• Letterlijk! Ze zouden gaan samenwerken met Desmond Child en Diane Warren, allebei enorm succesvolle producers en songwriters...

    voorbeelden?
    Desmond Child :Aerosmith, Kiss, Bon Jovi, Mötley Crüe, Katy Perry, Christina Aguilera, ...
    Diane Warren: PCD, Aerosmith (jup ook! :D), Cher, Britney Spears, Backstreet boys...

    Jaja, daar gaan hits op staan!

    *effe voor alle duidelijkheid, deze mense werke same met tokio hotel, dat betekent niet dat ze hun album laten schrijven door iemand anders. Trouwens, Bill heeft van bijna geen enkel liedje op de vorige twee albums de tekst volledig zelf geschreven...*

    Hmpff...ze moeten hun muziek zelf blijven schrijven [mijn mening]
    Maar ik wist ook niet dat Aerosmith een songwriter had nzoo:S Had ik niet van hem verwacht...
    Ik wil niet dat ToHo zo 'n commerciële band wordt..echt niet! Ok, er komen dan wel hits en zo..
    Maar dan nog.. dan zijn ze niet meer de echte Tokio Hotel!
    Tsjaa...hun keuze, als zij het commercieler willen gaan aanpakken [of als Universal dat wil-.-'] dan moeten zij het weten, maar ik vindt het allebehalve goed nieuws!!


    Live for something or die for nothing

    Heel fijn >< Gaan ze nu ook al stoppen met hun éigen hits te schrijven, wat leuk..
    De teksten die ze zelf schrijven zijn veel gevoeliger en dat weet iedereen diep vanbinnen wel.
    Tokio Hotel heeft geen songwriters nodig, hun liedjes zijn prachtig, keer op keer, dus waarom iemand erbij halen die het toch maar verknoeit?


    Moof

    als het maar goede nummers worden..... enzo...dan is het leuk..xD^^

    ik weet niet wat ik ervan moet denken.
    ik ga het wel 'leuk' vinden, je kan er toch niks aan veranderen als het zo is.


    Protège moi de mes désirs.

    Heel fijn >< Gaan ze nu ook al stoppen met hun éigen hits te schrijven, wat leuk..
    De teksten die ze zelf schrijven zijn veel gevoeliger en dat weet iedereen diep vanbinnen wel.
    Tokio Hotel heeft geen songwriters nodig, hun liedjes zijn prachtig, keer op keer, dus waarom iemand erbij halen die het toch maar verknoeit?


    ze gaan echt nog wel iets zelf doen ook, bill had al zoveel teksten geschreven in de zomer... en daarbij, ze schrijven nu ook al altijd samen met David Jost en Dave Roth. Er staat maar 1 liedje op zimmer dat ze volledig zelf heben geschreven

    Leuk voor hen. (:

    Oww, whaaaaww.
    Heb zin om met Britney Spears te trouwen. n__n'


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik hoop vooral dat tokio hotel of met artiesten gaat samenwerken waarvan de haters meer fan zijn, of dat ze een hit scoren in een categorie waar de meeste haters fan van zijn xD.

    Dus Tokio Hotel + Lil Wayne ofzo = monsterhit :P


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    yeah : D


    Some people make the world special just by being in it

    Wtf britney spears??! Meent ge da egt?? Da zou geweldig zijn!!

    Nee man christina met Th? hoe zie je dat voor je?

    das het zelfde als hardcore en classic muziek

    Aah leuk, misschien maken ze een leuke hit^^
    But dan krijg je weer een hype, ik was net blij dat het beetje over gewaait was x'D
    hah idd ik deel dezelfde mening


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat was het einde van Bill zijn EIGEN teksten :S

    En zie je het al voor je Staan ze daar op het podium en dan staat Britney Spears ernaast...

    Zeg maar dag tegen je fans :S


    As If You'll Ever Love Me

    (...)

    ze gaan echt nog wel iets zelf doen ook, bill had al zoveel teksten geschreven in de zomer... en daarbij, ze schrijven nu ook al altijd samen met David Jost en Dave Roth. Er staat maar 1 liedje op zimmer dat ze volledig zelf heben geschreven


    Hoe weet jij dat nou..
    Was je erbij dan??


    As If You'll Ever Love Me

    Like, duh xD?


    Life is hard and then we die