• Letterlijk! Ze zouden gaan samenwerken met Desmond Child en Diane Warren, allebei enorm succesvolle producers en songwriters...

    voorbeelden?
    Desmond Child :Aerosmith, Kiss, Bon Jovi, Mötley Crüe, Katy Perry, Christina Aguilera, ...
    Diane Warren: PCD, Aerosmith (jup ook! :D), Cher, Britney Spears, Backstreet boys...

    Jaja, daar gaan hits op staan!

    *effe voor alle duidelijkheid, deze mense werke same met tokio hotel, dat betekent niet dat ze hun album laten schrijven door iemand anders. Trouwens, Bill heeft van bijna geen enkel liedje op de vorige twee albums de tekst volledig zelf geschreven...*

    Leuk. Vind eigen geschreven liedjes iets meer hebben. Als een ander het schrijft is het wat gevoelloos. Maar leuk.


    Idd ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Koel, maar is het ook écht zo :'3?


    I don't need words to feel those lips.

    Leuk voor ze.

    Is dit positief of negatief? x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nou maar hopen dat ze niet als sexy schoolmeisjes door de gangen moeten huppelen als Britney Spears x3
    eigenlijk ben ik bang dat het dan zo'n, tja.. ik weet niet hoe ik dat moet zeggen, mss zo'n cliché nummer wordt...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bill moet gewoon zijn eigen nummers blijven maken.... Of willen ze een opmars maken naar de totale Commercialiteit ofzo..
    Straks is niets meer van hen zelf. En komt er geen tekst meer uit zijn hart maar uit iemands portomonee

    Bill moet gewoon zijn eigen nummers blijven maken.... Of willen ze een opmars maken naar de totale Commercialiteit ofzo..
    Straks is niets meer van hen zelf. En komt er geen tekst meer uit zijn hart maar uit iemands portomonee


    Ben ik het wel mee eens eigentlich.
    Als het maar niet té word, één of 2 nummers is leuk, maar het moet wel Tokio Hotel muziek blijven, en idd uit hun hart geschreven worden en niet door een Million Dollar company. Tenzij die Tokio Hotel heten
    Amen (H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Nou maar hopen dat ze niet als sexy schoolmeisjes door de gangen moeten huppelen als Britney Spears x3
    eigenlijk ben ik bang dat het dan zo'n, tja.. ik weet niet hoe ik dat moet zeggen, mss zo'n cliché nummer wordt...


    haha nou dat zou ik wel eens willen zien(A).
    -X(H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    ik vind het niet leuk dat ze met andere mensen samenwerken, want tokio hotel is tokio hotel niet meer als ze met iemand samenwerken!(huil)


    i'm eating gummybears

    Bill moet gewoon zijn eigen nummers blijven maken.... Of willen ze een opmars maken naar de totale Commercialiteit ofzo..
    Straks is niets meer van hen zelf. En komt er geen tekst meer uit zijn hart maar uit iemands portomonee


    helemaal gelijk!


    i'm eating gummybears

    Boeit het mij wat..Like; zolang ze maar zichzelf blijven, hun sound mág veranderen maar het moet goed zijn


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik hoop voor ze dat het een succes wordt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ok cool zolang bill nog maar steeds zélf z'n eign songs schrijft vin ik het goed xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Naaice =']


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Boeiend.


    -

    Eigenlijk ben ik van mening dat ik er niet blij mee ben. (:
    Like, ze zijn een band, om dan met hitmakers samen te werken?
    I'm really sure, I don't like it.
    Als je nou nog een artiest bent, in je eentje, kan ik het begrijpen.


    -