• Letterlijk! Ze zouden gaan samenwerken met Desmond Child en Diane Warren, allebei enorm succesvolle producers en songwriters...

    voorbeelden?
    Desmond Child :Aerosmith, Kiss, Bon Jovi, Mötley Crüe, Katy Perry, Christina Aguilera, ...
    Diane Warren: PCD, Aerosmith (jup ook! :D), Cher, Britney Spears, Backstreet boys...

    Jaja, daar gaan hits op staan!

    *effe voor alle duidelijkheid, deze mense werke same met tokio hotel, dat betekent niet dat ze hun album laten schrijven door iemand anders. Trouwens, Bill heeft van bijna geen enkel liedje op de vorige twee albums de tekst volledig zelf geschreven...*

    Oké, I don't understand, maar ik ben vast gewoon te dom^^


    -

    Aah leuk, misschien maken ze een leuke hit^^
    But dan krijg je weer een hype, ik was net blij dat het beetje over gewaait was x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    leuk voor ze.


    We can only learn to love by loving.

    In je titel zeg je dat ze dat doen, en hier zeg je dat ze het ZOUDEN doen.
    Wat is het nu?


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    Oké, I don't understand, maar ik ben vast gewoon te dom^^


    Ze gaan net zoiets doen als David jost en Dave roth, ze herweken de tekst of schrijven hem helemaal en zorgen er ook voor dat het nummer technisch goed in elkaar zit, zodat het goed klinkt :D

    In je titel zeg je dat ze dat doen, en hier zeg je dat ze het ZOUDEN doen.
    Wat is het nu?


    zouden, anders stond het niet bij geruchten :D maar anders was de titel zo lang :/

    (...)

    zouden, anders stond het niet bij geruchten :D maar anders was de titel zo lang :/

    Oh nu snap ik hem.
    Naa, als ze iemand zoeken om samen te werken kunnen ze beter naar mij komen.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    Leuk voor ze.

    Leuk. Vind eigen geschreven liedjes iets meer hebben. Als een ander het schrijft is het wat gevoelloos. Maar leuk.


    ~

    Leuk voor ze.

    Ach ieder hun pleziertje zeker.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    Geil.


    Uncontrollable.

    klopt, so?
    't werkt niet echt he, hun imago is slecht

    Nice:D


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Leuk voor ze.

    Leuk voor ze.

    Super.


    Uncontrollable.