Bill denken,, Oef nog ff. maar als ik zoon topic lees.. en al die reacties,, dan Kom op zeg.. En nu kan je zegen, je reageert zelf ook boos en bemoeit je er ook mee. Maar ik geef tog ook mijn mening >< en ben niet Opgevokt zoals jij will beweren.. en snap gewoon niet,, hoezo mensen hier dnekne dat ze alles weten! Meer niet.

    Vreselijk verhaal, maar ik vind Bill persoonlijk wel steeds meer vrouwelijke trekjes krijgen. Het zou me niets verbazen als hij over een paar jaar uit de kast komt. Niets tegen Tokio Hotel hiermee hoor, ik zeg alleen wat ik denk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof er eigenlijk niks van xD als er friends bij mij komen logeren slapen we ook wel in 1 kamer, dat wil niet gelijk zeggen dat ik lesbisch ben >< Maarja ^^ de Joepie lult wel vaker ;S


    I'll Dry the tears You Hide :3

    Ik geef mijn mening er gewoon niet over tot ik er zeker van ben, 'cuzz Bill kan bést homo zijn! [/leesmijntopic]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik geef mijn mening er gewoon niet over tot ik er zeker van ben, 'cuzz Bill kan bést homo zijn! [/leesmijntopic]

    Ik geef je gelijk, het kán wel ^^, Maar persoonlijk geloof ik het zelf niet. K bedoel Tom&Andreas zijn evengoed vrienden..Maarja xD


    I'll Dry the tears You Hide :3

    (...)
    Ik geef je gelijk, het kán wel ^^, Maar persoonlijk geloof ik het zelf niet. K bedoel Tom&Andreas zijn evengoed vrienden..Maarja xD

    Jha, misgien hebben die stiekum wat samen.. x']
    Oef sorry, grappje.. x']
    Nouw, we weten maar nooit.

    Nouja, ookal is hij homo, so what? Als hij dat nou leuk vind? Het is toch zijn leven? Allee da denk ik er van


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    (...)
    Oef,, Like hallo. Mij boeit het helmall nadha wat bill vind >< Ik heb like helmaal niks met die jongen,, en boeit het me geen f*ck.. en ik snap dus niet hoeze er zoon drama van gemaakt woord hier >< en ik aan Bill denken,, Oef nog ff. maar als ik zoon topic lees.. en al die reacties,, dan Kom op zeg.. En nu kan je zegen, je reageert zelf ook boos en bemoeit je er ook mee. Maar ik geef tog ook mijn mening >< en ben niet Opgevokt zoals jij will beweren.. en snap gewoon niet,, hoezo mensen hier dnekne dat ze alles weten! Meer niet.

    Ik blijf kalm. Jij blijkbaar niet.


    Uncontrollable.

    Maja.. ze moeten íéts in hun blaadje hebben staan, hé.. -.-

    Ja iéts,of dat grote,zeer grote of zéér,zéér grote onzin is kan hun blijkbaar nix schelen