• heey mensen,
    ik probeer een top 20 van lekkerste mannen ever te maken. Noem suggesties geef aan waarom en aan het eind zal ik zeggen wat het wordt voor top 20. Ik bepaal dus niet hoe die wordt, degene met de meeste stemmen op 1 enzovoort!!!
    :D
    Ik zeg nu al Jared Leto, Tom Kaulitz, Pete (van FOB, weet z'n agternaam niet :p)enz.

    gusav(H)(H)(H)(H)

    gusav(H)(H)(H)(H)

    gusav(H)(H)(H)(H)

    gusav(H)(H)(H)(H)

    gusav(H)(H)(H)(H)

    Gustav, zalig! en zo cute

    neej niet de drummer, ik bedoel die blonde, de bassist of zo?

    dan is het matt


    is zijn broer blond?? :S ik dacht dat ie zwart haar had XD

    Neej joh, das geverfd, jared is eigenlijk volgens mij ook blond, maar zwart is zoveel beter vooral met die rode strepen..... Matt dus, anders weet ik het niet, zoek wel ff nog een x voor je op ;)


    en ik noem mijzelf een fan XD maar is goed ik hoor het nog wel... maar hij is wel knap (L) :P


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    neej niet de drummer, ik bedoel die blonde, de bassist of zo?

    dan is het matt


    is zijn broer blond?? :S ik dacht dat ie zwart haar had XD

    Neej joh, das geverfd, jared is eigenlijk volgens mij ook blond, maar zwart is zoveel beter vooral met die rode strepen..... Matt dus, anders weet ik het niet, zoek wel ff nog een x voor je op ;)


    en ik noem mijzelf een fan XD maar is goed ik hoor het nog wel... maar hij is wel knap (L) :P


    hahah ik stuur je wel een bericht als ik de top 20 heb :p

    ps. duurt nog wel ff ,want ik heb nu in totaal nog maar 10 mannen ofzo.. en ze staan allemaal ongeveer gelijk

    NOG EEN EGT KEILEKKER DING IS DREW FULLER........ HIJ MOET ER EGT OOK IN. hij speelt in Charmed Chris... hij is zo HOt/Heeet/lekker... hij heeft wel iets van jared leto, alleen is veel jonger en net zo leuk :P... kijk maar ff op google... met lang haar is zo leukk..

    NOG EEN EGT KEILEKKER DING IS DREW FULLER........ HIJ MOET ER EGT OOK IN. hij speelt in Charmed Chris... hij is zo HOt/Heeet/lekker... hij heeft wel iets van jared leto, alleen is veel jonger en net zo leuk :P... kijk maar ff op google... met lang haar is zo leukk..

    bill kaulitz! en georg listing mag er ook wel zijn:P

    jonathan togo speelt in csi miami wolfe
    (H)


    HaveFun!

    GUSTAV
    TOM
    Bill
    GEORG
    zac efron

    da zijn djonges dak kiek sjiek vint uitzien:D

    Bill Kaulitz natuurlijk(H)(H)(hoera)(doeg)