• Letterlijk! Ze zouden gaan samenwerken met Desmond Child en Diane Warren, allebei enorm succesvolle producers en songwriters...

    voorbeelden?
    Desmond Child :Aerosmith, Kiss, Bon Jovi, Mötley Crüe, Katy Perry, Christina Aguilera, ...
    Diane Warren: PCD, Aerosmith (jup ook! :D), Cher, Britney Spears, Backstreet boys...

    Jaja, daar gaan hits op staan!

    *effe voor alle duidelijkheid, deze mense werke same met tokio hotel, dat betekent niet dat ze hun album laten schrijven door iemand anders. Trouwens, Bill heeft van bijna geen enkel liedje op de vorige twee albums de tekst volledig zelf geschreven...*

    zolang ze het maar ORGINEEL houden :]


    And love's heart is death for me and my poison girl

    zolang ze het maar ORGINEEL houden :]

    Ja! =D


    Your Butt is Mine!

    laat ze maar opschieten me vriendin is al bijna vergeten wie ze zijn --'


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik ben er zeker van dat ongeveer de helft van de fans na dit album zullen afhaken. You'll love it or you'll hate it.

    Ik ben er zeker van dat ongeveer de helft van de fans na dit album zullen afhaken. You'll love it or you'll hate it.

    Naaaa niet zo negatief.
    Laten we het er maar op houden dat het vast weer leuke liedjes worden.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Naaaa niet zo negatief.
    Laten we het er maar op houden dat het vast weer leuke liedjes worden.

    Doh. :Y)

    (...)
    Doh. :Y)

    Jaaaa ik hou niet van negatieve gedachten :Y)


    I recycle my thoughts.

    Leuk. Vind eigen geschreven liedjes iets meer hebben. Als een ander het schrijft is het wat gevoelloos. Maar leuk.


    Da is...Bill schreef altijd met zijn gevoelens en nu laat hij het me ne ander schrijven? Of doet hij er zelf nimeer...Zo spijtig, Ze zeiden dat de Tokio hotel-thema fzo iets even in de kast zal blijven zitten, ma da vond ik juist zo mooii eraan... Het maakte hun zo uniek...


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Mnja,
    als je je liedjes niet zelf schrijft.
    Zit er precies zo weinig gevoel in..
    Vind ik dan


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    (...)
    Jaaaa ik hou niet van negatieve gedachten :Y)

    Gelukkig ben ik op dit moment zeer rooskleurig. :Y)