• ja dat is dus de cover van de joepie deze week.

    "Een bron uit de entourage van TH beweert dat er tss andy en Bill meer aan de hand is dan gewoon vriendschap"

    "Andi en Bill zijn altyd samen, als Bill moet opterden, staat andi in de crowd toe te kijken. Op toernee slapen ze zelfs in dezelfde hotelkamer. Ik ben er zeker van dat bill en andi een relatie hebben maar denk dar ze die geheim willen houden omdat de outing slecht zou zijn voor de populariteit van de band"

    Dat staat er dus.
    Persoonlijk vind ik het gwn een roddel.

    Wss heeft die persoon gwn wat tegenslag gehad door hun fzo en wil hij zo wraak nemen.

    Als twee meisjes bij elkaar slapen zijn ze toch ook niet direct lesbisch?

    Als er stond dat Andi en Tom samen sliepen, was er ook niks aan de hand geweest.

    En tot Bill zelf zegt dat die homo is, geloof ik er niets van.

    En jullie??


    I'm dying but I know our love will live

    En de roddeles wrden steeds zieliger... Kunnen ze niks beters bedenken?! Pfft...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    (...)
    Ik geef je gelijk, het kán wel ^^, Maar persoonlijk geloof ik het zelf niet. K bedoel Tom&Andreas zijn evengoed vrienden..Maarja xD


    :'D lieve schat, het gaat over Bill&Andreas, en dat kan best!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Ik blijf kalm. Jij blijkbaar niet.

    Ik blijf kalm >< Jij wil uit mijn teks beweren dat ik boos ben,, maar dat kan je niet uit zoon stukje hallen, ik zeg mijn mening, en daar kan je niet meteen mijn, emotsies bij hallen, ookal denk je dat misgien ><

    (...)
    Ik blijf kalm >< Jij wil uit mijn teks beweren dat ik boos ben,, maar dat kan je niet uit zoon stukje hallen, ik zeg mijn mening, en daar kan je niet meteen mijn, emotsies bij hallen, ookal denk je dat misgien ><

    Okéeeeeeeeh joh.


    Uncontrollable.

    (...)
    Ja iéts,of dat grote,zeer grote of zéér,zéér grote onzin is kan hun blijkbaar nix schelen


    -grmbl- Ik krijg echt het fucking harde schijt van mensen die zó gaan denken over een blaadje dat nét Als HK of Bravo is --' Jhaa, is het omdat het van BE komt en er slechte dingen over TH instaan --' [/erg pissed off vandaag. Schijt omhoog!]

    (...)

    -grmbl- Ik krijg echt het fucking harde schijt van mensen die zó gaan denken over een blaadje dat nét Als HK of Bravo is --' Jhaa, is het omdat het van BE komt en er slechte dingen over TH instaan --' [/erg pissed off vandaag. Schijt omhoog!]

    Ik heb niets tegen dat Joepiedepoepieblad, maar zover ik iedere week een mailtje krijg staat er één enorme grote roddel op de voorpagina die bijna niet te gloven is.

    En het heeft totaaal niets met BE te maken -.-


    Uncontrollable.

    Waarschijnlijk Gewoon een roddel...
    En anders: Bill en Andy zijn wel schattig samen hoor ;á


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Da geloof ik niet :| vast een roddel ofsoo
    xx


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En de roddeles wrden steeds zieliger... Kunnen ze niks beters bedenken?! Pfft...

    Egt he! helemaal mee eens (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En de roddeles wrden steeds zieliger... Kunnen ze niks beters bedenken?! Pfft...

    Egt he! helemaal mee eens (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik geloof et ook nie zenne
    Trouwens,, ik bedoel wa is er eig zo erg als iemand nu gay is?? Boeit lekker nie!! zyn zoveel gay en lesbische mense op de wereld!! Ik vind het ook stom da ze da derin zette,, ze zyn nie zeker,, ze kwetse miss Bill door da voortdurend te zegge als da nie waar is. En als da waar is ept ge hunne privacy geschonde!!! Gott, die stomme mense vn de Joepie ook altyd!!!
    njh...
    ik geloof nix tt k t vn hunzelf hoor:P

    Dat is echt al sooow lang gelede dat ze naar dat concert zijn geweest...
    Joepie is gwn laat en als ze het dan eens door hebben, dan staat er meestal nog een fout in...MyOpinion!
    Njaa...ik geloof het niet!
    Wanneer twee jongens samen naar een concert gaan, dan is het toch nog niet meteen een gay-date ofsoow:S
    Waar halen ze dat nu weer??
    Njaa...ik geloof Joepie niet
    Gewoon een 'stunt' om hun blad beter te laten verkopen..


    Live for something or die for nothing

    Maak er niet zo'n probleem van man. Als hij homo is, laat 'm dan lekker homo zijn, als hij daar gelukkig mee is dan ben ik ook gelukkig. En een echte fan moet het gewoon accepteren dat hij homo is, anders ben je gewoon kei fake!
    Amen :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ik ken de joepie niet x3
    ze verkopen het niet bij ons in da buurt x3
    mja zo te lezen is dat niet echt iets waar ik me zorgen om moet gaan zitten maken...
    ik hoor er altijd slechte verhalen over...
    en van de dingen die ik erover lees vraag ik me af of het wel allemaal waar is...


    || Strangers have the best candy ||

    1 zin mensen:
    niet geloven voor dat je het ze zelf hoord zeggen.


    don't Worry...Be gay.